cds.journey
📈 Telegram kanali cds.journey analitikasi
cds.journey (@cdsjourney) Ingliz til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 260 471 obunachidan iborat bo'lib, Taʼlim toifasida 231-o'rinni va Hindiston mintaqasida 448-o'rinni egallagan.
📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika
невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 260 471 obunachiga ega bo‘ldi.
03 Sentabr, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 1 938 ga, so‘nggi 24 soatda esa 123 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.
- Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
- Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 18.53% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 11.92% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
- Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 48 268 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 31 047 ta ko‘rish yig‘iladi.
- Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 1 110 ta reaksiya keladi.
- Tematik yo‘nalishlar: Kontent admission, nda, bhai, krna, lena kabi asosiy mavzularga jamlangan.
📝 Tavsif va kontent siyosati
Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
“Naukri se pehle wala Apka Ghar💙🧿🫡”
Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 04 Sentabr, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Taʼlim toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.
Ma'lumot yuklanmoqda...
| Sana | Obunachilarni jalb qilish | Esdaliklar | Kanallar | |
| 04 Sentabr | +19 | |||
| 03 Sentabr | +123 | |||
| 02 Sentabr | +61 | |||
| 01 Sentabr | +62 |
| 2 | Ab meri baari🧿🤝🫡
Uthoooo jldi yaaaaron
https://youtube.com/shorts/8w_c4HySbOY?si=Etw0wuhbweSvS8C6 | 12 847 |
| 3 | 4 am now🫡✨
Pooja ma'am is still taking doubts and 11 am class hai... and you think when i tell u online batch and 100 ka result wo tukke me aata h?😂🫡
Bs 1 hafte ki baat h hero, bahut close hai yr tu, mt waste krna time ab, jitna krskta h do it.♥️
11 am vocab class me aajana saaare , baki RRR bhejta hu.🤝 | 22 404 |
| 4 | Happy Janmashtami my people❤️
Also aajke is shubh mauke pe group created...and Group ke name waps K AUR L se hoga♥️
Admission 15th Sept ke din hoga .
Pehle Paper me fodte hai , uske baad agle 7 mahine ka safar rhega 1 2026 wale exam me, maza aayega😁
Dhyan rkho , Bhagwan hum sbko honest rakhein aur hum sb apne ghar pariwar desh ka bhala kre🙌❤️
P.s- aaj naha lena 😂 aur vrat rakh lena pliss. 🙏
Suno ab bhagwan ka din aahi gya hai to RRR ki pdf dedu kya?
Ha bhaiya-♥️ | 23 907 |
| 5 | Happy Janmashtami my people♥️♥️♥️✨🧿🧿 | 23 086 |
| 6 | Aaaoo it's time.. Jai mata di🧿
No recording and no pdf will be given ... pura mere sath revise kroge tbhi dunga pdf..🧿❤️
Aim is ki tumhare dimag me sab rkh du mai aajke baad CA tnsn khatm.🤝✅
https://www.youtube.com/live/L1DVFoJaiIA?si=8Fxql5WjEwMuquOW | 28 340 |
| 7 | Bhai i am really excited yar aajki class ke liye..ksm se u will
Love RRR... kitna mushkil tha i wish aap dekhke smjhoge... One liner ke sath sath 10-15 sawal Me aur help hogi direct aapko jo aajtak aap kbhi attempt ni krte the tough wale, Economics wale, statement wale.🧿
Sbko aana h - Ye bhi btaunga ki CA me bhi kaise BAD series use krskte aap... see you yaaron bs 30 min aur❤️
I really pray ki 100% CA isse aaye🧿😁🤝❤️ | 29 719 |
| 8 | Agar mai exam me ek qus du
1. Trademark registration grew 1.5 times from FY20 to FY25.
2. Patent application nearly doubled from FY 20 to FY 25
Ye krloge na sahi BAD series se? ❤️
Covid ke baad kuch bhi puche aisa grow hi huwi hogi har cheej so aankh band krke Both correct lgana. ✅✅ | 29 064 |
| 9 | Admit card out guys🤝✨🧿
server issue fixed ab kro downlaod aaram se and btao kahan aaaya hai centre? | 31 632 |
| 10 | Yahan aana hai na? To bahane band... ekdum band and earn everything.. stop crying like a baby, dumm dikha aur lele jo chhaiye.
Milte h 8 bje🤝❤️🧿
🌴No recordings.
🌴No slides
Only sath me Recalling jaise mera exam ho❤️🤝
https://www.youtube.com/live/L1DVFoJaiIA?si=8Fxql5WjEwMuquOW | 33 382 |
| 11 | 3 Jan surakhsha bills ne cover kiye the 11 saal abhi... name them and detail btao...
Aur ye jitne bakwas krne wale h seedhe block krunga mai , kaam ki baat dikhe mujhe chat me bs. | 32 549 |
| 12 | Govt is year max paise kahan se kamai hai? Aur kahan max kharch kregi?
Also Ye btao Borrowing is part of Revenue receipt or Capital receipt? | 32 306 |
| 13 | Theme of global wind day 2026 | 32 510 |
| 14 | U Win portal is for what? | 32 991 |
| 15 | CPI new base year? Also max weightage ky h CPI me? | 33 089 |
| 16 | Tell everything about project tiger | 33 223 |
| 17 | India - EFTA Free Trade deal huwi thi na? Jldi btao EFTA ke members kaun kaun h?
Operation class revise kitno ne kiya h yi test krunga ab. 😁 | 32 085 |
| 18 | What is MANAS? | 31 363 |
| 19 | Who released 14490 helpline and what it is for? | 31 625 |
| 20 | What is SHE Leaps. | 31 587 |
