uz
Feedback
پادا پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد

پادا پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌🎓 همراه همیشگی دانشجویان 📢 اطلاع‌رسانی فوری درباره امتحان‌ها، کلاس‌ها، نمرات و اخبار آموزشی 🤖 مجهز به ربات هوشمند برای پاسخ‌گویی ۲۴ ساعته • کانال مخصوص دانشجویان بجنورد - @PadaAlarm • ربات هوشمند دستیار دانشجو: - @PadaNowBot

Ko'proq ko'rsatish
8 220
Obunachilar
-424 soatlar
-407 kunlar
-20130 kunlar
Postlar arxiv
🔹 خلاصه پیام مدیر روابط عمومی (برای اونایی که حوصله ندارن کامل بخونن) چرا اخبار متفاوته؟ اگه می‌بینید هر واحد یه چیزی می‌گه، دلیلش اینه که دانشگاه خواسته بر اساس شرایط هر شهر تصمیم بگیره و یک نسخه واحد برای کل کشور نپیچیده. • تاکید وزارتخانه بر امتحانات حضوری: وزارت علوم و بهداشت اصرار دارن که برای حفظ کیفیت درس و اعتبار مدرک، امتحانات حتماً حضوری باشه. نتیجه: اصل بر حضوری بودنه، اما برای راحتی شما، دستِ واحدها باز گذاشته شده تا منعطف عمل کنن.

با این وضعیت اینترنت محل گذاشتن اخبارشون شده هرجایی که فیلتره، انگار ماهم سیمکارت سفید داریم.

🔹 پیام مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد در اینستاگرام: عقلانیت مدیریتی؛ انعطاف مسئولانه در روزهای اخیر، برخی دانشجویان پرسش‌هایی مطرح کرده‌اند مبنی بر اینکه چرا درباره‌ی نحوه‌ی برگزاری امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴–۱۴۰۵ در واحدهای مختلف دانشگاهی خبرهای متفاوتی منتشر می‌شود. واقعیت آن است که این تفاوت‌ها از منطق علمی و مدیریتی سرچشمه می‌گیرند. وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بنا بر مسئولیت سیاستگذاری آموزش عالی و نظارت کلان خود، دستورالعمل‌هایی مبنی بر برگزاری همه امتحانات به صورت حضوری صادر کرده‌اند. هدف از این رویکرد، حفظ کیفیت علمی و صیانت از اعتبار نظام آموزش عالی کشور است؛ به‌ویژه در رشته‌های تخصصی، حضوری بودن امتحان شرط لازم برای ارزیابی واقعی توان علمی دانشجو محسوب می‌شود. اما دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین شبکه آموزش عالی کشور و نهادی با پراکندگی جغرافیایی در سراسر ایران، علاوه بر پایبندی به اصول کیفیت آموزشی، درک عمیقی از واقعیت‌های دانشجویی و شرایط متغیر استان‌ها دارد. به همین دلیل، در چارچوب همان سیاست‌های ملی، اختیار تصمیم‌گیری درباره‌ی شیوه‌ی برگزاری امتحانات (حضوری یا ترکیبی با ملاحظه وضعیت استان) به رؤسای محترم واحدهای استانی تفویض شده است تا نسبت به واقعیات محیطی و آرامش روانی دانشجویان تصمیم مقتضی اتخاذ کنند. اکثریت شهرها و واحدهای دانشگاهی کشور در شرایط طبیعی و عادی قرار دارند و طبق برنامه‌ی حضوری امتحانات را برگزار می‌کنند. شمار کمی از استان‌ها با مشکلات موقتی روبه‌رو هستند که آن هم متغیر و قابل مدیریت است. بنابراین اتخاذ یک تصمیم واحد برای کل کشور، نه درست است و نه عاقلانه؛ عقلانیت مدیریتی، یعنی تطبیق تصمیم با واقعیت محلی. از این رو، دانشگاه آزاد اسلامی با تفویض اختیار به رؤسای استان‌ها، ضمن حفظ اصل حضوری بودن امتحانات، امکان تدبیر ترکیبی یا جابجایی تاریخ آزمون‌ها را فراهم کرد تا شرایطی امن، آرام و منصفانه برای دانشجویان ایجاد شود. لذا تصمیم دانشگاه آزاد بر مدیریت ترکیبی با اولویت حضوری در واقع پاسخی هوشمندانه به دغدغه‌ی کیفیت، عدالت آموزشی و آرامش دانشجویان است. #دانشگاه_آزاد_اسلامی » دریافت شده توسط ربات هوشمند پادا | @PadaNowBot

🔹 زمان‌بندی جدید امتحانات پایان ترم نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵
🔹 زمان‌بندی جدید امتحانات پایان ترم نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵

🔹 دانشجويان گرامی، هيات رئيسه دانشگاه در حال بررسی ابعاد نحوه برگزاری امتحانات هستند، در صورت اخذ تصميم نهايی، توسط مدير روابط عمومی به اطلاع خواهد رسيد. 🔹 به هر روی دچار حواشی نشده و فقط زمان خود را به مطالعه اختصاص دهيد تا آمادگی كامل برای امتحانات خود داشته باشيد. ➖➖➖➖➖ 🔹 @PadaNow 🤖 @PadaNowBot

🇰🇷🇪🇸 طبق گفته حراست دانشگاه: کارت ورود به جلسه امتحان فقط برای قبل از امتحان نیست و برای ورود به دانشگاه هم الزامیه. 🇿🇼 پس قبل از اومدن به دانشگاه، حتماً کارت ورود به جلسه‌تون رو گرفته باشین تا به مشکل نخورین. ( و اِلا نمیتونید وارد دانشگاه بشید و امتحان بدین ) ➖➖➖➖➖ 🔹 @PadaNow 🤖 @PadaNowBot

🔹 بر اساس شنیده‌ها و اخبار منتشر شده، امتحانات رشته‌های غیر علوم پزشکی در چندین استان از جمله البرز، مرکزی (واحدهای اراک، ساوه و خمین)، همدان، کرمانشاه، خراسان جنوبی، لرستان، قزوین، قم، واحد خوراسگان اصفهان و همچنین سیرجان قرار است به صورت مجازی برگزار شود. به محض مشخص شدن وضعیت سایر استان‌ها، اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

ونزوئلا تکلیفش تو ۲ ساعت مشخص شد، امتحان‌ها تو ۲ روز نشده.

🔹 دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه‌ای جدید، تکلیف شیوه برگزاری امتحانات پایان ترم اول رو مشخص کرد. طبق گزارش روابط عمومی دانشگاه، اولویت اصلی برای امتحانات نیمسال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۵ برگزاری به صورت حضوری هست تا کیفیت آموزشی به بهترین شکل حفظ بشه. 🤔 البته با توجه به شرایط خاص هر منطقه، مثل ناترازی انرژی یا وضعیت آب‌وهوایی(!)، این اجازه داده شده که امتحانات به صورت ترکیبی (یعنی هم حضوری و هم آنلاین) برگزار بشه. تصمیم نهایی درباره چگونگی اجرا هم به عهده رؤسای استانی گذاشته شده تا با بررسی شرایط هر واحد دانشگاهی، بهترین تصمیم رو برای دانشجوها بگیرن. لینک خبر در سایت دانشگاه آزاد اسلامی: https://iau.ir/fa/news/5459/شیوه-برگزاری-امتحانات-پایان-نیمسال-دانشگاه-آزاد-اسلامی

خلاصه‌ای از نکات گفته شده در جلسه: - باتوجه به احتمال بالای مجازی شدن امتحانات (از سمت سازمان مرکزی باید دستورش بیاد و فعلاً به واحدها نسپردنش)، شماره پشتیبان‌های امتحان آنلاین و آموزش‌های لازم در اختیارتون قرار می‌گیره. - تمام صحبت‌ها و دغدغه‌های ارسالی شما داخل گروه پادا رو داخل جلسه گفتم. درخصوص دانشجویان خوابگاهی که نگران تخلیه فوری خوابگاه بودن، فعلاً می‌تونن در خوابگاه حضور داشته باشن، برای کسانی که دسترسی به اینترنت / سیستم ندارن، سایت دانشگاه آزاد در موقع امتحانات دردسترسه، مجازی شدن امتحانات دانشجویان علوم‌پزشکی هم مورد صحبت قرار گرفت که مسئولین با قسمت مجازی بودن دروس عمومی‌شون موافق هستن. همچنین موضوع دانشجوهای چند امتحانه بررسی شد و راه‌حل اون مشکل رو هم بعد از اعلام سازمان مرکزی براتون می‌ذاریم. - مشکلات قطعی اینترنت، رفرش ناگهانی صفحه، قطع شدن وادانا و غیره هم بررسی و حل شده که به مرور براتون می‌ذارم. درکل دانشگاه داره برای برگزاری مجازی امتحانات آماده می‌شه و این رو به اساتید هم گفته، اما تصمیم نهایی با تهرانه و فعلاً خبری به ماهم ندادن. پادا قدم‌به‌قدم با شماست.❤️ ➖➖➖➖➖ 🔹 @PadaNow 🤖 @PadaNowBot

مجازی یا غیرمجازی بودن امتحانات ۲۰ام و به بعد هنوز مشخص نیست و بعداً اطلاع‌رسانی می‌شه.

🇰🇷🇹🇼به اطلاع دانشجویان محترم می‌رساند: به منظور اعطای فرصت بیشتر جهت آمادگی برای شرکت در امتحانات پایانی نیمسال اول ۱۴۰۵-۱۴۰۴، در خصوص زمان‌بندی برگزاری امتحانات مقرر شد: امتحانات از روز شنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۴، مطابق برنامه‌ریزی قبلی، برگزار خواهد شد. امتحانات روزهای ۱۶ تا ۱۹ دی ماه به ترتیب در تاریخ‌های ۷ تا ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۴ انجام خواهد پذیرفت. این تغییر به منظور فراهم آوردن شرایط مطلوب‌تر برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است. همچنین نحوه برگزاری امتحانات متعاقبا اعلام خواهد شد. ➖➖➖➖➖ 🔹 @PadaNow 🤖 @PadaNowBot

⭕️ جلسه اضطراری تعیین وضعیت امتحانات ساعت۱۴ برگزار خواهد شد و جزئیات بدون فوت وقت منتشر خواهد شد. 🔹 لطفا از انتشار اخبار نامعتبر و سوالات تکراری که موجب سردرگمی است خودداری فرمایید.
از صبر و شکیبایی شما متشکریم
➖➖➖➖➖ 🔹 @PadaNow 🤖 @PadaNowBot

جلسه اضطراری درباره جزئیات بیشتر فردا برگزار می‌شه.

برای اولین بار در تاریخ: دانشگاه 1 - 0 مدارس

⭕️ ⭕️ معاون آموزش: امتحانات مجازی و در بستر وادانا برگزار خواهد شد.

🔹 محل برگزاری امتحانات پایانترم نیمسال اول 4041 ➖➖➖➖➖ 🔹 @PadaNow 🤖 @PadaNowBot
🔹 محل برگزاری امتحانات پایانترم نیمسال اول 4041 ➖➖➖➖➖ 🔹 @PadaNow 🤖 @PadaNowBot

❓ | #سوالات_متداول | چطور بفهمم استادم حذفم کرده است؟ 🔺 در منوی “مشاهده آخرین وضعیت ثبت‌نام”، به جدول پایین صفحه و ستون “وضع
❓ | #سوالات_متداول | چطور بفهمم استادم حذفم کرده است؟ 🔺 در منوی “مشاهده آخرین وضعیت ثبت‌نام”، به جدول پایین صفحه و ستون “وضعیت اعتبار ثبت‌نام” مراجعه کنید: • اگر آموزش درسی را حذف کرده باشد، عبارت “حذف توسط آموزش” نمایش داده می‌شود. • اگر عبارت “معتبر” یا “معتبر توسط آموزش” درج شده باشد، انتخاب واحد آن درس تأیید شده و حذف نشده است. 🔺 توجه: در صورت حذف درس، اطلاعات آن در کارت امتحان شما نیز وجود نخواهد داشت. ➖➖➖➖➖ 🔹 @PadaNow 🤖 @PadaNowBot

🔹 دانشجویان عزیز، با توجه به شایعاتی که در مورد تعویق یا مجازی‌شدن امتحانات در برخی گروه‌ها و کانال‌ها پخش شده، حواستون به این چند نکته باشه: ✅ تا این لحظه هیچ اطلاعیه رسمی برای تغییر زمان یا شیوه برگزاری امتحانات صادر نشده و همه‌چیز طبق برنامه قبلی پیش می‌ره. 🙂 این دست اخبار غیررسمی و «شنیده‌ها» فقط باعث استرس و بی‌نظمی می‌شه و هیچ اعتبار قانونی نداره. بنابراین لطفاً به شایعات توجه نکنید. در صورت هرگونه تغییر رسمی، حتماً تو «پادا» بهتون اطلاع‌رسانی می‌کنیم. ➖➖➖➖➖ 🔹 @PadaNow 🤖 @PadaNowBot

@padanow - موارد استخدامی.pdf7.43 KB