uz
Feedback
هَعيش من تاني ⋆࣪

هَعيش من تاني ⋆࣪

Kanalga Telegram’da o‘tish

لو هي مُستحيله خالِف الواقع عشانيّ . : @IIJ22_bot ْ

Ko'proq ko'rsatish
2 156
Obunachilar
-124 soatlar
-67 kunlar
-2330 kunlar
Postlar arxiv
منـا عرفت الكراش يراقبنـي 🥲💔

دخـلي شوفي منو يراقب حسابج @SI4TBOT

بعد بس واحد ‼️

بعد بس واحد ‼️

السلام عليكم لسئ متخطيت صدمه السادس ولا حصلت المعدل الي اريده ولسئ زعلانه ع كلشي ضاع مني ⚡ .

أنا وقلبي والمدينة وسكانها بائع القهوة ،الحلواني وذلك العجوز الذي يستوقف أمام بابه للمارة ،أُمي وصانع الأقمشة ومشردين الطُرق كُلنا على أمل أن نختم شوارع المدينة وأمر أمامهم وأنتّ معي

منـا عرفت الكراش يراقبنـي 🥲💔

دخـلي شوفي منو يراقب حسابج @SI4TBOT

منـا عرفت الكراش يراقبنـي 🥲💔

دخـلي شوفي منو يراقب حسابج @SI4TBOT

منـا عرفت الكراش يراقبنـي 🥲💔

دخـلي شوفي منو يراقب حسابج @SI4TBOT

الحُزن دا حاجة وحشة جدًا وخاصةً الحُزن الداخلي اللي الواحد بيعيشه بينه وبين نفسه من غير ما يحسس اللي حواليه بهمّه أو باللي واجع قلبه، دايمًا بشوف إن الحُزن الداخلي هو الأصعب لإنّه بياكُل في روح البني آدم، مخليك لا عارف تنام ولا تاكُل ولا تشرب ، كُل حاجة في نظرك شبه بعضها .

لَكِنِّي أَخاف ، وَمِن فَرطِ خَوفي تَفِرُّ مِنِّي الأَشيَاء .

عمتي الـ🐍🐍 تراقبني

بوت يعرف منو يراقب حسابج🙂 @SI4TBot

عمتي الـ🐍🐍 تراقبني

بوت يعرف منو يراقب حسابج🙂 @SI4TBot