uz
Feedback
EGHMAA | اغما

EGHMAA | اغما

Kanalga Telegram’da o‘tish

- مجله هنری اغما - ◻️ @Eghmaa_CT ارتباط با ما ♦️instagram : _EGHMAA . ♦️castbox ➖https://castbox.fm/va/3164907 Author : Amir farshadnia ▪️تاسیس : ۱۳۹۵▪️

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali EGHMAA | اغما analitikasi

EGHMAA | اغما (@eghmaa) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 58 980 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 308-o'rinni va Eron mintaqasida 5 560-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 58 980 obunachiga ega bo‘ldi.

24 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -128 ga, so‘nggi 24 soatda esa -15 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 17.79% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining N/A% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 10 491 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 0 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent رویداد, اکران, سانس, اثر, رشت kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
- مجله هنری اغما - ◻️ @Eghmaa_CT ارتباط با ما ♦️instagram : _EGHMAA . ♦️castbox ➖https://castbox.fm/va/3164907 Author : Amir farshadnia ▪️تاسیس : ۱۳۹۵▪️

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 25 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

58 980
Obunachilar
-1524 soatlar
-227 kunlar
-12830 kunlar
Postlar arxiv
‏من تُحِب، ليس نصفك الآخر،‏هو أنت لكن في مكان آخر ...! و آن کسی را که دوست داری نيم دیگر تو نیست او تویی اما جایی دیگر..! -جبران خلیل جبران 🌱 @eghmaa

قالت لى: حدثنى عن الحنين ‏فقلت: الحنين هو أن تسمع صوت ‏من تحب و تلتفت و لا ترو أحداً⁩ به من گفت‌: از دل‌تَنگی بگو ‏گفتم: دل‌تنگی يَعنی صدایِ محبوب‌ات را بشنوی روی برگردانی و كسی‌ آن‌جا نباشد #محمود_درویش 🌱 @eghmaa

قالت لى: حدثنى عن الحنين ‏فقلت: الحنين هو أن تسمع صوت ‏من تحب و تلتفت و لا ترو أحداً⁩ به من گفت‌: از دل‌تَنگی بگو ‏گفتم: دل‌تنگی يَعنی صدایِ محبوب‌ات را بشنوی روی برگردانی و كسی‌ آن‌جا نباشد #محمود درویش 🌱 @eghmaa

‏نه آن‌قدر نزدیک است که قلب آرام گیرد و نه آن‌قدر دور که رشته‌های امید پاره شود. ابن‌عربی | شرح فصوص @eghmaa

اصلا همون که یاسر قنبرلو گفت: «دلخوشم بعد وفاتم به تو نزدیک‌ترم» @eghmaa

«أنت قطعة سكر بين الأشياء المُره...» "تو بین همه‌ی چیزای تلخ، یه حبه قندی" [#نزار_قبانی] @eghmaa

شاید باورت نشود ! اما من این روزها با چشم های تو نگاه می کنم با دهان تو حرف می زنم با دستهای تو موهایم را می بافم و با پاهایت خیابانها را قدم می زنم ... شاید باورت نشود اما من این روزها هر جایی که میروم یک «تو» را درسینه ام حمل می کنم! و باور نمی کنم اگر بگویی صدای ضربانهای دوست داشتنم هنوز به گوشت نرسیده است .... #فرشته_رضایی @EGHMAA❤️🌿

برای شناختن کسی لازم نیست سال‌ها بگذره تا تمام زیر و بمش رو یاد بگیری، همین که بلد ِ غمش بشی، رنج کشیدنش قلبت رو چنگ بزنه، شناختیش. غم چیز غریبیه، و منحصر به فرد هر آدم.. شاپور بنیاد قشنگ گفته:«از کجا آمده بودم که اشک‌های تو در چشم‌ من بود.» #فاطمه_محمدلو @eghmaa 🌿

ابراهیم فراهانی قشنگ می‌گه «صبح در کوچه‌ی ما، منتظر خنده‌ی توست..» @eghmaa

من دوست دارم از تو بگویم را … من دوست دارم از تو شنیدن را … ♥️ @Eghmaa | #mozik

برا وقتی که دیگه خیلی دیره.. @Eghmaa | #mozik

@Eghmaa | #mozik

برای وقتی که حس میکنی باید خاطراتت رو مرور کنی... @Eghmaa | #mozik

سلام بر آنان که در ما چیزی را دوست داشتند، که خودمان آن را ندیدیم و دوست نداشتیم …

_ولا تَرغین فیمَن زهِد عندک مشتاق کسی نباش که تو را نمی خواهد.. @eghmaa

بعد از هر زخم تازه‌ای برمی‌گردی؛ هر بار عزیزتر از قبل هر بار عمیق‌تر از قبل.. -غادة السمان @eghmaa

تا نرود نفس ز تن پا نکشم ز کوی تو ♥️✨ new 🔥 @Eghmaa | #mozik

-قلندر- گوگوش - نسخه تمرینی و غیر رسمی نسخه از ریل 8 باندی ضبط استودیو پاپ دهه 50 @EGHMAA | #mozik

امشب میذارمش

دیشب یکی از دوستان یه اهنگ از گوگوش فرستاد گفت که تا حالا جایی پخش نشده