3 943
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-117 kunlar
-5330 kunlar
Postlar arxiv
3 943
https://t.me/cafe_cafune/18420
ببین یه چیزی بگم بهت خواهرانه
حتی بعد ها رفتی تو رابطه و لحظه ایی فک کردی نه نمیشه به هر دلیلی
تهش اوکی نیست
بیا بیرون
ولی تا آخرین لحظه تلاش کن که بعدا شرمنده خودت نشی
ولی فک نکن چون اون دفعه اولش نبست و تو دفعه اولته چیزی ازش کمتر میدونی
خیلیا با اینکه تو رابطه رفتن هنوز بلد نبستن چجوری رفتار کنند. توی رابطه
3 943
ممنونم بابت جواباتون در مورد رابطه و جدی شدنش...
یکی از چیزایی که برای من سخته اینه که طرف من رابطه جدی اولش نیست و ببخشید «رابطه جنسی» داشته
ولی برای من اون نفر اولمه
و دومین مشکلم اینه که یکم زود عصبانی میشه
میگه میخوام تو باشی سنگ صبورم و بهتر هم شده
اما نگرانم تو زندگی بعدا این براش یه عادت باشه و عصبی باشه
و من از تنش میترسم
...البته میدونم هرکسی ایرادی داره🥲
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
