uz
Feedback
کــاژه

کــاژه

Kanalga Telegram’da o‘tish

کاژه یعنی [پناهگاه] ؛ اصطلاحاً جایی یا کسی که آدم کنارش احساس آرامش و امنیت می‌کنه , کسی که وقتی به هردلیلی حالت بده میری پیشش حرف بزنی باهاش آروم بشی ;’)

Ko'proq ko'rsatish
220
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+17 kunlar
+1330 kunlar
Postlar arxiv
Boy to girl: پسری که تو رو بخواد، بلدم نباشه بخاطرت یاد میگیره. " mhmmdrzam

بعضی وقت ها به این فکر می‌کنم که : چقدر خوش شانسم که بعضی چیزها درست پیش نرفتن

🥹🥰

کسی که واقعاً دوستت داره اسمت رو صدا نمی کنه برات یه اسم تازه می سازه.

‏تا تو به خودت بیای، خیلیا به من اومدن.

اگر من را نابالغ یافتی؛ قطعا تو نزدیک‌ترین فرد به من هستی، غربیه‌ها فقط از بلوغ من آگاه‌اند.

ڕۆیی لێیدا شکاندی دڵم مەمنون حەقی خۆت بوو گوڵم من بووم تۆم دانا لە جێی دڵم تۆ کە بردیان بیر و هۆشت @kajjechannel 🌱

«مهم نیست که چه کسی دوستت دارد یا به تو علاقه دارد، مهم این است که چه کسی آنقدر شجاعت دارد که ریسک کند و هدفمند و پیوسته دنبال تو بیاید، و با تصمیمی آگاهانه بارها و بارها تو را انتخاب کند و حرف و عملش با هم یکی باشد.»

بە ماچ و بە چەپکە گوڵ چی بکەم ئاشت نابێتەوە:))

😂
😂

ذات خوب برکت میاره.

‏پسرا رو‌ نمی‌شه نگه داشت اما برمی‌گردن دخترا رو می‌شه نگه داشت اما نمی‌شه برگردوند! •ava

هاروکی موراکامی میگه:«هیچ‌کس به اندازه حافظه انسان به او خیانت نمی‌کند؛ گاهی با فراموشی، گاهی با به یاد آوردن ...!»

گفت: «چنان زندگی کن که اگر روزی در میانشان نبودی، نبودنت وزنی داشته باشد.»

برای عشق عجله نکنید؛ شما لیاقت اینو دارید سهم کسی باشید که برای داشتن‌تون تلاش کنه ..

👍🏻
👍🏻

یه قسمتی از من درد میکنه که براش تصویری ندارم، صدایی ندارم، مکانی ندارم، حالتی ندارم، توصیفی ندارم؛ فقط میتونم بگم بخشی از من درد میکنه.

بهش فکر کردی ؟..

AnimatedSticker.tgs0.16 KB