uz
Feedback
بازارآموزان (بورس ایران)

بازارآموزان (بورس ایران)

Kanalga Telegram’da o‘tish

حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25

Ko'proq ko'rsatish
1 008
Obunachilar
-224 soatlar
-47 kunlar
+730 kunlar
Postlar arxiv
فردا بورس تعطیله

از فردا محدودیت دامنه نوسان داریم سهام مثبت منفی 3 درصد صندوق ها مثبت منفی 6 درصد

دستور ویژه معاون اول رئیس جمهور مبنی بر حمایت از بازار سرمایه از طریق واریز وجه توسط صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار و واریز وجه توسط شبکه بانکی به صندوق توسعه بازار 🔹در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس و نگرانی فعالین بازار سرمایه پس از این حادثه؛ دکتر محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور دستور تزریق منابع صندوق توسعه ملی و شبکه بانکی به بازار سهام را جهت بر طرف شدن نگرانی سهامداران صادر کرد./سنا

اسماعیل هنیه  رهبر حماس دیشب در تهران ترور شد!!!!

استانداری تهران: ساعت کاری ادارات دولتی شهر تهران، فردا از ۶ تا ۱۰ صبح خواهد بود این کاهش ساعت کار، شامل دستگاه‌های امدادی، خدماتی و بانک‌ها نمی‌شود.

از عجایب بورس ایران یکیش این هست که وزمین داره به قیمت 1393 خودش نزدیک میشه 😂😂😂 ساده تر بگم : سهم داره با دلار 3 هزار توما
از عجایب بورس ایران یکیش این هست که وزمین داره به قیمت 1393 خودش نزدیک میشه 😂😂😂 ساده تر بگم : سهم داره با دلار 3 هزار تومانی معامله میشه ! واقعا بورس ایران جای عجیبیه . تحلیلی که قبلا سر وزمین داشتیم فیلد شده است روی 250 تومان میشه به خرید مجدد فکر کرد یا میانگین کم کردن.

محمدرضا عارف استاد دانشگاه شریف و معاون اول خاتمی به عنوان معاون اول پزشکیان انتخاب شد

بورس روز یک‌شنبه تعطیل است 🔹پیرو اعلام شورای اطلاع‌رسانی دولت مبنی بر تعطیلی سراسری در روز یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳) بازار سرمایه نیز فردا فعال نخواهد بود.

📌بورس تعطیل نیست 🔻با توجه به اعلام رسمی کاهش ساعات کاری ادارات دولتی؛ سازمان بورس اعلام کرد؛ بازار سرمایه (شامل بورس‌های اوراق بهادار و کالایی)، شنبه طبق روال عادی باز خواهند بود./ سنا

بازار باید بالا بده ، خودشون هم می دونن تو کف هست ، فقط و فقط وقت تلف میکنند . بالاخره که این دولت تموم میشه ، بالاخره که عشقی از سازمان بورس میره ، بالاخره که دولت جدید مستقر میشه ، بالاخره که این وضع عوض میشه!

مصوبه نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع برای 5 ماهه ابتدایی 1402 باطل شد بدین ترتیب قیمت نرخ گاز خوراک 7 هزار تومانی برای شرکتهای پتروشیمی و گاز 4 هزار تومانی صنایع، برای 5 ماه ابتدایی سال 1402 ملغی شد و  وجاهت قانونی ندارد. این مصوبه از برج 6 سال قبل ابطال شده بود و نرخ خوراک مطابق فرمول محاسبه میشد. ولی دولت 5 ماهه ابتدایی گران فروخته بود. اختلاف نرخ خوراک در اون 5 ماهه ابتدایی برگردانده میشه. چیزی شبیه مصوبه پالایشی ها.

توضیح این که هیچ کدام از تحلیل های ما غلط نبود ، ولی اصولا بازار سهام بازاری هست که ریسک زیاد و سود زیاد دارد . هیچ پیشگویی نمی توانست بگوید که رئیس جمهور ایران به مرگ غیر طبیعی کشته خواهد شد و هیچ کس نمی دانست که بعدش چه اتفاقی ممکنه پیش بیاد . نتیجه همه این ابهام ها و بدتر از همه انتخابات و احتمال به قدرت رسیدن کسانی که هیچ درکی از بازار بورس ندارند و صرفا دیدگاه قمار گونه به آن دارند باعث میشد بازار روز به روز چندش تر و حال بهم زن تر بشود. این وسط اگر حرفی می زدیم همه بی فایده بود چون دامنه نوسان هم کار رو به شدت خراب کرده بود. علی ای حال فعلا از سبز های بورس لذت ببرید و امیدوارم رحمت خداوند شامل حال ما و دولت جدید بشه و رونق به بورس و اقتصاد این کشور خسته برگرده.

#فملی قبل شهادت رئیس جمهور قبلی در کانال vipسیگنالش کرده بودیم و انقدر بازار رو سخت و پیچیده کردن که صبر کردیم محدودیت نوسان
+1
#فملی قبل شهادت رئیس جمهور قبلی در کانال vipسیگنالش کرده بودیم و انقدر بازار رو سخت و پیچیده کردن که صبر کردیم محدودیت نوسان برداشته بشه . حالا با کندلی که امروز زده شد و بریک اوت معتبری که داشتیم می تونید بخرید و دو تارگتی که علامت زدم رو باهاش ببینید. یه چیزی بین 25 تا 85% سود بگیرید باهاش. اینم جبران تلفات این روزهای تلخ سه ماه اخیر.

#شاخص_کل انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور جدید دقیقا خبری بود که بازار بهش واکنش عالی داشت. می تونیم روی این که شاخص
#شاخص_کل انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور جدید دقیقا خبری بود که بازار بهش واکنش عالی داشت. می تونیم روی این که شاخص کل بره و تارگت هایی که علامت زدیم رو بزنه حساب کنیم. واقعا روح و روانمون در بورس در زمان دولت رئیسی فرسوده شد و یکی از بدترین مدیریت های کل تاریخ بورس در این دوران اتفاق افتاد. امیدوارم هر چی سریع تر نرخ بهره بانکی کاهش پیدا کنه و بازار یه نفسی بکشه و دولت هم دست از تامین مالی از بازار سرمایه برداره .

▪️عبده تبریزی نماینده اقتصادی رئیس جمهور جدید: اولویت اول برای بورس تشکیل کانون سهامداران حقیقی است تا از یک منبع رسمی حرفها زده بشه و در عین حال دست آدم های صالح سپرده بشه

سلام بورس به انتحخاب مسعود پزشکیان خوش قدم باشی آقای رییس جمهور
سلام بورس به انتحخاب مسعود پزشکیان خوش قدم باشی آقای رییس جمهور

پزشکیان رییس جمهور جدیدی ایران شد.

اما و اگرهای پیاده سازی بیمه سهام! 📢نکته: این میزگرد سال۹۹ منتشر شده و بازنشر است 🧲صفاجو: شرکتهای بیمه هر کدام با سرمایه ای حدود 500 میلیارد تومان خیلی سخت است که بتوانند کاهش قیمت سهام را در بازار سهام، بیمه کنند. 🧲شماخی:طبق مفهوم بیمه‌ای اصلاً نمی‌توان ریسک‌های مالی را بیمه کرد؛ بنابراین بحث بیمة سهام قابل پیاده شدن نیست؛ چون حالت‌های این ریسک یا سود است یا زیان است یا عدم زیان است و اصطلاحاً ریسک سوداگرانه است. 🧲دیانت پی:اصلی‌ترین موضوعی که بر ریسک‌سنجی بیمة سهام تأثیرگذار است اعتبارسنجی و رتبه‌بندی است؛ اگر ناشی اعتبارسنجی نشود و من به عنوان بیمه‌گر، شرکتی را که بیمه‌گذارم قرار است سهام آن را بخرد، بنیادی بررسی و اعتبارسنجی و رتبه‌بندی نکنم چطور می‌توانم وارد آن ریسک شوم؟ 🧲داورپناه:یکی از مباحثی که شرکت‌های بیمه می‌توانند به صورت جدی ورود کنند بیمة پوشش زیان ناشی از حوادث و مخاطرات دارایی‌های شرکت‌هاست که چنانچه از این بابت قیمت سهامی دچار نوسان منفی شد، شرکت‌های بیمه تا سقف معینی خسارت وارده را جبران کنند. https://risknews.ir/?p=92089

چرا بیمه سهام ممکن نیست؟