CRYPTO TRADING S R I L A N K A 🇱🇰:$☠
Kanalga Telegram’da o‘tish
Ko'proq ko'rsatish
1 630
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-147 kunlar
-6130 kunlar
Postlar arxiv
⭕ #Piggy Airdrop එකෙ කොයින් eran කරන්න පුලුවන් වෙනනෙ තව දවස් දෙකක් විතරයි
⭕ කරපු නැති අය ඉක්මනින් කර ගන්න
⭕ AIRDROP LINK ÷
https://t.me/PiggyPiggyofficialbot/game?startapp=share_1904786820
Repost from ⚜️ 𝐒𝐋 𝐂𝐑𝐘𝐏𝐓𝐎 𝐇𝐎𝐔𝐒𝐄 🇱🇰
#PGC
⭕ ඊයෙ රෑ ඉදලා උදේ වෙනකොට 10.25$ Ern කරලා ඉවරයි
⭕ ලොකූ ගානක් ගන්න බැරි වෙයි 10$ කරන හැමොටම වගෙ ගන්න පුලුවන්
⭕ AIRDROP එක කරන හැමොම BITGET EXCHANGE එක BIND කරලා තියා ගන්න
⭕ AIRDROP LINK ÷
https://t.me/PiggyPiggyofficialbot/game?startapp=share_1904786820
+1
#Pgc november 09 list වෙනවාලු
මමත් airdrop දැන් පටන් ගත්තෙ 6.31$ හෙවුවා කරපු නැති අය කර ගන්න තවම පරක්කු නෑ පොඩි ගානක් ගන්න පුලුවන්
AIRDROP LINK ÷
https://t.me/PiggyPiggyofficialbot/game?startapp=share_1904786820
⭐️#MAJOR NEW ACHIEVEMENTS
⭐️Guys New achievements Card එකක් ඇවිත් දැන්ම ගන්න Limited නිසා..
⭐️Refarl 3 ඔන වෙනවා Achievements Card එක ගන්නම්..පුලුවන් අය අනිවරෙන්ම ගන්න..
𝐀𝐈𝐑𝐃𝐑𝐎𝐏 𝐋𝐈𝐍𝐊 :- https://t.me/major/start?startapp=1904786820
අපේ චැනල් එකේ 0100% free ern කරන airdrop ලබා දෙන්නද?
#PAWSOG තවම කරපු නැති අය ඉන්නවනම් කර ගන්න..Task ටික කරලා Ton Wallet connect කරන්න විතරයී..
🪙අපායට ගියත් ඉස්සෙල්ලා යන්න ඔන කියලා කතාවක් තියනවනේ..#MEMEFI එකේ මුල් Users ලට අමතර Reward එකක් දුන්නා එ වගේ තමයී හැමොම කර ගන්න..
🤖𝐀𝐈𝐑𝐃𝐑𝐎𝐏 𝐋𝐈𝐍𝐊 :-
https://t.me/PAWSOG_bot/PAWS?startapp=yZKYgtCa
🟢 NEX 24 CLUB 🔴
Site Lanuch ~ 2024 10 07
⭕️ ඔන්න ගෙනවා අලුත් සයිට් එකක්...
⭕️ දවසට officeal සික්නල් 3 යි
⭕️ Deposit Bonus
💥 jසික්නල් ටයිම්
🕚 11.00 pm officeal
🕑 02.00 pm officeal
🕕 06.00 pm officeal
⭕ (Withdrawal ගන්න Kyc කරන්න ඔන නෑ)
⭕ අවම තැන්පතුව 12 USDT
⭕ අවම මුදල් ආපසු ගෑනීම 10 USDT
💥 Register link
https://www.nex24club.com/register?id=1212
ජිවිතෙ සාර්ථක කරගන්න නම් අනිවාර්යයෙන් කට්ටක් කාලා විදවන්න ඕන විදවලා ගේමක් ගැහුවම කාටත් නවත්වන්න බැ 🏆
`සුභ දවසක් සියලු දෙනාට``❝ | මම කඩාවැටෙන හැම අවස්ථාවකදීම නිහඬවී මගේ හිතත් සමඟ අභ්යන්තර සංවාදයක යෙදෙමි, එය මා සුවපත් කරයි.. | ❞
Good Morning 🖤

