uz
Feedback
بازارآموزان (بورس ایران)

بازارآموزان (بورس ایران)

Kanalga Telegram’da o‘tish

حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25

Ko'proq ko'rsatish
1 011
Obunachilar
-224 soatlar
-17 kunlar
+1230 kunlar
Postlar arxiv
صبح همگی به خیر جز کسایی که ثفارس خریدن

جنگ بین هند و فاکستان هم شروع شد

Ovozli xabar11:53

ترامپ اعلام کرد که ایالات متحده «بمباران» علیه حوثی‌ها را متوقف خواهد کرد زیرا این گروه به ایالات متحده گفته است که «دیگر کشتی‌ها را منفجر نخواهند کرد» و «می‌خواهند جنگ را متوقف کنند». ترامپ گفت پیش از سفرش به عربستان سعودی، قطر و امارات متحده عربی، اعلامیه بسیار مهمی منتشر خواهد شد. ترامپ: قبل از سفر دوشنبه، خبر مهمی اعلام می‌کنم. ترامپ پایان عملیات ایالات متحده علیه حوثی‌ها را اعلام کرد و گفت که این گروه موافقت کرده است که جنگ را متوقف کند. «ما حرف آنها را مبنی بر اینکه کشتی‌ها را منفجر نخواهند کرد، قبول خواهیم کرد.»

کی کالا رو پیشنهاد خرید دادیم؟ بهمن ماه که هیشکی تو باغ نبود چه خبره تو سهم. رایگان هم معرفی شد.

صف امروز کالا از لحاظ حجمی مشابه ۱۵ میلیارد صف خودرو بود حالا مارکت کپ کالا کجا مارکت خودرو تقریبا ۶ درصد شرکت رو امروز اول صبح براش سرخطی زده بودن!!!

قبل از هر چیز باید بگم که هدف از حضور در بازارهای مالی سود کردن هست نه شو و نمایش و دلقک بازی. دنبال لایف استایل افراد نباشید دنبال سواد و علم و آگاهی باشید. ادبیات چاله میدونی و حرف های بی ربط و پرت و پلا دردی از کسی دوا نمیکنه و اون چیزی که درد دوا میکنه پوله. کسی که خودش از بازار پولی درنیاورده یا نمیاره چطور ممکنه کاری کنه شما سود کنید؟ بازار با کمپ ترک اعتیاد و شهربازی فرق داره ، یهو ببینید چهار ساله تو بازار هستید و هیچ فرقی نکردین واقعا دردناکه. با نظر قاطع شما چند استراتژی مدیریت سرمایه تقدیم حضورتون می کنم در قالب چند ویس با انرژی مثبت و ری اکشن دادن انگیزه ما رو می تونید بیشتر کنید.

معاملات گواهی سپرده خودروی کی.ام.سی T9 به‌زودی در بورس کالا آغاز خواهد شد.

رونمایی از نخستین گواهی سپرده خودرو در بازار سرمایه: معاملات گواهی سپرده خودروی کی.ام.سی T9 به‌زودی در بورس کالا آغاز خواهد شد.

چند استراتژی مدیریت سرمایه ساده رو براتون توضیح بدم؟ اگه موافقید ❤️ اگر هم مخالفید🤐

صندوق حامی مفید و .... هم چندان به درد نمیخوره. چرا؟ اولا سود بانکی از نظر من اخلاقی و شرعی نیست و مصداق ربا هست. چه دادنش و چه گرفتنش. پول باید بچرخه و کار کنه و بیشتر بشه نه این کمتر بشه. حالا شما پول بزاری تو صندوق درآدم ثابت ودلار بره بالا پول شما ارزشش رو از دست بده و یه مقدار ناچیزی تحت عنوان سود بزارن کف دستت چه فایده ای داره؟

طرف ده ساله تو بازار هست نمیدونه روند بازار چیه و حرف صبحش با ظهر، و ظهرش با شبش فرق میکنه. روی چیزی که باید تمرکز کنید چیه؟ روند یک سهم صعودی باشه به این راحتیا نزولی نمیشه و با دو تا منفی نیاز نیست بپرید بیرون وقتی هم سهمی نزولی باشه با شیش تا مثبت هم صعودی نمیشه. اگه سهمی دارید که منفی هست و نزولیه باید سر ضرر رو ببرید و بیاید بیرون نه این که هی تو منفی حجم خرید بیشتر بزنید و ..... حد ضرر منطقی برای بازار سهم ایران حدودا سی درصد هست. بیشتر از این نه منطقیه نه عرف مگر حالت خاصی در کار باشه.

مذاکره خوبه ، آفرین مذاکره کنید 😁✅🤝

دور چهارم مذاکرات یکشنبه در مسقط برگزار می‌شود یک مقام مطلع به نورنیوز خبر داد: دور چهارم مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت در مسقط برگزار می‌شود

بورس هر روز که مثبت هست یک خار تو چشم یک عده آدمی هست که تا دیروز میگفتن سهم ها سقفه و فقط حامی مفید و این مزخرفات😂😂 حال میده سهام بورس ده برابر بشه بلکه اینا هم بتونن یه موتور گازی بخرن پیاده گز نکنن خیابونا رو😉

دقت کنید سیگنال نیست و راهنمایی کلی هست. هر چیز که سیگنال خرید باشه می نویسیم که سیگنال خرید است.

حتما حتما در سبد سهام خودتون باید یکی از سهم های فراکاب رو داشته باشید: فرابورس بورس کالا انرژی

کالا صف خرید سنگین خودرو هم صف خرید

اگر در بورس تهران فعالیت می کنید و در پرتفوی خودتان سهم "کالا" رو ندارید به احتمال هشتاد درصد چیزی از ماهیت بازار سرمایه و اهمیت این سهم نمی دونید. مدت ها قبل یعنی اواخر بهمن 1403 در اینستاگرام و .... تاکید به خرید سهم کالا داشتم و تقریبا سی درصد هم توی سود هستید. باز هم تاکید می کنم این سهم رو نگهدارید که خیلی حرف برای گفتن داره.

ممنون که نظرتون رو با لایک و دیس لایک نشون میدین تحلیل این سهم ها مجددا آپدیت می شود.