uz
Feedback
𝙨𝙩𝙧𝙖𝙬𝙗𝙚𝙧𝙧𝙮

𝙨𝙩𝙧𝙖𝙬𝙗𝙚𝙧𝙧𝙮

Kanalga Telegram’da o‘tish
199
Obunachilar
-324 soatlar
-17 kunlar
+130 kunlar
Postlar arxiv
تو بچگیم درصدی بهم کم‌توجهی میشد خودمو قایم میکردم تا در به در دنبالم بگردن، الانم پیشرفت کردم و الکی دعوا راه میندازم.😴

زندگی هیچ چیز رو به موقع بهت نمیده.

Repost from N/a
photo content

هیچکس بی دلیل درگیر چاوشی نمیشه٫قطعا یکی یه کاری کرده

‏افسردم نمیدونم بلوند کنم یا لبمو فیلر بزنم یا بیشتر خرید کنم

بزرگ ترین حسرتی که بسیاری از زنان دارند میزان بی احترامی است که در حین اشتیاق به عشق پذیرفته اند.

زیر بارون‌ باید قدم بزنی سیگاربکشی فکرکنی فکرکنی فکرکنی

Video xabar00:11

دختر خوشگله مثل همیشه میدونه چجوری خوشحالم کنه🥹💞
دختر خوشگله مثل همیشه میدونه چجوری خوشحالم کنه🥹💞

گفتم حدقل میدی تنفرو ترجیح ولی دادی تولدو تبریک😂

آرزوی تولدم اینه همه به آرزوهاشون برسن #21

بیست و یکمین شعمم فوت شد🌸🤍

‏چرا همش میخوام به یه نحوی ناجی باشم؟ معتادی؟ من ترکت میدم مشکل روانی داری؟میگردم واست درمانکر و کلینیک پیدا میکنم پول نداری؟ بهت پول میدم شغل نداری؟ میگردم برات پیدا میکنم دوست نداری؟ من دوستت میشم

یرو اودی میدم شبه تولدم.

نه دورچی جان، اتفاقا اصلا easy بگا نرفت همه‌چی، اون واسه بگا دادنش کلی تلاش کرد .

کیه برم یه دیت بلوند کنم

خدایا کمک این دخترای بلوند جذابمو از جلو چشام محو کن😭

شاید دیگه هیچوقت نتونم ماشین G که دوست‌دارمُ بخرم ، تموم لیلیوم های صورتیُ مال خودم کنم ، یه پیشی داشته باشم٫ شفق قُطبی رو ببینم ، توی کافه carette پاریس هات‌چاکلت خامه ای و پاستا بخورم و از منظره لذت ببرم ، کالِکشن miu miu رو تو اتاقم بچینم ، event برندای مورد علاقم برم ،کلبه چوبی تو جنگل بلوط و اَسب بَرفیمو داشته باشم ، به کشور هایی که توی لیستم نوشتم سفر کنم ، آخرش از من همین چَنل میمونه و تمام آرزوهایی که تو نُطفه خفه شد.