uz
Feedback
𝘣𝘢𝘥𝘭𝘢𝘯𝘥𝘴.

𝘣𝘢𝘥𝘭𝘢𝘯𝘥𝘴.

Yopiq kanal
270
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-27 kunlar
-1030 kunlar
Postlar arxiv
یاد آدمایی که دیروز دیدم افتادم💘

میری دور ترین نقطه از محل زندگیت بازم سی تا اشنا میبینی

قاسم اباد برای روستا بودن بزرگه

مشهد کلا روستاست

:) اخه هست

(تا نیم ساعت پیش میگفتم خونمون قاسم اباده)

خوبه منم به قاسم اباد بگم روستا😏

منم الان لف میدم تا دیگه به الهیه نگی روستا😏

فکرکنم بچه های الهیه و توس بهشون برخورد لفت دادن

کاش کالاف هر ۵ سال یبار اپدیت میداد

چیکار به خونمون داری بی تربیت😏

)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

روستای الهیه

Ovozli xabar00:14

فک کنم تو روستا زندگی میکردم تازه اومدیم شهر.

چقد مشهدو بلدم.

تازه کردن شهرک رازی