•°Study Time With Admin°•📚
Kanalga Telegram’da o‘tish
•ʷᵉˡᶜᵒᵐᵉ ᵗᵒ ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ• ⚘ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ ⁱⁿᶠᵒ⚘ ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ │ :: - Off day ~ Random ○ │ :: - Admin ~ 7 ○ │ :: - Owner ~ Syara ○ │::. - Owner Helper ~ ila ○ │::. - GRP borak ~ https://t.me/borakwithadmin ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ ⋇⋆✦⋆
Ko'proq ko'rsatish6 785
Obunachilar
-424 soatlar
-107 kunlar
-7030 kunlar
Postlar arxiv
punya lama aku guna google, skrg baru perasaan yang google boleh zoom..
kalau bole patah balik masa i wish i tak tahu pun psl budak laki cari gmbr i time kecik banyak ii and bahan dengan budak laki lain (i tkde dlm group tu) , and the fact that my bestfriend tk bagitahu and i tahu pun dari classmate lain.. + smua gambar time kecik i rasa i comel and lawa , lepas je dapat tahu rasa nak koyak muka sendiri haha
cer share ap yg traumatized kan sekmu pulok ☺️😊😆😋😩🙂↕️🥹🤗😕🥀😏
aku ngan bff aku ni selalu gaduh , but aku walaupun geram buat lerk je . kitaorang gado ii pun selalu tolong each other 😵💫 , kdg geram tapi tula dia yang paham aku aku yang paham dia , banyak perkara yang relate , perangai pun lebih kurang so 🤗
ok cerita aku lain pulak , dulu kami berempat , saja pungut sorang budak sebab dia nampak sunyi , end up skrg dlm circle aku dia rapat dgn 2 org mem , aku n bff aku yg pling rpat tu dipinggirkan. dulu smua tunggu ye nak pergi mana mana . now dorang tunggu dorang 3 je , kalau kita tak tunggu dah lmao . dgr siap call gossip almost everyday , ckp psl jntn pun ada , lwknya smua alim wkwk 🥶
aku ngn mem aku tu tak la alim mana , dorang tegur sindir smua kna terima tapi dorang kita tgur buat muka 😱😂
1 bff min ni lain kelas tpi dpt lebih att dri min yg sma kelas dgn bff min lg 2 org tu,dorg 2 tu sllu brkepit..duduk pun sebelah ii,lpstu study pun sma ii,apa funct min pun min x tau..bila bff min yg lain kelas tu merajuk ke apa,sanggup dorg pujuk,tpi bila min? Tk pun.Masa cg pilih tuk lukis mural hritu pun dorg ber3 je.patu kan dorg dpt hadiah,lpstu buka depan min..borak 2 je,min mcm tunggul..min tk pernah rasa sedih mcm ni
Min ada 4 org bff,tpi min rasa...yg min ni sllu kene pinggir,mcm contoh dorg tau stu cerita,min x tau ptu dorg borak sama dorg je,min rasa mcm org bodo..kadang ii min terkilan..yelah min tak beberapa mcm dorg,min pun rasa rendah diri je🙂
aku lukis buah jambu hodoh gila , mula tu nmpk la hijau jugak , mkin lma tmbh kaler makin hitam , daun pun sma , gi tmbh plk byg ii yg nth ap aku buat 😭 , so stu paper nmpk sekata warna dia n tone down sikit😭
f3 paper barab yg dh exam bina ayat brgmbr masuk apa n esei pilihan 3 tu masuk apaa
