| نیمه گمشده |
Kanalga Telegram’da o‘tish
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
Ko'proq ko'rsatish192
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-230 kunlar
Postlar arxiv
Repost from | نیمه گمشده |
سپس به همان چیزی که بودم برگشتم؛
یک سکوت طولانی،
اجتناب از گفتگو
و میل به تنهایی...
در تاریخ بنویسید که سرزمینی بود؛
که میدانی داشت به اسم آزادی
اسم بانکش آینده و مسکن بود
و اسم فروشگاههایش رفاه،
ولی مردمش هیچ کدام را نداشتند...💔
آدم نرمال به لحاظ روانی و شخصیتی،
توی جامعه ای که ۹۰درصد زیر خط فقرن،
حتی اگر خودش زیرخط فقر نباشه،
حالش خوب نیست،
نمیتونه از داشته هاش لذت ببره، غصه داره.
توی این شرایط خوشحال و بی غم بودن،
غیرنرماله!💔
آدم نرمال به لحاظ روانی و شخصیتی،
توی جامعه ای که ۹۰درصد زیر خط فقرن،
حتی اگر خودش زیرخط فقر نباشه،
حالش خوب نیست،
نمیتونه از داشته هاش لذت ببره، غصه داره.
توی این شرایط خوشحال و بی غم بودن، غیرنرماله!💔
آدم ضعیفی نبود؛
اما دیگه حوصلهی سختیها رو نداشت.
میل عجیبی به گریز پیدا کرد؛
به ندیدن، ندونستن و رفتن برای همیشه...🖤
روز مَرد رو به تویی که هیچکس پشتت نبود و خودت از پس همه چی براومدی؛ تبریک میگم...♥️
وقتی میگویم دوستت دارم فقط منظورم این نیست که تو را دوست دارم، منظورم این است که جز تو هیچکس در این جهان برایم وجود ندارد...
وقتی میگویم دوستت دارم فقط منظورم این نیست که تو را دوست دارم، منظورم این است که جز تو هیچکس در این جهان برایم وجود ندارد...
وقتی میگویم دوستت دارم فقط منظورم این نیست که تو را دوست دارم، منظورم این است که جز تو هیچکس در این جهان برایم وجود ندارد
🫀🫂
اگه بخشیدمت
ولی نیم ساعت بعد
با عصبانیت باهات رفتار کردم
یعنی با خودم جلسه گذاشتم و
هیئت مدیره شخصیتام باهم
به توافقات لازم نرسیدن...👨🦯😂
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
