uz
Feedback
درامد دلاری باینری آپشن ایرانیان

درامد دلاری باینری آپشن ایرانیان

Kanalga Telegram’da o‘tish

اولین آکادمی باینری آپشنن ایران🖥

Ko'proq ko'rsatish
9 654
Obunachilar
-724 soatlar
-227 kunlar
-13030 kunlar
Postlar arxiv
😍🏅کانال سیگنال دوباره بعد از وقفه چند ماهه که دلیلش جنگ بود شروع بکار کرد ؛ 💵اینم سیگنال امروز ۸ دلار سود ، برای عضویت در
😍🏅کانال سیگنال دوباره بعد از وقفه چند ماهه که دلیلش جنگ بود شروع بکار کرد ؛ 💵اینم سیگنال امروز ۸ دلار سود ، برای عضویت در کانال سیگنال به آیدی زیر پیام دهید 🏅برای یاد گرفتن همین استراتژی هم که وین ریت بالای ۷۰ درصد دارد،به آیدی زیر پیام بدهید @mahditatm

سلام دوستان، دوستان مشهدی که تو کار کاشت زعفران هستند لطفا بهم پیام بدند😘 @mahditatm

💎💎💎 اطلاعیه: از دوشنبه شروع میکنیم سیگنال دهی در کانال سیگنال باینری آپشن 😍😍😍

خبر مهم 😍 از الیمپ ترید براتون بونوس گرفتم که هر بار واریز کردید میتونید بونوس تا ۱۰۰ درصد بگیرید لینک مخصوص کاربران ایرانی
+5
خبر مهم 😍 از الیمپ ترید براتون بونوس گرفتم که هر بار واریز کردید میتونید بونوس تا ۱۰۰ درصد بگیرید لینک مخصوص کاربران ایرانی همراه با بونوس کد بونوس: MAHDITAT https://olymp.gl/4ObNJ نحوه استفاده در عکسها می‌باشد

😎😎😎 شاهکار جدید تحلیلگر برتر خوش چشم.. دیشب میگفت حتما میزنیم و مجری میگفت میگن توافق شده و خوش چشم میگفت دروغ میگن الان میخوایم به اسرائیل موشک بزنیم و من خبر دارم.. این بنده خدا رو هم سرکار گذاشتن..

تفاهم تکمیل شده، باید برند صحبت کنند برای توافق خون آقامون، رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله خامنه‌ای، رسماً پایمال شد همانند ۱۰۰ سردار شجاعمون همچون حاجی زاده و غیره😐

🚨 مرندی، عضو تیم مذاکره‌کننده: در حال حاضر، مذاکره دیگری در کار نخواهد بود.
🚨 مرندی، عضو تیم مذاکره‌کننده: در حال حاضر، مذاکره دیگری در کار نخواهد بود.

آقامونو هنوز خاک نکردند.....

🧐به نظر من توافقی نمیشود و نخواهد شد.... در صورت توافق، یعنی پارادایم جمهوری اسلامی،که ستیز با آمریکا و کمک به حماس و حزب‌الله هست تغییر پیدا می‌کنه، یعنی ۴۰ سال راه اشتباه،... هسته ای که میلیارد ها دلار خرجش شده یعنی پر.... یعنی روایتها ی جمهوری اسلامی پر ...... میبینیم چه خواهد شد 😎

Repost from N/a
🚨 فوری ترامپ: "ایالات متحده امشب به ایران (که نیروی دریایی، نیروی هوایی، رادار، ضد هوایی و تمام اشکال دفاعی آن به همراه بیشت
🚨 فوری ترامپ: "ایالات متحده امشب به ایران (که نیروی دریایی، نیروی هوایی، رادار، ضد هوایی و تمام اشکال دفاعی آن به همراه بیشتر توان تهاجمی‌اش از بین رفته است!) ضربه‌ای بسیار سخت خواهد زد. در آینده‌ای نه چندان دور، ما جزیره خارک و سایر نقاط زیرساخت نفتی را تصرف خواهیم کرد و کنترل کامل بازارهای نفت و گاز آن‌ها را به دست خواهیم گرفت، درست مانند کاری که با ونزوئلا انجام داده‌ایم که برای هر دو کشور ونزوئلا و ایالات متحده آمریکا بسیار موفقیت‌آمیز بوده است. از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم!"

😒حملات آمریکا به کرج قزوین 😐

شهرک بروجردی تهران بوم

Repost from N/a
😐😐😐 اطلاعیه: ترامپ همین الان در اتاق بیضی شکل با خبرنگار هاست و گفته امشب حمله سنگینی به ایران خواهد کرد شاید زیر ساخت های آنها را بزنیم.... موارد اضطراری چراغ قوه و کوله پشتی و آب و غیره فراهم کنید......

Repost from N/a
😐😐😐 اطلاعیه: ترامپ همین الان در اتاق بیضی شکل با خبرنگار هاست و گفته امشب حمله سنگینی به ایران خواهد کرد شاید زیر ساخت های آنها را بزنیم.... موارد اضطراری چراغ قوه و کوله پشتی و آب و غیره فراهم کنید......

😐😐😐😐😐😐😐 از خبر تحریم چهار صرافی ایرانی توسط آمریکا و آپدیتی از مسیر ایزوله سازی🔒 موضوع رو در چند بخش بررسی کردیم👇 ✍🏻دیگه به هیچ عنوان در چهار صرافی نوبیتکس، والکس، رمزینکس و بیت پین حساب نداشته باشیم و بریم سراغ صرافی های ایرانی دیگه🚶‍♂ ✍🏻نقش کیف پول واسط دیگه خیلی مهم تر میشه و همچنین لزوم استفاده از ETH برای نقل و انتقال و نه ارزهای متمرکز مثل USDT یا USDC👀 ✍🏻موقع واریز و برداشت به صرافی های محل شستشو هم ترجیحا دیگه از کیف پول واسط استفاده می کنیم و حتی مستقیم از این صرافی ها هم به صرافی ایرانی واریز و برداشت نمی کنیم...!

😐دوباره جنگ شد آمریکا سر اینکه ایران هلیکوپتر آپاچی شد زده، حملاتشو به قشم و بندر عباس شروع کرده.... کپی ترید با نت ملی پابرجاست ، در روبیکا در خدمتتون هستیم ، لطفا جوین بشید یه وقت اینترنت رفت رو هوا اونجا با هم باشیم 😘

خدا رو شکر، آتش‌بس شد. رفت برای توافق یا جنگ بعد از جام جهانی 😔 اینترنت وصل باشه، هر کاری می‌خوان بکنند، بکنند، والا.

Repost from N/a
خبر مهم: دوباره حملات اسراییل شروع شده ،الان ساعت ۵ صبح اگر نتها دوباره ملی شد نگران نباشید ، من در روبیکا کانال زدم برای کپی ترید، کپی ترید با نت ملی انجام میشه و می‌تونه بهتون ماهانه تا ۲۰ درصد سود بده به دلار.... لینک کانال روبیکا رو این زیر می‌زارم: https://rubika.ir/copytradetat

Repost from N/a
خبر مهم: دوباره حملات ایران به کویت و امارات و آمریکا به قشم شروع شد..... اگر نتها دوباره ملی شد نگران نباشید ، من در روبیکا کانال زدم برای کپی ترید، کپی ترید با نت ملی انجام میشه و می‌تونه بهتون ماهانه تا ۲۰ درصد سود بده به دلار.... لینک کانال روبیکا رو این زیر می‌زارم: https://rubika.ir/copytradetat

اگر نت قطع شد، کپی ترید پابرجاست، در روبیکا در خدمتتون هستم