uz
Feedback
•°Study Time With Admin°•📚

•°Study Time With Admin°•📚

Kanalga Telegram’da o‘tish

•ʷᵉˡᶜᵒᵐᵉ ᵗᵒ ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ• ⚘ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ ⁱⁿᶠᵒ⚘ ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ │ :: - Off day ~ Random ○ │ :: - Admin ~ 7 ○ │ :: - Owner ~ Syara ○ │::. - Owner Helper ~ ila ○ │::. - GRP borak ~ https://t.me/borakwithadmin ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ ⋇⋆✦⋆

Ko'proq ko'rsatish
6 780
Obunachilar
-324 soatlar
-187 kun
-6830 kun
Postlar arxiv
nk score + pandai math kna rajin buat latihan hari ii , lain la kalau memang dah pndai tkyh buat hri ii boleh score tkpla

Nak senang hafal,kita kene memahami apa yang diterangkan

Nak improve sains kena rajin lukis and explain apa fungsi benda tu bukan setakat kita hafal,sy jawab sains mmg setiap satu helai tu penuh dgn lukisan,contoh,jantung,paru2,badan manusia patu sy terangkan fungsi dia

Saya selalu guna fennyman technique kalau study sj,geo,sains

ALHAMDULLIAH GES BARAB AKU DRI 51 KE 73 GES MNTAFF 😍😍😍

Alhamdullilah,geo senang,gladly 😭😭😭

HALU GESS!! WELCOME BACK TO ANOTHER DAY ANOTHER KENE THN WARD!! 🥰💕

Btw esok saya exam geo dan pai,geo apa je masuk? Bab 1 smpai 5 ke

Sains byk masuk experiment,igtkan kan x masuk,tk silap ada 3 experiment rasanya

Math byk masuk psl faedah mudah,indeks,piawai,faedah kompaun,and ada tnya psl jenis2 pelaburan,tulah jelah saya ingat

😔👍tdi jwb exam math ngn sains,math aku slh guaman ngn lgi 2 soalan tu

Maaf bertanya guys,mcm mana nk jaga anak kucing,tdi sy tuisyen umah cg ptu ade ank kucing,cg suh sy jaga anak kucing tu,cane nk jaga btw comel kalau nk buang,saya ni mmg tk boleh kalau tgk benda comel

Yg ni punya soalan sy jumpa kat tiktok,mmg sebiji keluarmcm saya punya sekolah💀☝️
+3
Yg ni punya soalan sy jumpa kat tiktok,mmg sebiji keluarmcm saya punya sekolah💀☝️

Esok saya jawab math dan sains,saya harap saya dapat jwb,goodluck utk semua yg duduki peperiksaan tuu💪

Mantap zal

Tpi sy x sure kalau soalan soalan tu ada masuk dlm exam korg ke x,sbb kene ikut cg😭🙏

gagaga hm sed nya kita conteng paper bm , td p jumpa cg mntk maaf then dia mrh sbb dia ckp ptutnya tk dpt A 😓 ( btw bm saia 82 gagaga first time dpt A ☺️ )

So for yg sejarah (prtengahan tahun) tu dia byk masuk psl kuasa barat,Francis,Stamford raffles,syarat perjanjian belanda and British,pendidikan tak formal,psl factor nnmb,perjanjian London 1824 Esei : Psl kuasa barat(x igt dia tnya apa sbb kite fokus ke penubuhan nnmb)😔 penubuhan nnmb,faktor dan kesan

Spe yg dh exam sains tu,share2 lah sikit bab ape yg femes masuk,sy x baca ape lgi ni,fokus ke math sbb masuk psl hutang,kite mmg nub kalau bab hutang🗿