uz
Feedback
𝐬𝐲𝐧𝐜𝐲𝐭𝐢𝐮𝐦➺♡

𝐬𝐲𝐧𝐜𝐲𝐭𝐢𝐮𝐦➺♡

Kanalga Telegram’da o‘tish

قلبامون تا ابد جداست از هم.. :)

Ko'proq ko'rsatish
165
Obunachilar
-124 soatlar
-17 kunlar
-130 kunlar
Postlar arxiv
‏زندگی اینجوری شده که ۱ ۲ ساعت یکم آرومی و بهت خوش می‌گذره بعد یهو ته دلت خالی می‌شه و یک دلشوره عجیبی میاد سراغت.

‏جمله‌ی "یه بار باید باهم بریم فلان جا" یکی از لاولنگوئج‌های منه.💞

Khooneye Man - Koorosh, Arta.mp39.93 MB

مزخرف ترین فصل:تابستون

یه حس غریبی دارم انگار قرار بوده عصر ببینمت خوابم برده بیدار شدم دیدم تو هم زنگ نزدی..

‏ازدواج رو مد کنید. واقعا تعهد زندگی آدم رو می سازه.

تنها چيزى كه بهت مياد دوست پسرِ من بودنه پسر خوشگله.

داری زندگیتو میکنی که یادت میاد دختری و نیاز به بوس و ناز داری.

خواهش میکنم

کوتوله عمته ممنونمم

تولدت مبارک کوتوله🌚

تولدم مبارک..