| نیمه گمشده |
Kanalga Telegram’da o‘tish
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
Ko'proq ko'rsatish192
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-230 kunlar
Postlar arxiv
چیزی که این روزا زیاد اطرافم میبینم اینه که،
دیگه کمتر کسی دنبال ساختن زندگیه.
همه ترجیح میدن وارد یه زندگی ساخته شده
از قبل بشن، که این مدل زندگی واقعا ذوق رو
توی انسان میکشه،
البته این تقصیر ما نیست
تو شرایطی گیر افتادیم که ساختن زندگی
غیرممکن به نظر میرسه...💔
چیزی که این روزا زیاد اطرافم میبینم اینه که،
دیگه کمتر کسی دنبال ساختن زندگیه.
همه ترجیح میدن وارد یه زندگی ساخته شده
از قبل بشن، که این مدل زندگی واقعا ذوق رو
توی انسان میکشه،
البته این تقصیر ما نیست
تو شرایطی گیر افتادیم که ساختن
زندگی غیرممکن به نظر میرسه...💔
چیزی که این روزا زیاد اطرافم میبینم اینه که،
دیگه کمتر کسی دنبال ساختن زندگیه.
همه ترجیح میدن وارد یه زندگی ساخته شده از قبل بشن، که این مدل زندگی واقعا ذوق رو توی انسان میکشه،
البته این تقصیر ما نیست
تو شرایطی گیر افتادیم که ساختن
زندگی غیرممکن به نظر میرسه...💔
به فرزندان خود راهنما زدن، دنگ دادن، حرمت نون و نمک نگه داشتن، با دهن بسته غذا خوردن و متعهد بودن و دو رو نبودن رو بیاموزید.
بقیه چیزا رو خودشون یاد میگیرن☺️
بهترین جای بزرگسالی اونجاست که
سلامت روانت رو به حذف شدن یه سری
آدما ترجیح میدی...👌
Repost from | نیمه گمشده |
هروقت حس کردی برای در یاد ماندن نیاز به یادآوری خودت داری، اجازه بده فراموشت کنند...✋️☺️
@missinghalff
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
