| نیمه گمشده |
Kanalga Telegram’da o‘tish
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
Ko'proq ko'rsatish191
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-230 kunlar
Postlar arxiv
Repost from | نیمه گمشده |
مشکل اینجاست که فکر میکنید همیشه
گزینه بهتری هم هست؛ برا همینه قدر
هیچکس و هیچ چیز رو نمیدونید...😊
از چشم افتادن برای خود شخص دردناکتره؛
هر بار نگاهش میکنی میگی ای کاش از چشمم نمیافتاد!
از چشم افتادن برای خود
شخص دردناکتره؛
هر بار نگاهش میکنی میگی
ای کاش از چشمم نمیافتاد!💔💔
از چشم افتادن برای خود شخص دردناکتره؛
هر بار نگاهش میکنی میگی ای کاش از چشمم نمیافتاد!💔
از چشم افتادن برای خود شخص دردناکتره؛
هر بار نگاهش میکنی میگی ای کاش از چشمم نمیافتاد!💔
از ادمای مودی فاصله بگیرید تا بفهمن تغییر رفتارِ بیدلیل، جذابیتِ خاصی واسه هیچ ادمی نداره و قرار نیست همیشه کنارشون بمونید، مسئولیتِ کمبود عاطفی و مشکل روانیِ ملت به عهده روانشناسه نه شما...😊
از ادمای مودی فاصله بگیرید تا بفهمن تغییر رفتارِ بیدلیل، جذابیتِ خاصی واسه هیچ ادمی نداره و قرار نیست همیشه کنارشون بمونید، مسئولیتِ کمبود عاطفی و مشکل روانیِ ملت به عهده روانشناسه نه شما...😊
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
