uz
Feedback
איילת לאש

איילת לאש

Kanalga Telegram’da o‘tish

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali איילת לאש analitikasi

איילת לאש (@ayeletlash) Ivrit til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 12 671 obunachidan iborat bo'lib, Siyosat toifasida 4 220-o'rinni va Isroil mintaqasida 485-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 12 671 obunachiga ega bo‘ldi.

22 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 87 ga, so‘nggi 24 soatda esa -2 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 34.48% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 26.90% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 4 369 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 3 409 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 198 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent ישראל, יהודי, יום, ערבי, ממשלה kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Kanal uchun tavsif kiritilmagan.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 23 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Siyosat toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

12 671
Obunachilar
-224 soatlar
+107 kunlar
+8730 kunlar
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+115
13 kanalda
May '26
+69
17 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+80
26 kanalda
Get PRO
Mart '26
+74
18 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+67
21 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+73
16 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+110
18 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+122
23 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+178
24 kanalda
Get PRO
Sentabr '25
+205
21 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+176
29 kanalda
Get PRO
Iyul '25
+248
25 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+210
22 kanalda
Get PRO
May '25
+540
24 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+169
27 kanalda
Get PRO
Mart '25
+193
24 kanalda
Get PRO
Fevral '25
+237
25 kanalda
Get PRO
Yanvar '25
+240
20 kanalda
Get PRO
Dekabr '24
+586
19 kanalda
Get PRO
Noyabr '24
+235
16 kanalda
Get PRO
Oktabr '24
+599
21 kanalda
Get PRO
Sentabr '24
+616
25 kanalda
Get PRO
Avgust '24
+454
32 kanalda
Get PRO
Iyul '24
+711
40 kanalda
Get PRO
Iyun '24
+341
16 kanalda
Get PRO
May '24
+467
14 kanalda
Get PRO
Aprel '24
+592
20 kanalda
Get PRO
Mart '24
+359
24 kanalda
Get PRO
Fevral '24
+225
15 kanalda
Get PRO
Yanvar '24
+205
9 kanalda
Get PRO
Dekabr '23
+1 113
16 kanalda
Get PRO
Noyabr '23
+408
10 kanalda
Get PRO
Oktabr '23
+311
9 kanalda
Get PRO
Sentabr '23
+18
0 kanalda
Get PRO
Avgust '23
+64
0 kanalda
Get PRO
Iyul '23
+94
0 kanalda
Get PRO
Iyun '23
+47
0 kanalda
Get PRO
May '23
+34
0 kanalda
Get PRO
Aprel '23
+45
0 kanalda
Get PRO
Mart '23
+53
0 kanalda
Get PRO
Fevral '23
+97
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '23
+70
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '22
+34
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '22
+125
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '22
+519
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '22
+236
0 kanalda
Get PRO
Avgust '22
+92
0 kanalda
Get PRO
Iyul '22
+167
0 kanalda
Get PRO
Iyun '22
+249
0 kanalda
Get PRO
May '22
+400
0 kanalda
Get PRO
Aprel '22
+127
0 kanalda
Get PRO
Mart '22
+524
0 kanalda
Get PRO
Fevral '22
+47
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '22
+56
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '21
+53
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '21
+108
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '21
+118
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '21
+31
0 kanalda
Get PRO
Avgust '21
+64
0 kanalda
Get PRO
Iyul '21
+177
0 kanalda
Get PRO
Iyun '21
+106
0 kanalda
Get PRO
May '21
+473
0 kanalda
Get PRO
Aprel '21
+676
0 kanalda
Get PRO
Mart '21
+1 710
0 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
23 Iyun+2
22 Iyun+3
21 Iyun+1
20 Iyun+1
19 Iyun+8
18 Iyun+3
17 Iyun+3
16 Iyun+3
15 Iyun0
14 Iyun+4
13 Iyun+2
12 Iyun+6
11 Iyun+1
10 Iyun+4
09 Iyun+1
08 Iyun+3
07 Iyun+56
06 Iyun+4
05 Iyun+3
04 Iyun+2
03 Iyun+1
02 Iyun+4
01 Iyun0
Kanal postlari
שלום איילת, אני נחמה אורבך. לפני שבעה חודשים איבדנו את בעלי, רס"ן איתן אורבך ז״ל, שנהרג בדרכו ממשימת שמירה על חוות הר בזק בבק
שלום איילת, אני נחמה אורבך. לפני שבעה חודשים איבדנו את בעלי, רס"ן איתן אורבך ז״ל, שנהרג בדרכו ממשימת שמירה על חוות הר בזק בבקעת הירדן. איתן היה איש של עשייה, תורה ואהבת הארץ. איתן ייסד והיה המנכ"ל של עלון השבת "עולם קטן", והביא רוח ערכית וייחודית לעולם התקשורת הדתית. במהלך המלחמה שימש כקצין הביטחון של החוות בגזרת הבקעה, והקדיש את עצמו לחיזוק ההתיישבות, הקהילה והחיבור לתורה ולערכים. מתוך הרצון להמשיך את האור של איתן ואת הדרך שבה חי, יצאנו בקמפיין גיוס המונים להקמת ישיבת ״אהבת איתן״ בחווה בבקעת הירדן - ישיבה שתצמיח דור של צעירים המחוברים לתורה, לעם ולארץ ישראל ולערכי הנתינה, האחריות והשליחות שאפיינו את איתן, לצד שירות משמעותי בצה״ל. נשמח מאוד אם תשתפי כדי שאנשים נוספים יבחרו לקחת חלק במיזם החשוב הזה ולהיות שותפים בהמשך הדרך, בהגשמת החזון ובהקמת מפעל חיים שימשיך להשפיע על עוד דורות רבים. תודה רבה, נחמה אורבך. https://givechak.co.il/orbach?ref=us&sr=9

2
‏שלום לראש השבכ, לרמטכל, לשר הביטחון, לשר הבטפ, אני חוזרת וזועקת עד שתתעוררו: אם אני אתם, עוד אתמול מוציאה הנחיה, שכל מי שמסת
‏שלום לראש השבכ, לרמטכל, לשר הביטחון, לשר הבטפ, אני חוזרת וזועקת עד שתתעוררו: אם אני אתם, עוד אתמול מוציאה הנחיה, שכל מי שמסתובב עם רכבי הבאגי האלה בדרום, יעבור חקירת שבכ יסודית עד שיתן מידע על הברחות, על סליקי אמלח, על מבריחים ועוד! ובכלל הגיע הזמן שכל מי שרוצה רכב כזה יחוייב לשים לוחית רישוי! הם נוסעים בכבישי הדרום כמו פסיכופטים, אף אחד מהם בלי לוחית, בלי לספור אותנו ובלי לתת דין וחשבון לאף אחד!
1 150
3
‏לא מצליחה להבין משהו, אם היא שוללת את קיומה של מדינת ישראל ואף חותרת תחתיה, שואפת להשמדת המדינה והפיכתה ל"פלסטין" הנאצית, למ
‏לא מצליחה להבין משהו, אם היא שוללת את קיומה של מדינת ישראל ואף חותרת תחתיה, שואפת להשמדת המדינה והפיכתה ל"פלסטין" הנאצית, למה לכל הרוחות היא לא משוללת אזרחות ומועפת בבעיטה הישר לסוריה או לכל אלף עזאזל אחר?! מה דפוק פה?!?
1 379
4
‏משילות אעלק! תקראו את זה: תושבי בית רימון, תלו דגלי ישראל מהעליה ליישוב שלהם לכיוון כפר כנא. מסתבר שזה לא בא טוב לערביי הגלי
‏משילות אעלק! תקראו את זה: תושבי בית רימון, תלו דגלי ישראל מהעליה ליישוב שלהם לכיוון כפר כנא. מסתבר שזה לא בא טוב לערביי הגליל ושוטרי משטרת כפר כנא הורידו את הדגלים! תושבי בית רימון פנו למשטרת כפר כנא בעניין, ובדיון התברר כי ירדה הוראה מגבוה (מודיעין המשטרה ברמה אזורית לדבריהם) עם דרישה להוריד את הדגלים. הסיבות לכך: א. לטובת "ביטחון הציבור" - תליית הדגלים עלולה "להתסיס" ולעצבן את האויב מבית, מה שיגרום לפיגועים ושפיכת גם (כןכן, להתגייס לא, לתלות דגלים לא, אבל ללמוד רפואה על חשבון יהודים שעשו צבא, עם אפליה מתקנת ושמירת מקומות באקדמיה- זה כן!) ב. במטרה למנוע את ביזוי דגלי ישראל - כנראה המשטרה פוחדת שהאויב מבית יתלוש וישרוף דגלים, אז במקום לוודא שזה לא יקרה, להציב מארבים, לתפוס על חם ולדאוג לטפל טוב טוב במי שיעז, עדיף פשוט לחזור לגטו ולשבת בשקט, רק לא להרגיז את האויב מבית. מדהים! אם משטרת ישראל בעצמה לא תדאג עוד השבוע ללכת ולתלות דגלים *בתוך* כל כפר כנא לאורכה ולרחבה, אפשר לקפל. המשטרה פוחדת מהאויב מבית, והם הריבון פה! בסרטון: שוטרים מורידים דגלי ישראל במדינת היהודים כי זה "מתסיס"
2 856
5
‏"היי איילת, אני לוחם שנמצא עכשיו בלבנון. "החמ"ל האזרחי" של הקפלניסטים הניח לנו בשטח כינוס ערמה של ספרים, תרומה עאלק, ודאגו ל
‏"היי איילת, אני לוחם שנמצא עכשיו בלבנון. "החמ"ל האזרחי" של הקפלניסטים הניח לנו בשטח כינוס ערמה של ספרים, תרומה עאלק, ודאגו לדחוף ספרים שמטנפים על ביבי ומאדירים את אהוד ברק. האמת איך שהגענו, החבר'ה לקחו את כל הספרים וישר זרקו לזבל. לא מעוניינים לקבל מהם אפילו לא גרביים." חיילים חכמים
2 700
6
‏הדם של הלוחמים שמשלמים את מחיר הרפיסות עכשיו בלבנון, הוא על ממשלת ישראל והעומד בראשה! חיזבאללה מרשה לעצמו להשתולל על לוחמינו עם עשרות שיגורי טילים, ובביירות שותים קפה ומתהלכים ברחוב במקום להתפוצץ ולהפוך לאבק! במקום להעמיד את טראמפ במקום, אנחנו משתפים פעולה בהסכמי כניעה של אחרים, על חשבוננו ועל חשבון חיי לוחמנו!!! בושה וחרפה לממשלת הימין!
4 293
7
‏זה במקרה מצולם ומתועד, אבל שיהיה לכם ברור שמדובר בדבר שבשגרה. אין יום ששבחים לא מסתובבים לכם בין הרגליים, מטרידים לכם את היל
‏זה במקרה מצולם ומתועד, אבל שיהיה לכם ברור שמדובר בדבר שבשגרה. אין יום ששבחים לא מסתובבים לכם בין הרגליים, מטרידים לכם את הילדות והנשים בקניון ובים, יורקים לכם באוכל במפעלים, ומחבלים לכם באתרי הבניה. במדינה שפויה, שב"ח שחוצה את הגבול צריך לקבל כדור לראש. רק פה גן עדן לנאצים.
4 647
8
‏לא מעניין, דפדפו הלאה, רק שתדעו לכם שאתמול בלילה ערבים ביצעו פיגוע ירי על רכב של יהודי בזמן שנסע בין מעלה חבר לבית חגי. בניס
‏לא מעניין, דפדפו הלאה, רק שתדעו לכם שאתמול בלילה ערבים ביצעו פיגוע ירי על רכב של יהודי בזמן שנסע בין מעלה חבר לבית חגי. בניסים גדולים פגיעות פח בלבד. והשתקה. הסיפור הזה מושתק. ששש. בדיוק כמו לפני ה7/10. משדרים עסקים כרגיל. "האויב מורתע". בהצלחה לכולנו בטבח הבא. תתמגנו.
4 492
9
‏דעה שעדיין לא פופולרית ויום אחד תהיה מאוד: מילה על השיח בנושאי גיוס נשים, משך שירות של חיילי הסדר ובכלל, וכמובן גיוס חרדים: תכליתו של צבא ישראל הוא לכבוש את הארץ, להיות קטלני וליצור הרתעה. כל תפקידי השיטור ביו"ש, הגנת גבולות פאסיבית והתעסקות בשטויות מחללת את כבודו ומבזבזת כ"א ומשאבים ללא תכלית. למעט כמה תפקידי מטה, לדעתי אין מקום לבנות בצה"ל. אין מטבען של נשים להרוג, ושהייה שלהן בסביבת לוחמים מזיקה הרבה יותר ממועילה. השירות הצבאי לבנים היא מצווה וזכות ואשרי מי שזוכה לקחת בה חלק. הוא חייב להיות מקוצר יותר לכולם אבל ממוקד במטרתו! (פחות שיטור מטופש סטייל המנדט הבריטי, יותר כיבוש האויב, השמדה, גירוש, מה שיביא גם הרתעה וגם שקט, שני דברים שלא קורים בצורת ההתנהלות העכשווית של הצבא) כשכך יהיה, אני מאמינה שבאופן טבעי יותר חרדים יתגייסו והכל יבוא על מקומו בשלום. כשאין תכלית צבאית ברורה, כשארגוני נשים פמינאציים מנסים לדחוק את צה"ל לאיבוד דרכו אז באמת הכל מסובך וחסר כיוון. בעז"ה הדברים עוד ישתנו בימינו, בעיקר על ידי הדרג הלוחם שלנו, שמקדשים יום יום שם שמים ברבים ומוסרים נפשם על העם והארץ.
3 530
10
‏כתבה בטמקא. מיהם לדעתכם ה"חשודים" שגנבו יותר מטון אבטיחים בעוטף? חרדים? נערי גבעות?? מי?????
‏כתבה בטמקא. מיהם לדעתכם ה"חשודים" שגנבו יותר מטון אבטיחים בעוטף? חרדים? נערי גבעות?? מי?????
3 509
11
‏אהלן שבכ, שלום אלוף פקמז, שר הביטחון, מילא האקדח שמונח לו שם כאילו כלום, סבבה בעיניכם שערביי יוש משתעשעים עם רחפנים?! מה ימנ
‏אהלן שבכ, שלום אלוף פקמז, שר הביטחון, מילא האקדח שמונח לו שם כאילו כלום, סבבה בעיניכם שערביי יוש משתעשעים עם רחפנים?! מה ימנע מהם מחר לחבר לרחפן חומר נפץ ולרסק אותו על ריכוזי אוכלוסיה או על בסיס פיקוד מרכז?! מתי תתעוררו?!?
2 913
12
‏אולי הם מתנהגים ככה בכבישי הצפון בגלל שמקצים להם קרקעות לבניה בזול מידי? אולי בגלל שהאפליות המתקנות לא מספיק מתקנות? אולי בג
‏אולי הם מתנהגים ככה בכבישי הצפון בגלל שמקצים להם קרקעות לבניה בזול מידי? אולי בגלל שהאפליות המתקנות לא מספיק מתקנות? אולי בגלל שהמקומות ששומרים להם באוניברסיטה לא מספקים אותם? אולי בגלל שהם נעלבים שלא שולחים להם צווי גיוס ויש להם רק זכויות ואפס חובות? מה לדעתכם הסיבה?
2 865
13
‏"הפסקת אש" אעלק: הבוקר, רחפן התפוצץ ליד טנק של גבעתי בדרום לבנון. ארבעה לוחמים נפצעו, בניהם אחד קשה. בהמשך הגיע רחפן נוסף שהתפוצץ על רכב הפינוי ופצע לוחם נוסף. למה ביירות לא רועדת?!? למה אין שם 20 בניינים משוטחים ו100 הרוגים?! למה אנחנו מאפשרים את הרפיסות הזאת?!?
3 580
14
‏תקשיבו טוב טוב לזה: • משרד הבריאות הודיע שבצנצנות מחית פירות לתינוקות של חברת "פרינוק" נמצאו חומרי הרדמה למבוגרים • המשרד בדק, ולא מדובר בבעיה בפס הייצור (ולכן אין ריקול) אלא בבעיה אך ורק בשני סניפי "זול ובגדול" בירושלים! • עכשיו לשאלות: מיהם העובדים בסופר הזה שהחדירו רעל למוצרי תינוקות?! מאיזה מגזר לדעתכם? איפה השבכ? שבכ צריך לבצע מעצר של כל העובדים בסופר ולבצע חקירות צורך! אותם מחבלים שהחדירו רעל בצנצנות, אולי החדירו רעל גם בעוף? בחלב? מדובר פה בפיגוע לכל דבר ועניין. לכשיימצאו המרעילים, צריך להחיל עליהם חוק עונש מוות למחבלים ולתלות אותם בכיכר העיר. לא הקמנו מדינה יהודית בשביל שהאויב מבית יקבל מאיתנו עבודה ואז ירעיל אותנו. אין דו קיום איתם! נאצים
3 849
15
‏גם הבוקר ממשלת הימין מכניסה מאות משאיות סיוע לאויב הנאצי בעזה, כדי שלא יהיו רעבים ויהיה להם כוח לחפור במרץ עוד מנהרות, להניח
‏גם הבוקר ממשלת הימין מכניסה מאות משאיות סיוע לאויב הנאצי בעזה, כדי שלא יהיו רעבים ויהיה להם כוח לחפור במרץ עוד מנהרות, להניח מטענים, למלכד כל מה שזז ולשפר עמדות לקראת הסבב הבא. ואני צנצנת אם לא מבריחים במשאיות האלה גם אמלח בשפע. אשכרה הממשלה מסייעת ברצח לוחמי צהל הבאים. הזיה!
5 901
16
‏כשנעמה לזימי חסמה כביש אף אחד לא פוצץ לה תפרצוף במכות, אף אחד לא קרע לה את המכנסיים, אף אחד לא עצר אותה למעצר בית, ואף שוטר
‏כשנעמה לזימי חסמה כביש אף אחד לא פוצץ לה תפרצוף במכות, אף אחד לא קרע לה את המכנסיים, אף אחד לא עצר אותה למעצר בית, ואף שוטר לא בא לבדוק אם היא שם. יום אחד נתקן פה את מערכות האכיפה והמשפט המתועבות.
3 439
17
‏בושה לעיריית אריאל וכל הכבוד למשטרת ישראל! "איילת שלום, הבוקר נסעתי ליד אוניברסיטת אריאל. בכיכר שבין האוניברסיטה לשופרסל עבד
‏בושה לעיריית אריאל וכל הכבוד למשטרת ישראל! "איילת שלום, הבוקר נסעתי ליד אוניברסיטת אריאל. בכיכר שבין האוניברסיטה לשופרסל עבדו בשתילה 4 "צעירים". כשעברתי לאט בכיכר אני קולט אחד מהם מסתכל על המגנט דגל ישראל ואז עלי ואשכרה עושה לי בידיו תנועות מגונות! בכיכר הבאה חזרתי על עקבותי, אמרתי בוא נראה מה עוד הוא עושה ואכן לא הופתעתי. עכשיו הוא היה עסוק בלקרוא לעבר סטודנטית תמימה שבאה להיכנס בשערי האוניברסיטה. התקשרתי למשטרה ותוך כמה רגעים חזר אלי מפקד הסיור שמיהר לעצור את האירוע. עיריית אריאל, זה מי שמצאתם לפרנס? זה מה שמקבל את באי העיר והסטודנטים?" בושה!
3 684
18
‏זה לא להאמין. מי שמעלה את הסרטון הזה הוא בדואי משבט אלעזאזמה (ביר הדאג'). תראו כמה הם מעמיסים ובאיזה קלות, ממצרים הישר לנגב.
‏זה לא להאמין. מי שמעלה את הסרטון הזה הוא בדואי משבט אלעזאזמה (ביר הדאג'). תראו כמה הם מעמיסים ובאיזה קלות, ממצרים הישר לנגב. איפה כל האמלח הזה מוסלק?! איך יכול להיות שעדיין, 3 שנים אחרי הטבח, כל הכפרים הבדואים בנגב, עדיין לא נכבשו חזרה+איסוף אמלח+ גירוש כל מחזיקיהם?! למה מחכים??
6 846
19
‏הערבים ביו"ש מריחים חולשה. רגע לפני שהם מעזים להרים את הראש שלהם, הם צריכים לחטוף מכות כואבות ומהר! אפס הכלה לכל סוג קטנטן ש
‏הערבים ביו"ש מריחים חולשה. רגע לפני שהם מעזים להרים את הראש שלהם, הם צריכים לחטוף מכות כואבות ומהר! אפס הכלה לכל סוג קטנטן של טרור. על כל זריקת אבנים בודדת חצי כפר צריך להמחק. אם לא נוריד להם את הראש עכשיו, נקבל אותם בתור נוחבות אלימים על סטרואידים.
5 466
20
‏נתניהו חייב לעמוד בלחץ מול אמריקה ולא לסגת בלבנון גם לא במילימטר! בזאת נמדדת מנהיגות. לא זימנת עשרות אלפי לוחמים בצווי 8, שעזבו בית משפחה עבודה, הפסיקו את החיים, ויצאו לכבוש את לבנון במחירים כואבים וגדולים, כדי לבטל את הכל באבחה, בגלל אינטרסים של אמריקה! אנחנו לא פרובינציה שלהם, והסכמי הכניעה שהם עושים עם אחרים תר קשורים אלינו בשום צורה! אם נתניהו יתן הוראה לסגת בלבנון אפילו מכפר אחד בודד שנכבש עד כה, זאת תהא יריקה מכוערת בפרצופם של כל הלוחמים, הפצועים, הנופלים, תושבי הצפון, ואזרחי מדינת ישראל כולה! קח אחריות ‎@netanyahu , יש לך גיבוי מלא מעם ישראל לשמור על כבודה של המדינה! העולם מעריך בעלי קומה זקופה וגאווה לאומית, לא סמרטוטים כנועים.
3 388