uz
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

Kanalga Telegram’da o‘tish

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

Ko'proq ko'rsatish
640
Obunachilar
+124 soatlar
-17 kunlar
-530 kunlar
Postlar arxiv
يا رب انا مجرم وغلطان، والله ما عصيتك إلا بشهوة سرت في نفسي، وعزتك ما افتأتو علي احكامك ولا أتعدي حدودك وإنما نفسُ جاهلة وشيطان ودنيا وهوي وها قد قرعت مُرها يا سيدي وانطرحتُ علي بابك يا سيدي وإنما انا صنعتك يا سيدي وليس لي إلا أنت يا سيدي، قد عصيتك في غفلة مني واعلم أن نارك قد اُعددت لمثلي فوا ندماه علي شباباه فوا ذلاه إذا أتيت إليك ومنكراه من عملي وخجلاه من قدومي❤️‍🩹.

اللهم صيبًا نافعًا وإستجابة لدعواتنا🤍. مطر والجو ف منتهى التحفة ، يحسن النفسية 🥹🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍."

أنا ميته م الضحك والله 😂😂😂😂😂.
أنا ميته م الضحك والله 😂😂😂😂😂.

سبحان الله العظيم ، برق و رعد ومطر ، آيات الله تعالى ، على قد ما أنه الجو جميل إلا أنه بردو غريب ومرعب🥹🤍.

‏وامنن عليّ بقُرّة عينٍ غير مُنقطعة ، وبقلبٍ سليم وفكرٍ رحيم وكامل التسليم لكل أقدارك يارب🤍 .

خليك واثق مية ف المية أنه تعبك مبيروحش هدر أبدا ، وحتى لو تعبت ف حاجة ومأخدتهاش ، ربنا شيلك تعبك ف حاجه تاني احلى وافخم ، ربنا كريم وعدل🤍.

قوم يسطا عشان ابنك ولا بنتك ف المستقبل ، م يسألهوش ع مؤهلاته ، لأ يسأله يقولوه بابا عامل ايه ؟ ماما عامله ايه ؟

و عهد الله الزمن دا بيفرم الضعيف والإنسان المتشائم .

قوم يسطا نفض غبار الذكريات من عليك ، وألم الماضي ، و أجري لمستقبلك .

عموماً لو أنا بحبك هتلاقيني بفصصلك الرمان♥️.
عموماً لو أنا بحبك هتلاقيني بفصصلك الرمان♥️.

تفكيرك هيفضل عقيم ، و ف الآخر هتبقى إنسان بائس ، لا أحد يبالي بك .

طول ما انت فاشل والله م حد هيعبرك ، الأفلام اللي ف دماغك ، والماضي اللي لسه عايش فيه دا ، هيخيلك ورا دايما .

طول م انت مفكر أنه العالم كله ضدك ، وانك ضحية المجتمع وكلام كله هري ،هتفضل ف مكانك ، هتفضل ضعيف .

بطل يصديقي تعيش دور الضحية ، دور الضحية دا عمره م كان صح ، واللي عايش دور الضحية عمره ما ينفع يبقى قدوة ولا يبقى صاحب بيت .

كل لما اجي أكل رمان ، كل مره انبهر بيه ، تلاقي نفسك تلاقي تقول سبحان الخالق العظيم الذي سواه ، قادر يرتب كل حاجه ويرتبني زي م
كل لما اجي أكل رمان ، كل مره انبهر بيه ، تلاقي نفسك تلاقي تقول سبحان الخالق العظيم الذي سواه ، قادر يرتب كل حاجه ويرتبني زي ما مرتب حبات الرمان كدا !♥️

عندي فقرة صياح من اللي يحبها قلبك😂🤍.

هموت من الفخر 🥹♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️.

هموت من الفخر🥹.♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

الإيمانُ ليسَ أن تدعو فيُستجاب لك .. فتؤمن فذاك إيمانٌ مشروط ! الإيمان الحقيقي هو أن تدعو ، فتُسدّ في وجهك الدروب ،وتدعو فيسبقك الصحب ، وتدعو فتُدمي أقدامك أشواكَ الطريق ، فما تزيد أن تقول : ربّي ما ألطفك أيُّ خيرٍ تُريده بي ؟ ثمًّ ما زلت تدعو!  حتى يجبر الله كسرك ويجازيكَ أضعاف الأجور لأجل صبرك .. وظنك برحمته خيرًا ولن يُخيِّبك.

تحفههه😭♥️.