uz
Feedback
SD Analysis

SD Analysis

Kanalga Telegram’da o‘tish

⚜️ آموزش، تحلیل و ترید بر اساس سبک S&F الفونسو ⚜️ 🔰 Alfonso Course: https://t.me/sd_analysis/193 🔶 ChatRoom: @SD_Analysis_Group ⏯ Youtube : https://www.youtube.com/c/SDAnalysis 🔶 Analysis Group: @SF_Analysis 🧑‍💻 Admin: Dr. Amirreza Ansari

Ko'proq ko'rsatish
5 668
Obunachilar
+424 soatlar
-227 kunlar
+1730 kunlar
Postlar arxiv
@priceactionsources 💎💎💎💎

@priceactionsources 💎💎💎💎

@priceactionsources 💎💎💎💎

@priceactionsources 💎💎💎💎

@priceactionsources 💎💎💎💎

@priceactionsources 💎💎💎💎

@priceactionsources 💎💎💎💎

@priceactionsources 💎💎💎💎

@priceactionsources 💎💎💎💎

@priceactionsources 💎💎💎💎

@priceactionsources 💎💎💎💎

دوره آموزشی Alfonso Moreno - Set & Forget 2021 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 @priceactionsources
دوره آموزشی Alfonso Moreno - Set & Forget 2021 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 @priceactionsources

🔶 دوستان عزیز سلام یه دوره از الفونسو داخل چند کانال قرار داده شده که ادعا میشه دوره 2021 الفونسو هست. بررسی کردم و دیدم این دوره فقط یه سری مطالب کلی داخلشه و مطالبیه که داخل کامیونیتی الفونسو منتشر شده. 🔷 این دوره رو به همراه وبینیار های اخیر الفونسو براتون اینجا میفرستم. برای دوستانی که با سبک تا حدود زیادی آشنا هستن مطالبش میتونه مفید باشه.

autorefresh_timer.ex40.07 KB

🔷 دوست عزیزمون کیان جان (@knrhprvr) مشکل اندیکاتور رسم نواحی الفونسو (رکتانگل ریدر) رو حل کرده 🌹 🔶 کافیه این اندیکاتور رو روی چارتتون داشته باشین و عددش رو بذارین روی 100 میلی ثانیه تا صفحه رو به طور مکرر رفرش کنه و مشکل اندیکاتور رکتانگل ریدر حل بشه

دوستان عزیز بابت تاخیر بوجود اومده توی فعالیت این کانال عذر میخوام درگیر مسائل شخصی و خانوادگی هستم و چند روزیه نتونستم کار کنم بزودی میام و با کلی انرژی باهم کار میکنیم 😎❤️

عزیزان لطفا دوباره تحلیل های مربوط به #EURAUD رو بفرستین 🌹

سلام دوستان، شبتون بخیر 🌹 تلگرام اجازه نمیده که یک گروه به چند چنل وصل بشه و به همین خاطر مجبور شدم یک گروه جدید بزنم و وصلش کنم به این چنل تا شما بتونین تحلیلاتون رو بفرستین و در موردش بحث کنین. لینک گروه : 🔰https://t.me/SD_Analysis_Group پرسش و پاسخ های غیر از تحلیل ها رو داخل گروه دوست عزیزم، محسن جان، انجام بدین : 🔰 https://t.me/Mohi_Chatroom

⚜ سلام دوستان برای فردا، #EURAUD رو با هم تحلیل میکنیم. میتونین تحلیلتون رو بفرستین.

#CADCHF 🔸 توالی (Sequeence) : MN W1 D1 🔹 همسویی (Realignment) : تایم ماهانه و هفتگی هر دو نزولی هستن ولی تایم روزانه صعودیه
+2
#CADCHF 🔸 توالی (Sequeence) : MN W1 D1 🔹 همسویی (Realignment) : تایم ماهانه و هفتگی هر دو نزولی هستن ولی تایم روزانه صعودیه. پس ما باید سوپلای روزانه ای رو پیدا کنیم که داخل سوپلای هفتگی باشه. 🔸 اس دی رنج (SD Rnage) : در تایم ماهانه و هفتگی، خیلی بالا هستیم و به سل فکر میکنیم. 🔹 ناحیه غالب (ZIC) : سوپلای ماهانه و دیمند هفتگی کنترل رو به دست دارن. همونطور که میدونین، زور ناحیه بالاتر به ناحیه پایین تر میچربه 💪 🔸لوکیشن (Location) : سوپلای روزانه داخل سوپلای هفتگی هستش و هر دو داخل سوپلای ماهانه قرار دارن. 🔹امتیاز نواحی (Scoring) : سوپلای ماهانه 〰 دیپارچر خوبی داره ولی بیسش شلوغه و قبلا یکبار تست شده. به خاطر همین امتیاز کمی میگیره. سوپلای هفتگی 〰 دیپارچر خوبی داره ولی بیسش هم متوسطه. امتیاز خوبی بهش میدیم. سوپلای روزانه (با 👍 مشخص شده) 〰 دیپارچر و بیس نسبتا خوبی داره و امتیاز خوبی میگیره. ✅ تصمیم معاملاتی : با توجه به ضعیف بودن سوپلای ماهانه، اجازه S&F نداریم و همچنین سوپلای روزانه از اونجایی که CP هستش و حمایت ترند رو نداره ما حتما باید تاییدیه در تایم روزانه بگیریم. 🔰 @SD_Analysis