uz
Feedback
•°Study Time With Admin°•📚

•°Study Time With Admin°•📚

Kanalga Telegram’da o‘tish

•ʷᵉˡᶜᵒᵐᵉ ᵗᵒ ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ• ⚘ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ ⁱⁿᶠᵒ⚘ ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ │ :: - Off day ~ Random ○ │ :: - Admin ~ 7 ○ │ :: - Owner ~ Syara ○ │::. - Owner Helper ~ ila ○ │::. - GRP borak ~ https://t.me/borakwithadmin ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ ⋇⋆✦⋆

Ko'proq ko'rsatish
6 791
Obunachilar
-224 soatlar
-77 kunlar
-6730 kunlar
Postlar arxiv
we canna exam ok tak tu

ok gais study elok elok k esk yg nak exam tu gudlak smoga kena jawab jugak ok tu je tapi pastikan soalan betul jawapan baca elok elok tapi pastikan tulis nama nanti lupa macam aku tak dapat markah 😊💔

aku nak kacip do adu

smua tido dah eh

aura matang

confident

buatelokelok

semogakorangdimasakesokok

weh sorry tau yg tkdpt tadi aku bukan sengaja ok lovlove

kejAP GAIS AKU BASUH APA YANG PATUT DULUU

korang tak exam lagi kan

we kita main roblox nak

ok gais terima kasih banyak banyak hepi kan saya malam ni nanti saya ada saya bagi lagi ya ok bai

serabut kenapa tak bagitau aku yg kena tunggu 7 hari baru bole send

SEPULUNG

SEMBILANG