uz
Feedback
𝘣𝘢𝘥𝘭𝘢𝘯𝘥𝘴.

𝘣𝘢𝘥𝘭𝘢𝘯𝘥𝘴.

Yopiq kanal
270
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-27 kunlar
-1030 kunlar
Postlar arxiv
اخ برو اعصابم خورد شد باز

فقط فرداش

خب میرسم همیشه

میگی اومدممممم دیگه روبیتا حالا ک اومدم

ولی غر میزنم سرت

فقط یکبار دیر رسیدم با لباسام خورذی منو

اخه چون پرویی.

در جا سکته میکنم.

مثلا روبیتا هر بار میرسم پیشش اینقدر غر میزنه بابت دیر رسیدنم که فشارش میوفته ولی بازم دوستمه

عن تایم میشم

قطع ارتباط نمیکنم

ایشالا به زودی

نمیدونم چرا همشون هنوز باهام در ارتباطن.

من اگه دوستام آن‌تایم نبودن باهاشون قطع ارتباط میکردم.

دلیل نمیشه :(

خب خوابم میومد

حالا درسته جفتشون تاحالا منو ۱۰۰ سال منتظر گذاشتن ولی خب

یسری رفتیم خونه ما من دوتا ایس لاته اماده کردم غذا برداشتم لباس و وسیله برداشتم و افرا تمام مدت رو مبل بود و بازهم من بیرون کلید تو در منتظر خانوم بودم بیاد بیرون

دارم اذیت میشم دیگه