uz
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

Kanalga Telegram’da o‘tish

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

Ko'proq ko'rsatish
637
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-37 kunlar
-830 kunlar
Postlar arxiv
‏«يُؤنسنِي مَجيئكَ إليَّ»♥
‏«يُؤنسنِي مَجيئكَ إليَّ»♥

لأ مغلطتيش، ودا فعلاً ماضي ملكيش علاقه بيه، وخطيبك شخص كويس انه بيحكي بصدق وقالك ومخباش، وانتي ردك كويس جداً، والموقف دا هيخل
+2
لأ مغلطتيش، ودا فعلاً ماضي ملكيش علاقه بيه، وخطيبك شخص كويس انه بيحكي بصدق وقالك ومخباش، وانتي ردك كويس جداً، والموقف دا هيخلق ما بينكم الثقه، طبيعي تدايقي، بس اللي مش طبيعي تخلي الماضي يأثر ع علاقتكم، واللي هو أصلاً انتي مكنتيش فيه.

لأ متكذبيش، انتي اعملي بلوكات واقفلي اي طريق، ولا تحسي بتأنبي ولا حاجه، وربنا يعينك ع ذكره،وعبادته، حاضر ادعيلك🤎.
لأ متكذبيش، انتي اعملي بلوكات واقفلي اي طريق، ولا تحسي بتأنبي ولا حاجه، وربنا يعينك ع ذكره،وعبادته، حاضر ادعيلك🤎.

أنا وصلت لدرجة اني بقيت كل ما أخسر حاجة أقول مش أغلى من اللي راح !

إلى الذى بيده الملك فَإِذَا فَرَغْتَ فَانصَبْ وَإِلَى رَبِّكَ فَارْغَبْ 🤍. ركعتين لله وادعي كتير، إحنا والله لا نملك شئ، ربن
إلى الذى بيده الملك فَإِذَا فَرَغْتَ فَانصَبْ وَإِلَى رَبِّكَ فَارْغَبْ 🤍. ركعتين لله وادعي كتير، إحنا والله لا نملك شئ، ربنا يراضينا ويرضى عنا ويطلعنا منها ع خير ❤️‍🩹.

لأ مش حرام، ولا هما حبوكي ولا حاجه، واللي يطلب منك حاجه حرام زي كدا استحاله يكون حبك أبداً، ولازم تتوبي، بس انتي متحسبهاش كدا
+1
لأ مش حرام، ولا هما حبوكي ولا حاجه، واللي يطلب منك حاجه حرام زي كدا استحاله يكون حبك أبداً، ولازم تتوبي، بس انتي متحسبهاش كدا انه ربنا يعاقب وكدا، لأ ربنا رحيم، بس حقيقي لازم ف اسرع وقت تتوبي، يالا احنا ف ايام كبيره وخدي الفرصه دي💗.

أخفي أوجاعي بطريقةٍ تؤلمني أضعاف.

هو ربّ المستحيل وانت تبكى على الممكن.'❤️‍🩹

﴿‏فَمَنِ اتَّبَعَ هُدايَ فَلا يَضِلُّ وَلا يَشقى﴾ 💗

مُستَوحِشًا مِن جَميعِ النَّاسِ كُلِّهمِ، كأَنَّما النَّاسُ أَقْذاءٌ على بَصَري."

بتلاقي نفسك عاوز تعيط، بس لأ لأ مينفعش، دا انا اللي بواسي،أزاي اعيط ؟

بتقوله الكلام اللي انت نفسك تسمعه.

مفيش أصعب من إنك تواسي شخص من الحاجه اللي انت بتعاني منها.

كنت بقول إني مش بحبّ الـ Physical touch، بس افتكرت إن فيه ناس ممكن أحضنهم خمس مرات لو قعدت معاهم ساعة. وكنت بقول إني بتضايق من الكلام الكتير، لحد ما لقيتني ممكن أقعد ساعتين كاملين بسمع حد بيحكي في أي حاجة حتى لو مش هنوصل لفايدة. تقريبًا إحنا مش بنحب أو بنكره أفعال لذاتها بقدر ما بنقيسها على أشخاص مختلفة.. واللي نحبّه، نحبّ له كل حاجة، ونحبّ منه أي حاجة💗.

ياربّ عمرة ياربّ عمرة ياربّ عمرة ياربي دبِّر ليّ عُمرة بغير حول مِنّي ولا قوة."))💗

تذكَّر أنَّ الاستمرارية، ولو بالقليل، بعَون الله ستُحقق لكَ الوصول يومًا. وإن مُتَّ قبل أن تصل! لا بأس..  فالعِبرة بالبذل والسير على الطريق، لا الوصول لنهايَته! أخيرًا وليس آخِرًا،  السَير على طريقِ الوصول= (وصول).. وكما قال رسول الله: "عرَفتَ فالزَم". - د. أحمد عبد المنعم.

‏«بكلّ ما تحملهُ كلمة "ياربّ" من رحمة لا تتركْ أمري في يدي ولا تكلني إلي نفسي، ولا تجعلني أقفُ وحدي دون معيّتك في هذهِ الطُرقات، أنت الصّاحب والخَليفة.»❤️‍🩹

لما ألاقيهم بيقولوا ننزل الجامعه دلوقتي عشان نعرف نغيب في رمضان :
لما ألاقيهم بيقولوا ننزل الجامعه دلوقتي عشان نعرف نغيب في رمضان :

أحمد أبو زيد خد إخلاء سبيل ! العقبى لشيوخنا يارب:)💗

"إذا دعوت اللهَ أن يُبلغك رمضان؛ فلا تَنْس أن تدعوه أن يبارك لكَ فِيه، فليسَ الشأنُ في بلوغِه، وإنَّما الشأنَ في ماذا ستعملُ فيه!." -العلَّامة السعدي رحِمَهُ الله.