| نیمه گمشده |
Kanalga Telegram’da o‘tish
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
Ko'proq ko'rsatish192
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-230 kunlar
Postlar arxiv
Repost from | نیمه گمشده |
برگشتن از راهی که با ذوق رفته بودم،
بدترین چیزی بود که تجربه کردم...🥀💔
Repost from | نیمه گمشده |
دوری باعث میشه فقط لبخندمو ببینی
برای رسیدن به هدف و ساختن آینده
بعضی وقتا راهها بدجوری ترسناک میشه !!!
و من ترجیح میدم جاهای خطرناک عزیزمو نبرم...🙂💔
@mussinghalff
من واقعا تو نشون دادن احساساتم
به دیگران عاجزم پس اگه حتی یبار
حس کردی دارم بهت علاقه نشون میدم
بدون دوست داشتنت به گوشت و پوست
و استخونم رسیده...🫠
من واقعا تو نشون دادن احساساتم
به دیگران عاجزم پس اگه حتی یبار
حس کردی دارم بهت علاقه نشون میدم
بدون دوست داشتنت به گوشت و پوست
و استخونم رسیده...👌
نوشته بود:
انسانهای پخته و قدرتمند همیشه آراماند؛
خودنمایی کار تازه به دوران رسیدههاست.
حتی اگر قراره دیگه ادامه ندید، حتی اگر همهچیز به بنبست خورده، محترمانه خداحافظی کنید.
به احترامِ لحظههای خوبی که باهم داشتید و باهم ساختید، به احترام همهی رویاهایی که یه روزی مهمونِ قلبتون بود محترمانه خداحافظی کنید.
بالغ بودن اینشکلیه 👌
حتی اگر قراره دیگه ادامه ندید، حتی اگر همهچیز به بنبست خورده، محترمانه خداحافظی کنید.
به احترامِ لحظههای خوبی که باهم داشتید و باهم ساختید، به احترام همهی رویاهایی که یه روزی مهمونِ قلبتون بود محترمانه خداحافظی کنید.
بالغ بودن اینشکلیه...
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
