uz
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Kanalga Telegram’da o‘tish

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Ko'proq ko'rsatish
714
Obunachilar
-424 soatlar
-37 kunlar
-1130 kunlar
Postlar arxiv
بحث سر این نیست که زنده موندی چون نتونستی درست انجامش بدی، بحث حتی سر این هم نیست که دیگه نمی‌تونی انجامش بدی چون احساس می‌کنی اگر این بار هم تلاش کنی باز هم قراره شکست بخوری، بحث سر اینه که می‌خوای کاش هیچ‌وقت از اول وجود نمی‌داشتی تا هیچ‌وقت به این مرحله نرسی

ناز هستید

https://t.me/emptycreature/19760 چی میگی شبیه خونه‌ی موردعلاقه‌مه:)))))

یادم نمیاد، سعی می‌‌کنم

نمی‌دونم من ره یادت هست یا نه ولی نکن.

قربونت برم از چیه اینجا خوشت اومده آخه

دارم شوخی میکنممم ولی تروخدا تیریخدا به چنل و ادمین فیوم دست نزن اینجارو خیلی دوس دارم https://t.me/emptycreature/19754

مارو دور ننداز :)

قربونت برم لطف داری

چشم👈🏽👉🏽

نمی‌دونم والا، ناجالب هست درکل

لطف داری.

https://t.me/emptycreature/19747 فک کنم تو هم مث من مودی ای واقعا وقتی مودم کیری میشه یا دوران پی ام اسم میشه اینجوری میشم بیا با هم به این دنیا فحش ناموس بدیم

https://t.me/emptycreature/19747 با تمام احترام ریم شم هم خودت هم چنل رو ریپورت میکنم دس نزن وا😭😂

توروخدا منو بشناس خواهج می‌کنم😭😭😭😭😭😭 https://t.me/emptycreature/19747

داداش ریمو نکن اینجا نزدیکترین چنل به احساسات منه و خلاصه که حرف دل منو میزنی چجوری دلت میاد اینکارو بکنی🥺

شاید اگر سردردم خوب بشه ثبات روانیم برگرده❤️

(یا همه رو)