بازارآموزان (بورس ایران)
Kanalga Telegram’da o‘tish
حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25
Ko'proq ko'rsatish1 011
Obunachilar
-224 soatlar
-17 kunlar
+1230 kunlar
Postlar arxiv
شاخص اگه بیاد زیر دو میلیون واحد هم تعجب نمی کنم.
توصیه هایی که در مورد خروج در مثبت ها کردیم رو جدی بگیرید
تازه یادشون افتاده زیر بازار رو بگیرن.
منتها شما گول نخورید با این حرفا
#خساپا
تا 26 میاد پایین ، اون جا مجددا باید بررسی بشود.
از مثبتی که دیدید برای خروج استفاده کنید.
#زکشت
حمایت به درد بخورش روی 891 هست.
فعلا نزولیه و از هر مثبت جهت خروج می تونید استفاده کنید.
#شاخص_کل
دقت بفرمایید با کندل های ناجور نزولی داره می ریزه.
عقل حکم میکنه از هر مثبت بازار برای فرار و خروج استفاده کرد.
حمایت تکنیکال بعدی محدوده 2500 هست که شاید اون جا یک پولی وارد بازار کنن ولی خوشبین نیستم بهش.
فعلا شما از هر بالایی برای فرار استفاده کنید.
برای بار هزارم: هر کی گذرش افتاد دانشگاه شریف و درس خوند نخبه نیست، عالم نیست، دانشمند نیست.
هیتلر یک سری دانشمند داشت غیرانسانی ترین سلاح ها رو می ساختن. حتی اگه انسان دانش هم داشته باشه در جهت خیر به کار نگیره فایده نداره.
واقعا فکر می کنید این اکیپ دور هم جمع شدن که مشکلی از ما مردم عادی حل کنند؟ من که این طور فکر نمی کنم.
📌وزیر اقتصاد: بورس فعلا به حمایت نیاز ندارد
🔹سید علی مدنیزاده، وزیر امور اقتصادی و دارایی، در حاشیه بازدید از گمرک غرب تهران در جمع خبرنگاران به تشریح موضع دولت درباره وضعیت بازار سرمایه پرداخت و اعلام کرد که بستههای حمایتی در دست تدوین و بررسی است.
🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تلاش دولت بر این است که وضعیت بازار سرمایه را بهصورت مستمر رصد کند و به محض اینکه ضرورت اجرای بستههای حمایتی احساس شود، اقدامات لازم انجام خواهد شد.
🔹در حال حاضر شرایطی از نااطمینانی در بازار سرمایه حاکم است و همین مسئله باعث میشود اقدامات سیاستگذاری نیز قطعی نباشد و بهطور مداوم بر اساس شرایط بازار تنظیم شود.
#وبملت و یک گزارش عالی
تحقق سود 167تومانی برای سال مالی 1403
پی به ای سهم شد 1/4.
✅تحقق ۲۰۰ همت با ارزش بازار ۲۸۰ همتی .
رکورد سود خالص شکسته شد.
توهمات و مدیریت غیرعلمی کار ما رو به این جا رسونده اون وقت مشغول تفسیر پیروزی!!!روی تابلو بورس هم هستند.
تابلو شدیدا نزولیه و مردم می ترسند و در حال فروش سهام هستند.
این واکنش طبیعیه چون نادان ها سرمایه مردم رو به مدت دو هفته در بورس قفل کردند و ده ها مشکل برای سهامدار درست کردند.
با هر چی مفهوم بود بازی کردن، از صندوق درآمد ثابت تا صندوق طلا.
به چه حقی معاملات صندوق های طلا رو ممنوع کردین؟ چرا مردمی که ریسک کردن و طلا خریدن نباید از افزایش قیمت طلا سود کنند؟
چرا باید صندوق درآمد ثابت رو هم ممنوع کنید؟
این چه کثافت کاری بود تو بحث آپشن ها راه انداختید و مردم رو به خاک سیاه نشوندید؟؟
چی باید بشه که بفهمید این کارها غلطه و به مردم ضرر میزنه؟؟؟
شما به سرمایه و اعتماد مردم خیانت نکردید بلکه به تک تک مفاهیمی که تو ذهن انسان ها هست توهین کردید و می کنید.
#زکشت با فروش 784 ملیارد ریالی آغاز کرده است اردیبهشت این عدد 790 میلیارد ریال و خرداد 895 میلیارد ریال بود و 3 ماهه 2471 میلیارد ریال است که رشد خوبی سبت به مدت مشابه قبل دارد
صندوق های طلا مثبت سه باز شدن.
همزمان که یه عده دارن می خرن یک عده هم میفروشند و میرن طلای فیزیکی می خرن.
اینم از وزیرمون که نخبه اس و دانشگاه شریف خونده!
دو هفته آزگار بازار رو بستن، نقد شوندگی بازار صفر.
کل این کارها یه پیام بیشترنداره اونم این که ملت از بورس فراری بشن
صدور دستور اخراج اتباع غیر مجاز افغانستان از ایران صادر شد
بر اساس سیاستهای ابلاغ شده به فرمانده انتظامی ایران همه اتباع غیر مجاز باید ایران را ترک کنند.
همچنین سرتیپ احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ایران در این خصوص گفت: ساماندهی اتباع غیرمجاز خواست عمومی مردم است.
وی افزود: ضمناً، طبق دستور، هر گونه منزل و ملکی که به افغانها(غیرمجاز) اجاره داده شود، قولنامه آن باطل است و ملک مزبور نیز پلمپ و مهر و موم و مصادره میشود.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
