uz
Feedback
EGHMAA | اغما

EGHMAA | اغما

Kanalga Telegram’da o‘tish

- مجله هنری اغما - ◻️ @Eghmaa_CT ارتباط با ما ♦️instagram : _EGHMAA . ♦️castbox ➖https://castbox.fm/va/3164907 Author : Amir farshadnia ▪️تاسیس : ۱۳۹۵▪️

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali EGHMAA | اغما analitikasi

EGHMAA | اغما (@eghmaa) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 58 937 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 309-o'rinni va Eron mintaqasida 5 552-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 58 937 obunachiga ega bo‘ldi.

26 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -78 ga, so‘nggi 24 soatda esa -11 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 19.27% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining N/A% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 11 362 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 0 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent رویداد, اکران, سانس, اثر, رشت kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
- مجله هنری اغما - ◻️ @Eghmaa_CT ارتباط با ما ♦️instagram : _EGHMAA . ♦️castbox ➖https://castbox.fm/va/3164907 Author : Amir farshadnia ▪️تاسیس : ۱۳۹۵▪️

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 27 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

58 937
Obunachilar
-1124 soatlar
-427 kunlar
-7830 kunlar
Postlar arxiv
sticker.webp0.34 KB

دکتر هلاکویی : هرگز هرگز هرگز هیچ مردی، هیچ زنی را و هیچ زنی، هیچ مردی را نه عوض کرده و نه درست کرده است .این تحفه ای که شما می بینید ده بیست درصد بدتر می شود که بهتر نمی شود . بنابراین اگر با ده بیست درصد خرابتر شدن، می توانید او را بپذیرید، مباركتان باشد . اگه نه بروید دنبال كارتان و رهایش كنید. @EGHMAA🌿

اِشتـباه از مَـن بـود پاييز زمان خاطره سازی نبود 🙁 @EGHMAA🌿

در رنج مرفهيم و در بيم خوشيم 🔥 - روز بزرگداشت مولانا - @EGHMAA

من چو دیوانه شهرم که به دریا بزند ...🌊 ------------- ارائه ای از مجله هنری اغما . @EGHMAA | #video

و من چقدر برای خودم دلم تنگه ... @EGHMAA | #mozik

قفلی امشب👇🏻

شاید تقصیر آدمها نیست‌ که نمی‌توانند روی‌‌ حرف و وعده‌ خود بمانند، آنها بر روی‌ زمینی زندگی‌ می‌کنند که روزی‌ یک بار، خودش‌ُ دور می‌زنه برای‌ بستن‌ دهان‌ "کسانی‌ که در زندگی‌ شما، به شدت" دخالت‌ می‌کنند، "سکوت بهترین‌ راهه" @EGHMAA🌿

ترسی از مردن و خودکشی نیست اماتنهاچیزی که مارا وادار به زندگی کردن میکند دنیای زیبایست که درذهنمان ساخته ایم و هرروز دران زندگی میکنیم دنیایی پرازعدالت که صدای کودکانش دیواره های مغزم را تکان میدهد . @EGHMAA🌿

أريد أن أخبرك في هذا الوقت: أنني افكر بك و أنتظر رؤيتك و الأهم من ذلك أنني أحبك جداً... مي خواهم در همين لحظه تو را آگاه كنم كه: من عميقا به تو فكر مي كنم انتظار ديدنت را مي كشم و مهمتر از هر چيز، اينكه واقعا دوستت دارم... ❄💛 | @EGHMAA

اولين روزای پاییز ♥️🍂 @EGHMAA | #mozik

تو بزرگترین فتح در میان فتوحات منی، تو آخرین وطنی که در آن زاده شدم، و در آن دفن خواهم شد. 👤 نزار قبانی @EGHMAA

sticker.webp0.04 KB

نمیدانم چرا آدمها با یکدیگر حرف نمیزنند؟! چرا هنگام ناراحتی سکوت یا قهر میکنند!؟ باور کنید تمام سوتفاهم ها از همین حرف نزدن ها شروع میشود! به یکدیگر اجازه ی حرف زدن بدهیم بگذاریم مشکلمان را کلمه ها حل کنند! باور کنید هیچ چیز به اندازه ی حرف زدن روی قلب و احساس و فکر ما تاثیر ندارد! کلمه ها قدرتی دارند که میتوانند  کوه های درون فکر ما را جا به جا کنند و دیوار های بین ما را از بین ببرند! باز هم میگویم به یکدیگر اجازه ی حرف زدن بدهید در این روزگار افسردگی سکوت فقط ما را از یکدیگر دور میکند! 👤محسن دعاوی @EGHMAA🌿

"در همان حال می‌دانستم که می‌خواهم خودم را بکشم، یادم افتاد که این خبر برای دسته‌ای ناگوار است، پیش خودم در شگفت بودم همه اینها به چشمم بچگانه، پوچ و خنده‌آور بود. با خودم فکر میکردم که الان آسوده هستم و به آسودگی خواهم مرد، چه اهمیتی دارد که دیگران غمگین بشوند یا نشوند، گریه بکنند یا نکنند!" 📚زنده بگور 👤صادق هدايت @Eghmaa 🖤

بعضى روزا آرزو میکنیم به گذشته ها برگردیم نه بخاطر اینکه چیزی رو عوض کنیم واسه اینکه یه چیزایی رو "دوباره" احساس کنیم @EGHMAA

صدایت به پاییز رفته هرچه میگویی دلم میریزد... @EGHMAA🌿

Autumn mix by : EGHMAA ART MAGAZINE @EGHMAA

Autumn mix by : EGHMAA ART MAGAZINE @EGHMAA