uz
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

Kanalga Telegram’da o‘tish

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

Ko'proq ko'rsatish
639
Obunachilar
-124 soatlar
-37 kunlar
-730 kunlar
Postlar arxiv
يعني مثلاً ، قدامك طريقين ، وانت هتختار ، ف انت اخترت الطريق اليمين ، ف طلع الطريق صعبه وفيه مشقة شويه ، ساعتها تأكد أنه الطريق التاني كان هلاكك حرفياً !!

تأكد أنه ساعتها عدم إكتمالها هو الخير اصلا.

لما تبقى مرتب لحاجة ومستنيه ، وكل ترتيباتك مبنيه ع الحاجه دي ، والحاجه دي للأسف مكلمتش !

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته 🤎. فقرة الصياح هتبدأ🥹😂.

سبحان الله العظيم خسوف القمر 🥹. ان ترى الخسوف و لا تخاف او تفزع. {وَمَا نُرْسِلُ بِالْآيَاتِ إِلَّا تَخْوِيفًا}❤️‍🩹

هلا ،بخير الحمدلله ،والله كتير قالي عاوز يكون ادمن ف أنا حلفت مرفعش حد ادمن عشان محدش يزعل😂💗. كنتي تنوريني ،وعموما الاتشانل
هلا ،بخير الحمدلله ،والله كتير قالي عاوز يكون ادمن ف أنا حلفت مرفعش حد ادمن عشان محدش يزعل😂💗. كنتي تنوريني ،وعموما الاتشانل منوره بجودك💗. تسلمي والله 💗.

🤍.
🤍.

بصي يحبيبتي انتي مش غلطانه ف دافعي عن نفسك بصوتك قوي كدا ،ولو معاكي الشات وريه ،او متخليهمش يتكلموا ،حقيقي كله دا كلام فاضي و
بصي يحبيبتي انتي مش غلطانه ف دافعي عن نفسك بصوتك قوي كدا ،ولو معاكي الشات وريه ،او متخليهمش يتكلموا ،حقيقي كله دا كلام فاضي وعاوزين يمسكوا عليكي حاجه.

الحوار كله غلط ف غلط ،كل اللي حواليكي مش سالكين ،اقطعي علاقتك بيهم كلهم ،وفكك مين اللي قال ،عشان أصلا محدش فيهم هيطلع نفسه غل
+1
الحوار كله غلط ف غلط ،كل اللي حواليكي مش سالكين ،اقطعي علاقتك بيهم كلهم ،وفكك مين اللي قال ،عشان أصلا محدش فيهم هيطلع نفسه غلطان كل واحد هيرمي ع التاني ، ف هتوهي، ف الافضل تعملي بلوك ومتسمعيش، هو الواد اتحرق منك ف قال كدا ،الله اعلم بقى صحبتك اللي معاكي مظلومه ولا لأ ،بس حاسه حقيقي كلهم مش سالكين،ولو قدرتي تغيري مكان الشغل ماشي.

الحمدلله بخير💗. والله معرفتكيش ،اهو دا عيب الإنسان الاجتماعي اللي بيدي رقمه لكل الناس😂. حصل معايا الموقف دا كتير ،ف عشان كد
الحمدلله بخير💗. والله معرفتكيش ،اهو دا عيب الإنسان الاجتماعي اللي بيدي رقمه لكل الناس😂. حصل معايا الموقف دا كتير ،ف عشان كدا مش قادره اجمع انتي مين ، والحقيقي مش عاوزه اجمع ،عشان تاخدي راحتك ،انا لو عاوزه اعرفك هكون عشان اقف جنبك ،لكن حقيقي أنتي هتفضلي ف نظري كويسه حتى لو غلطتي ! كلنا بنغلط ،كلنا لازم نعدي بفتره مش حلوه ،بس الغلط انك تكملي ف الغلط ، ربنا رحيم وغفور ،الغصه اللي ف قلبك عشان غلطي وعاوزه تصلحي من نفسك عشان دي تعتبر توبه 🥹💗. قومي كدا لسه فيه فرصه تصلحي كل حاجه ،تجربه وعدت ولازم تتعلمي منها وانا عارفه انك شطوره وهتعرفي💗. لو حبيتي تكلمني برايفت ابعتي ،متتكسفيش ،وصورتك عمرها متتغير أبدا🦋.

هتكون الحيط اللي يسند ،بالرغم انت اللي عاوز تتسند .

ي صديقي ف الواقع احنا خلاص داخلنا حياة الكبار ،لازم بقى تتعايش فيها .

مستنين الخطوه الجايه تكون العوض عن اللي حصل قبل كدا .

يعني خلاص مجبرين نفكر كويس ونحسبها بشكل دقيق ، عشان خلاص استنزفنا كل طاقتنا ومشاعرنا.

هي الخطوات بقيت حاسمه ومصيره كدا امتى ؟

يارب انا عبيطه على الجد اللى بيحصل فى حياتى دا والله.

والله س خواتي خايفه اعمل ريفريش للاستوريهات الأقي بابا بيخطب .

ترتيبات ربنا جميلة جداً انا علي يقين كامل بهذا رغم عدم إتضاح الرؤيه🤍.

"يتعلق بكُلِ أملٍ ولو زائفًا يسعى وراءَ أحلامه يخطو في طرقاتٍ لا يعرفُ نهايتُها؛ على أملِ أن يتعثر بأشياءٍ تُشبهه عقلهُ يُحاول قلبهُ يحاول كُلهُ يحاول ❤️‍🩹))

الدعم مش بفلوس ولا حاجه ،تضيف الاتشانل بتاعتك بس.