uz
Feedback
Saved Messages

Saved Messages

Kanalga Telegram’da o‘tish

دیوانه نپرهیزد؛

Ko'proq ko'rsatish
1 951
Obunachilar
-124 soatlar
+117 kunlar
+1530 kunlar
Postlar arxiv
‌ ‌ ‌‌‌ ‌ پرحرف؟! گاهی از سکوتت نگران می‌شم.

چشم

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ نه. خیلی خوبه. ادامه بدید.💘

خیلی جدیداً پرحرف شدیم این‌جا؟ نه؟ https://telegram.me/BChatBot?start=sc-9129-fpRsqB0

photo content

Repost from عَیاذ
قول‌ها فقط حرفند عزیزم.

یاد گرفتم در پایان یک علاقه، ما کسی را از دست نمی‌دهیم. خودمان از دست می‌رویم، آن خود دل‌بسته‌ی خوشحال سرسخت امیدوار

از حقیقت بیزار نبودم اما برای دانستن آن نیاز بود شبیه به تو باشم. و شبیه به تو بودن بهای سنگینی بود

1|12 - Time - Hans Zimmer (320).mp310.77 MB

باید خوب خداحافظی کرد، به موقع باید خداحافظی کرد، با احترام باید خداحافظی کرد، با خوش‌حالی باید خداحافظی کرد … https://www.instagram.com/reel/C6OcqE4I9jv/?igsh=ajZ5b2c1NTRqODBx

با حالاتی از استیصال، ترس و بغض دست بر صورت گذاشت و گفت من توانایی زندگی کردن را ندارم

photo content

وای یاابالفضل

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ترسم بمیرم و به رقیبان گذارمت…

من در بهارت نیستم عزیزم، من در بهارت نیستم :)

+1
Arman Garshasbi - Zemestan.mp36.28 MB

هرچه در دل داشتم با او گفتم، بی‌نیاز از کلام و صدا و واژه. دوست داشته شدن این‌چنین است. که دهان را برای سکوت و بوسه و لبخند بگذاری! او که باید تو را بخواند، چشم‌هایت را می‌داند

چطور دل‌تنگ نمی‌شوند؟ مگر شهرشان شب ندارد؟!

تابلوی راهنما توو جاده‌های شلوغِ ذهنی ✨

‌ ‌ ‌‌‌ ‌ مرا به هیچ بدادی و من هنوز بر آنم که از وجود تو مویی به عالمی نفروشم