uz
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Kanalga Telegram’da o‘tish

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Ko'proq ko'rsatish
717
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
-730 kunlar
Postlar arxiv
Bauhaus - Bela Lugosis Dead Official Version.mp322.06 MB

corook - its ok.mp37.13 MB

نونت کم بود آبت کم بود سقف نبود بالای سرت دیگه لست آو آس دیدنت واسه چی بود‌ آخه.

گریه می‌کنم و باز هم گریه و بیشتر گریه.

تا ابد می‌تونم گریه کنم بخاطر این اپیزود.

امروز رو عذای عمومی اعلام می‌کنم.

اشتباه‌ترین کاری که می‌تونستم در حق سلامت روانم انجام بدم دیدن اپیزود دوم فصل دوم لست آو آس بود.

It isn't asking for a lot for an apology For making me feel like it'd killed you if I tried to leave

Billie-Eilish-L AMOUR-DE-MA-VIE-128.mp35.25 MB

شاید هم واقعا "تو خراب کردی همه چیزو خودت"🙏🏽

گاهی احساس می‌کنم ساخته شدم برای دوست داشته نشدن

توانایی کتاب خوندن دوباره در من زنده شد و خدایاشکرت داشتم دیوانه می‌شدم.

آیناز رو می‌خورم😭

Repost from Hannigraham Cult
نازززز😭😭😭😭😭

Video xabar00:08