uz
Feedback
𝑷𝒊𝒙𝒆𝒍 𝑷𝒊𝒐𝒏𝒆𝒆𝒓𝒔 🎋🤍

𝑷𝒊𝒙𝒆𝒍 𝑷𝒊𝒐𝒏𝒆𝒆𝒓𝒔 🎋🤍

Kanalga Telegram’da o‘tish

🐬🌿𝖂𝖊𝖑𝖈𝖔𝖒𝖊 𝖙𝖔 𝖕𝖎𝖝𝖊𝖑 𝖕𝖎𝖔𝖓𝖊𝖊𝖗𝖘 ☆ ☜♡☞sᴏɴɢ ᴠɪᴅᴇᴏs ☜♡☞ᴍᴏᴛɪᴠᴀᴛᴏɪᴏɴ ᴠɪᴅᴇᴏs ☜♡☞ᴇɴᴠɪʀᴏɴᴍᴇɴᴛᴀʟ ᴠɪᴅᴇᴏs ☜♡☞ғᴜɴɴʏ ᴠɪᴅᴇᴏs ☜♡☞ʟᴏᴠᴇ sᴛᴀᴛᴜs 𝐜𝐫𝐨𝐬𝐬 𝐩𝐫𝐨𝐦𝐨𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐰𝐢𝐭𝐡 @imauma @Kaveesha01 @snowpatiyaa

Ko'proq ko'rsatish
3 387
Obunachilar
-524 soatlar
-327 kunlar
-16230 kunlar
Postlar arxiv
💙 MEXC × HIRU CRYPTO — 2 EVENTS! 💙 💬🤍 EVENT 1 — MEXC CARD ✨ 0% Fee 💰 4% Cashback(up to 10%) 🎁 New users: 10 USDT ✅Creat
💙 MEXC × HIRU CRYPTO — 2 EVENTS! 💙 💬🤍 EVENT 1 — MEXC CARD ✨ 0% Fee 💰 4% Cashback(up to 10%) 🎁 New users: 10 USDT ✅Create Account using My Link ✅Complete KYC ✅Deposit $100 & hold for 1 day 🔗 Register: https://s.mexc.com/share/Z5AJuTXX19 🕯😭 EVENT 2 — COMMUNITY EVENT ✅ Create account with my link ✅ Complete KYC ✅ Deposit $100 ✅ Trade $1,500 Volume 🎁 Get $10 Bonus! 🔗 Register: https://www.mexc.com/campaigns/HIRUCRYPTO?inviteCode=48Wk5 🎁 EXTRA $5 GIFT FROM ME! 🎁 Successfully complete BOTH events and meet all requirements I’ll personally give you an extra $5 Spot Gift. ❤️ 📌 After your account becomes eligible, send me your MEXC UID. 👀 My TG Username: @Hiruka2k24 📣 Questions? DM me anytime — I’ll guide you A–Z. ⚠️ Terms, conditions & campaign rules apply. Please check the official campaign requirements before participating.

Rs 10,000 Easy ගන්න පුළුවන් try කරන්න හැමෝම🧠

👑 Bybit Exclusive Event is LIVE! 👑 Bybit එකෙන් මගේ community එකට ලැබුණු Exclusive Event එක දැන් LIVE! 🎉 🔥 Only 33 Winners
👑 Bybit Exclusive Event is LIVE! 👑 Bybit එකෙන් මගේ community එකට ලැබුණු Exclusive Event එක දැන් LIVE! 🎉 🔥 Only 33 Winners (FCFS) 💰 Total Reward Pool: $1,000 🎁 Reward: $30 Spot Voucher Bybit එකට අලුත් අය නම් මේක හොඳ chance එකක්!🙂📊
✅ How to Join: 1️⃣ පහත link එකෙන් NEW Bybit account එකක් register කරන්න. 2️⃣ KYC complete කරන්න 3️⃣ $100+ deposit කරලා campaign එක end වෙනකං hold කරන්න. 4️⃣ $2000 spot/future Vol එකක් හදන්න 5️⃣ Eligible වුණොත් $30 Spot Voucher එකක් ඔයාලට ලැබෙනවා.
⚠️ Rewards තියෙන්නේ පළමු eligible users 33 දෙනාට විතරයි (First Come, First Served). ඒ නිසා ඉක්මන් කරන්න! 🔗 Join Now: https://www.bybit-global.com/exclusive-user-campaign/?campaign_id=61608&affiliate_id=163498 ⚠️ ගැටලුවක් තිබුණොත් මට message එකක් දාන්න. මම step by step guide කරන්නම්. 🚀 ⚠️ Note: Campaign Terms & Conditions apply. Please make sure you complete all the required steps to be eligible for the reward.

Mekata hemoma react karan

🎡 Asia’s Big Spin: Win BITCOIN Bybit brings the big spin for Asia 🌏 where you could win the grand prize of 0.1 BTC and more
🎡 Asia’s Big Spin: Win BITCOIN Bybit brings the big spin for Asia 🌏 where you could win the grand prize of 0.1 BTC and more 💰 🚀 How It Works: 1️⃣ Register for the event 📝 2️⃣ Deposit, Trade & complete tasks → Earn Spin Tickets 🎟️ 3️⃣ Use tickets to spin → Claim prizes & grab your chance at 0.1 BTC 🏆 🗓 Event Period: Aug 12th 12 AM UTC – Sept 12th 2026 12 AM UTC 👉Register Now - https://partner.bybit.com/b/163498 👉 Join now - https://i.bybit.com/Gsab4hA Don’t miss out — every spin brings you closer to winning big 🎉 T&Cs apply

Me group eka Crypto Channel ekak widiyata karagena yanna adahasak tiyanwa Oyala kemathi nam react karann😇😇 Oylt earn karanna event man aran enawa,reload event,giveaway etc.

රු 5000 Free ගන්න පුළුවන් chance එකක් miss කරගන්න එපා😺😺

Event eka karapu aya Reward check karanna😺😺 තව slot කිහිපයක් තියනවා end වෙන්න කලින් කරගන්න හැමෝම😺😺 #Bybit
Event eka karapu aya Reward check karanna😺😺 තව slot කිහිපයක් තියනවා end වෙන්න කලින් කරගන්න හැමෝම😺😺 #Bybit

👑 Bybit Exclusive Event is LIVE! 👑 Bybit එකෙන් මගේ community එකට ලැබුණු Exclusive Event එක දැන් LIVE! 🎉 🔥 Only 66 Winners (FCFS) 💰 Total Reward Pool: $1,000 🎁 Reward: $15 Spot Trading Voucher Bybit එකට අලුත් අය නම් මේක හොඳ chance එකක්!🙂📊 ✅ How to Join: 1️⃣ පහත link එකෙන් NEW Bybit account එකක් register කරන්න. 2️⃣ KYC complete කරන්න 3️⃣ $100+ deposit කරලා campaign එක end වෙනකං hold කරන්න. 4️⃣Eligible වුණොත් $15 Spot Voucher එකක් ඔයාලට ලැබෙනවා. ⚠️ Rewards තියෙන්නේ පළමු eligible users 66 දෙනාට විතරයි (First Come, First Served). ඒ නිසා ඉක්මන් කරන්න! 🔗 Join Now: https://www.bybit-global.com/exclusive-user-campaign/?campaign_id=60581&affiliate_id=163498 ✉️ගැටලුවක් තිබුණොත් මට message එකක් දාන්න. මම step by step guide කරන්නම්. 🚀 ⚠️ Note: Campaign Terms & Conditions apply. Please make sure you complete all the required steps to be eligible for the reward.

https://www.satsterminal.com/w/CTZL8CKN Hemoma Ref ekak denn Meka karala task Tika karann $5 gann chance ekak tiyanwa❤️❤️

😎 NEW USDT PAY BOT 😎 📌 2$ Welcome Bonus 📌 1$ Per Referral 📌 Instant trust wallet withdrawal ⚠️ 25% withdrawal fee will be reduced from all withdrawals ⚠️ ✔️ START BOT ✔️ JOIN ALL CHANNELS ✔️ REFER AND WITHDRAW 🔥 https://t.me/Usdtxtrustwallet_bbot?start=6142058062 🔥

Active members la react ekak dann😁

🔥 ඔන්න guys අපේ 3 වෙනි free reload bot එක release කරා 🔥 😀 මේ bot එකෙන් ඔයාලට refferl , task කරලා සල්ලි reload විදිහට withd
🔥 ඔන්න guys අපේ 3 වෙනි free reload bot එක release කරා 🔥 😀 මේ bot එකෙන් ඔයාලට refferl , task කරලා සල්ලි reload විදිහට withdrawal කරන්න පුළුවන්. Bot Link = https://t.me/Free_Reloads_Payementsl_v3_bot?start ‼️ withdrawal request channel එකක වැටෙන්නේ නෑ mobile numbers අනිත්අයට පේන නිසා. Withdrawal 24 hours ඇතුලත ඔයාලට එවනවා.

🐱💖 පුංචි පූ මිතුර✨ පුංචි පාවන් ටප් ටප් 🐾 නිදිමත ඇස් දෙක බ්ලින්ක් බ්ලින්ක් 😻 “මියාව්” කියලා හිත හොරෙන් හොරෙන් 🐱💭 දවසම සත
🐱💖 පුංචි පූ මිතුර✨ පුංචි පාවන් ටප් ටප් 🐾 නිදිමත ඇස් දෙක බ්ලින්ක් බ්ලින්ක් 😻 “මියාව්” කියලා හිත හොරෙන් හොරෙන් 🐱💭 දවසම සතුටින් පුරවන්න එන පූ පැටියා 🥰💞 පූසන් කියන්නේ අපේ ගෙදරට සතුට 🏡✨ හිතට සුවය 🌈 දවසට සිනාව 😄 ආදරයට අඩුවක් නැති පුංචි ලොම් ගොඩක් 🐱💖 කොච්චර බැලුවත් ආදරෙයි කියලාම හිතෙන අපේ පූ මැනිකලා 😘🐱💕 🥰 පූසන්ගෙ ලෝකය  😍          ♥️✨  පූස් දගයන්ගේ තෝතැන්න ♥️✨️ https://t.me/SLcatchannel

🔤🔤🔤🔤 🔤🔤🔤🔤 5️⃣ ඔයාලගෙන් පොඩි help එකක් ඕනා📈👀 ⚠️මෙන්න මේ ලින්ක් එකෙන් ගිහිං මේ form එක fill කරලා මේ meme event එක win
🔤🔤🔤🔤 🔤🔤🔤🔤 5️⃣ ඔයාලගෙන් පොඩි help එකක් ඕනා📈👀 ⚠️මෙන්න මේ ලින්ක් එකෙන් ගිහිං මේ form එක fill කරලා මේ meme event එක win කරන්න sup එකක් දෙන්න💗💗 Link here ‼️‼️ Bybit srilanka x follow කරන්න📱 Bybit srilanka telegram group ekata join වෙන්න📱 5️⃣ වෙනි meme එකට vote එක දිලා x username 🔔 telegaram username❤ and Bybit uid දාලා submit කරන්න🫂 හැමෝම කරන්න ලොකු උදව්වක්🏆🪙

X app eka hadagena puluwan aya help ekak denn guys

🅂🄷🄰🅁🄴 & 🅂🅄🄿🄿🄾🅁🅃 🅄🅂    ☄    ✐⟅      ♻       ⚘⚘ ʀᴇᴀᴄᴛ  ɪᴅᴇᴀs  sʜᴀʀᴇ    sᴀᴠᴇ ᴛʜɪs ɪs ᴋɪɴɢᴅᴏᴍ ᴏғ ᴡʜᴛsᴀᴘᴘ sᴛᴀᴛᴜs.. 🎋❤️‍🩹 sᴛᴀʏ ᴛᴜɴᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴜs ..🌿🩶 𝑶𝒖𝒓 𝒐𝒇𝒇𝒊𝒄𝒊𝒂𝒍 𝒘𝒉𝒂𝒕𝒔𝑨𝒑𝒑 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒏𝒆𝒍💐💗 https://whatsapp.com/channel/0029VadzxpLG8l5LvlKqmM1i 𝑶𝒖𝒓 𝒐𝒇𝒇𝒊𝒄𝒊𝒂𝒍 𝒕𝒆𝒍𝒆𝒈𝒓𝒂𝒎 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒏𝒍__🌻✨ https://t.me/slstatushubofficial 𝑶𝒖𝒓 𝒘𝒉𝒂𝒕𝒔𝒂𝒑𝒑 𝒅𝒊𝒔𝒄𝒖𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏 𝒈𝒓𝒖𝒑__🕊🍀 https://chat.whatsapp.com/H9q4rL2yVuS6Fh8hBObCBu 𝑶𝒖𝒓 𝒕𝒆𝒍𝒆𝒈𝒓𝒂𝒎 𝒅𝒊𝒔𝒄𝒖𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏 𝒈𝒓𝒐𝒖𝒑__🦚🌾 https://t.me/+9_SMDzzKEYEyNTg1

🅂🄷🄰🅁🄴 & 🅂🅄🄿🄿🄾🅁🅃 🅄🅂    ☄    ✐⟅      ♻       ⚘⚘ ʀᴇᴀᴄᴛ  ɪᴅᴇᴀs  sʜᴀʀᴇ    sᴀᴠᴇ ᴛʜɪs ɪs ᴋɪɴɢᴅᴏᴍ ᴏғ ᴡʜᴛsᴀᴘᴘ sᴛᴀᴛᴜs.. 🎋❤️‍🩹 sᴛᴀʏ ᴛᴜɴᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴜs ..🌿🩶 𝑶𝒖𝒓 𝒐𝒇𝒇𝒊𝒄𝒊𝒂𝒍 𝒘𝒉𝒂𝒕𝒔𝑨𝒑𝒑 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒏𝒆𝒍💐💗 https://whatsapp.com/channel/0029VadzxpLG8l5LvlKqmM1i 𝑶𝒖𝒓 𝒐𝒇𝒇𝒊𝒄𝒊𝒂𝒍 𝒕𝒆𝒍𝒆𝒈𝒓𝒂𝒎 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒏𝒍__🌻✨ https://t.me/slstatushubofficial 𝑶𝒖𝒓 𝒘𝒉𝒂𝒕𝒔𝒂𝒑𝒑 𝒅𝒊𝒔𝒄𝒖𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏 𝒈𝒓𝒖𝒑__🕊🍀 https://chat.whatsapp.com/H9q4rL2yVuS6Fh8hBObCBu 𝑶𝒖𝒓 𝒕𝒆𝒍𝒆𝒈𝒓𝒂𝒎 𝒅𝒊𝒔𝒄𝒖𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏 𝒈𝒓𝒐𝒖𝒑__🦚🌾 https://t.me/+9_SMDzzKEYEyNTg1

🅂🄷🄰🅁🄴 & 🅂🅄🄿🄿🄾🅁🅃 🅄🅂    ☄    ✐⟅      ♻       ⚘⚘ ʀᴇᴀᴄᴛ  ɪᴅᴇᴀs  sʜᴀʀᴇ    sᴀᴠᴇ ᴛʜɪs ɪs ᴋɪɴɢᴅᴏᴍ ᴏғ ᴡʜᴛsᴀᴘᴘ sᴛᴀᴛᴜs.. 🎋❤️‍🩹 sᴛᴀʏ ᴛᴜɴᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴜs ..🌿🩶 𝑶𝒖𝒓 𝒐𝒇𝒇𝒊𝒄𝒊𝒂𝒍 𝒘𝒉𝒂𝒕𝒔𝑨𝒑𝒑 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒏𝒆𝒍💐💗 https://whatsapp.com/channel/0029VadzxpLG8l5LvlKqmM1i 𝑶𝒖𝒓 𝒐𝒇𝒇𝒊𝒄𝒊𝒂𝒍 𝒕𝒆𝒍𝒆𝒈𝒓𝒂𝒎 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒏𝒍__🌻✨ https://t.me/slstatushubofficial 𝑶𝒖𝒓 𝒘𝒉𝒂𝒕𝒔𝒂𝒑𝒑 𝒅𝒊𝒔𝒄𝒖𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏 𝒈𝒓𝒖𝒑__🕊🍀 https://chat.whatsapp.com/H9q4rL2yVuS6Fh8hBObCBu 𝑶𝒖𝒓 𝒕𝒆𝒍𝒆𝒈𝒓𝒂𝒎 𝒅𝒊𝒔𝒄𝒖𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏 𝒈𝒓𝒐𝒖𝒑__🦚🌾 https://t.me/+9_SMDzzKEYEyNTg1