uz
Feedback
Life Meaning

Life Meaning

Kanalga Telegram’da o‘tish

منم نمی‌دونم. 🐥☁️🐾📖🎨 مثلاً ناشناس: http://t.me/HidenChat_Bot?start=5653164112 آهنگ‌ها: @asemoonmusiic

Ko'proq ko'rsatish
220
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-27 kunlar
-830 kunlar
Postlar arxiv
او معتقد است که در همه چیز باید انصاف رعایت شود. اگر او را شکنجه هم کنند کاری خلاف عدالت و انصاف انجام نمی‌دهد. او نمی‌دانست که همه مردم نمی‌توانند منصف باشند و همیشه از این بابت رنج می‌کشید. _جنایت و مکافات، فئودور داستایوفسکی

از دیدنش خسته نمی‌شم

لالا لند شد جزو فیلم‌های مورد علاقه‌م. تعداد فیلم‌های خیلی مورد علاقه‌م خیلی کمه. من کلا با فیلم‌ها گریه نمی‌کنم خیلی کم پیش میاد نهایتاً بغض کنم. این جزو فیلم‌هایی بود که باهاش گریه کردم. نمی‌دونم چرا باید اینطوری تموم می‌شد و چرا باید پایان همه‌ی داستان‌های قشنگ انقدر غمگین و بد و فلان شده باشه ولی خب من خیلی این فیلم رو دوست داشتم و هر ثانیه‌ش اینطوری بودم که چرا زودتر ندیدم، الان که دیدم فهمیدم شاید بهترین موقع الان بوده.

Maybe I'm not good enough

La La Land (2016)
+9
La La Land (2016)

La La Land (2016)
+2
La La Land (2016)

La La Land (2016)
+6
La La Land (2016)

La La Land (2016)
+1
La La Land (2016)

احتیاج دارم یه شب توی خیابون از کنار یه جایی رد بشم، این آهنگ رو بشنوم و وسط خیابون مکث کنم، بعد برم داخل و پیانو زدن یه نفر رو نگاه کنم.

من شب‌ها وقتی می‌رسم خونه:

اگر کسی وجدان داشته باشد در صورت بروز اشتباه رنج خواهد برد. این یعنی مجازات، حتی عذاب‌آورتر از حبس با اعمال شاقه. _جنایت و مکافات، فئودور داستایوفسکی

هیچ حرفی وجود ندارد که اولین و آخرین باشد و در جریان مکالمه معناهایی از نو به یاد می‌آیند و هر معنایی روزی نوزایی خود را جشن می‌گیرند و هیچ چیز مرگ مطلق ندارد. _باختین، سودای مکالمه

زبان( هر شکل سخن یا نوشته) همواره گفتگویی است. منظور گفتگوی ساده بین دو شخص نیست بلکه نوعی هستی شناسی که از رهگذر وجود «دیگری»، «خود» معنا دار می‌شود. در واقع در تعامل با دیگران آگاهی ما شکل می‌گیرد و معنا در مناسبات میان افراد شکل می‌یابد. _باختین

تصور می‌کنید آن‌ها را به خاطر این مهملات سرزنش می‌کنم؟ خیر، بلکه چرت و پرت گفتن‌شان را دوست دارم. این برتری آدم بر سایر موجودات است. همین اراجیف است که انسان را به واقعیت نزدیک می‌کند. من آدم هستم، به این دلیل که مزخرف می‌گویم. تا به حال حتی یک حقیقت هم یافت نشده که درباره آن صد‌ها یا هزاران بار مزخرف گفته نشده باشد، این است که ستودنی است. اما مشکل این است که ما شیوه چرت و پرت‌گویی به روش خودمان نداریم. اگر هر چرت و پرتی که می‌گویی به روش خودت باشد آن وقت حاضرم حتی پایت را هم ببوسم. چون گفتن اراجیف به روش خود بهتر از گفتن چیزی به روش دیگر است. _جنایت و مکافات، فئودور داستایوفسکی

آن‌ها فقط می‌خواهند شخصیت واقعی افراد نهفته بماند. می‌خواهند آدم هیچ شخصیتی از خود نداشته باشد‌. تمام هدف و فکرشان این است که خودت نباشی. یا این‌که حداقل شبیه خودت نباشی. به نظر همه این افراد همین مزخرفات نهایت پیشرفت است. تازه این مزخرفات هم که از خود شما نمی‌گویند، همه‌‌اش دست دوم است، نظریات دیگران است. _جنایت و مکافات، فئودور داستایوفسکی

آخ‌ جون ۲۲۲

Shrinking_2023
+1
Shrinking_2023

Shrinking
+1
Shrinking