| نیمه گمشده |
Kanalga Telegram’da o‘tish
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
Ko'proq ko'rsatish191
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-230 kunlar
Postlar arxiv
مشکل من این بود که میخواستم افرادی را با خودم به اوج ببرم که حتی نمیخواستند من را در اوج ببینند :)💔
مشکل من این بود که میخواستم افرادی را با خودم به اوج ببرم که حتی نمیخواستند من را در اوج ببینند:)💔
مشکل من این بود که میخواستم افرادی را با خودم به اوج ببرم که حتی نمیخواستند من را در اوج ببینند...:)💔
Repost from | نیمه گمشده |
اینهمه باهات خوب بود ندیدی؟
چسبیدی به همون یه مدت که حالش بد بود
و حوصله خودشم نداشت؟
آفرین عقب مونده 👌😊
Repost from | نیمه گمشده |
تراپیستم امروز گفت:
تو اومدی از آتیش مراقبت کنی
و سوختی، معلومه که درد داره...
Repost from | نیمه گمشده |
اگه نمیتونی عشق واقعی رو پیدا کنی، سخت کار کن، پول در بیار و از تنهایی خودت تو آرامش لذت ببر،
هیچکس تاحالا از تنهایی نمرده
ولی خیلی از آدمها از بودن با فرد اشتباه مردن،
زندگی اونقدری کوتاه هست که نباید وقتت رو با آدم اشتباه تباه کنی...😉
@missinghalff
Repost from | نیمه گمشده |
اگر فردی در سختترین زمان شما را ترک کرد.
این در واقع نشانه آن است که وقتی به خدا گفتید که مشکلات شما را حل کند، خداوند آرزوی شما را شنید☺️
Repost from | نیمه گمشده |
من اگه چیزی رو بخوام،
حتی شده با واکر میرم سَمتِش
اگه میبینی نِشِستَم،
بدون نخواستم😁
Repost from | نیمه گمشده |
از کسی که جدا شده یا توی کاری شکست
خورده نپرسید چی شده جدا شدی؟
چیشد شکست خوردی؟ شما یه سوال
مسخره از سرکنجکاوی می پرسید ولی
اون برای جواب دادنش باید تموم خاطرات
تلخ و احساسات بدش رو نبش قبر کنه...💔
@missinghalff
Repost from | نیمه گمشده |
هر وقت درخت سیب پرتقال داد،
شما هم با آدم غلط به نتیجه درست میرسی؛
حالا هی تلاش کن..!
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
