איילת לאש
📈 Telegram kanali איילת לאש analitikasi
איילת לאש (@ayeletlash) Ivrit til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 12 668 obunachidan iborat bo'lib, Siyosat toifasida 4 217-o'rinni va Isroil mintaqasida 485-o'rinni egallagan.
📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika
невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 12 668 obunachiga ega bo‘ldi.
21 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 84 ga, so‘nggi 24 soatda esa -1 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.
- Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
- Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 33.91% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 26.71% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
- Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 4 297 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 3 385 ta ko‘rish yig‘iladi.
- Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 202 ta reaksiya keladi.
- Tematik yo‘nalishlar: Kontent ישראל, יהודי, יום, ערבי, ממשלה kabi asosiy mavzularga jamlangan.
📝 Tavsif va kontent siyosati
Kanal uchun tavsif kiritilmagan.
Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 22 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Siyosat toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.
Ma'lumot yuklanmoqda...
| Sana | Obunachilarni jalb qilish | Esdaliklar | Kanallar | |
| 22 Iyun | 0 | |||
| 21 Iyun | +1 | |||
| 20 Iyun | +1 | |||
| 19 Iyun | +8 | |||
| 18 Iyun | +3 | |||
| 17 Iyun | +3 | |||
| 16 Iyun | +3 | |||
| 15 Iyun | 0 | |||
| 14 Iyun | +4 | |||
| 13 Iyun | +2 | |||
| 12 Iyun | +6 | |||
| 11 Iyun | +1 | |||
| 10 Iyun | +4 | |||
| 09 Iyun | +1 | |||
| 08 Iyun | +3 | |||
| 07 Iyun | +56 | |||
| 06 Iyun | +4 | |||
| 05 Iyun | +3 | |||
| 04 Iyun | +2 | |||
| 03 Iyun | +1 | |||
| 02 Iyun | +4 | |||
| 01 Iyun | 0 |
| 2 | "היי איילת, אני לוחם שנמצא עכשיו בלבנון. "החמ"ל האזרחי" של הקפלניסטים הניח לנו בשטח כינוס ערמה של ספרים, תרומה עאלק, ודאגו לדחוף ספרים שמטנפים על ביבי ומאדירים את אהוד ברק. האמת איך שהגענו, החבר'ה לקחו את כל הספרים וישר זרקו לזבל.
לא מעוניינים לקבל מהם אפילו לא גרביים."
חיילים חכמים | 2 465 |
| 3 | הדם של הלוחמים שמשלמים את מחיר הרפיסות עכשיו בלבנון,
הוא על ממשלת ישראל והעומד בראשה!
חיזבאללה מרשה לעצמו להשתולל על לוחמינו עם עשרות שיגורי טילים,
ובביירות שותים קפה ומתהלכים ברחוב במקום להתפוצץ ולהפוך לאבק!
במקום להעמיד את טראמפ במקום, אנחנו משתפים פעולה בהסכמי כניעה של אחרים, על חשבוננו ועל חשבון חיי לוחמנו!!!
בושה וחרפה לממשלת הימין! | 3 917 |
| 4 | זה במקרה מצולם ומתועד,
אבל שיהיה לכם ברור שמדובר בדבר שבשגרה. אין יום ששבחים לא מסתובבים לכם בין הרגליים,
מטרידים לכם את הילדות והנשים בקניון ובים, יורקים לכם באוכל במפעלים, ומחבלים לכם באתרי הבניה.
במדינה שפויה, שב"ח שחוצה את הגבול צריך לקבל כדור לראש.
רק פה גן עדן לנאצים. | 4 578 |
| 5 | לא מעניין, דפדפו הלאה,
רק שתדעו לכם שאתמול בלילה ערבים ביצעו פיגוע ירי על רכב של יהודי בזמן שנסע בין מעלה חבר לבית חגי.
בניסים גדולים פגיעות פח בלבד.
והשתקה.
הסיפור הזה מושתק. ששש.
בדיוק כמו לפני ה7/10.
משדרים עסקים כרגיל.
"האויב מורתע".
בהצלחה לכולנו בטבח הבא. תתמגנו. | 4 426 |
| 6 | דעה שעדיין לא פופולרית ויום אחד תהיה מאוד:
מילה על השיח בנושאי גיוס נשים, משך שירות של חיילי הסדר ובכלל, וכמובן גיוס חרדים:
תכליתו של צבא ישראל הוא לכבוש את הארץ, להיות קטלני וליצור הרתעה.
כל תפקידי השיטור ביו"ש, הגנת גבולות פאסיבית והתעסקות בשטויות מחללת את כבודו ומבזבזת כ"א ומשאבים ללא תכלית.
למעט כמה תפקידי מטה, לדעתי אין מקום לבנות בצה"ל. אין מטבען של נשים להרוג, ושהייה שלהן בסביבת לוחמים מזיקה הרבה יותר ממועילה. השירות הצבאי לבנים היא מצווה וזכות ואשרי מי שזוכה לקחת בה חלק. הוא חייב להיות מקוצר יותר לכולם אבל ממוקד במטרתו! (פחות שיטור מטופש סטייל המנדט הבריטי, יותר כיבוש האויב, השמדה, גירוש, מה שיביא גם הרתעה וגם שקט, שני דברים שלא קורים בצורת ההתנהלות העכשווית של הצבא)
כשכך יהיה, אני מאמינה שבאופן טבעי יותר חרדים יתגייסו והכל יבוא על מקומו בשלום.
כשאין תכלית צבאית ברורה, כשארגוני נשים פמינאציים מנסים לדחוק את צה"ל לאיבוד דרכו אז באמת הכל מסובך וחסר כיוון.
בעז"ה הדברים עוד ישתנו בימינו, בעיקר על ידי הדרג הלוחם שלנו, שמקדשים יום יום שם שמים ברבים ומוסרים נפשם על העם והארץ. | 3 482 |
| 7 | כתבה בטמקא.
מיהם לדעתכם ה"חשודים" שגנבו יותר מטון אבטיחים בעוטף?
חרדים? נערי גבעות??
מי????? | 3 455 |
| 8 | אהלן שבכ, שלום אלוף פקמז, שר הביטחון,
מילא האקדח שמונח לו שם כאילו כלום,
סבבה בעיניכם שערביי יוש משתעשעים עם רחפנים?!
מה ימנע מהם מחר לחבר לרחפן חומר נפץ ולרסק אותו על ריכוזי אוכלוסיה או על בסיס פיקוד מרכז?!
מתי תתעוררו?!? | 2 842 |
| 9 | אולי הם מתנהגים ככה בכבישי הצפון בגלל שמקצים להם קרקעות לבניה בזול מידי?
אולי בגלל שהאפליות המתקנות לא מספיק מתקנות?
אולי בגלל שהמקומות ששומרים להם באוניברסיטה לא מספקים אותם?
אולי בגלל שהם נעלבים שלא שולחים להם צווי גיוס ויש להם רק זכויות ואפס חובות?
מה לדעתכם הסיבה? | 2 849 |
| 10 | "הפסקת אש" אעלק:
הבוקר, רחפן התפוצץ ליד טנק של גבעתי בדרום לבנון. ארבעה לוחמים נפצעו, בניהם אחד קשה.
בהמשך הגיע רחפן נוסף שהתפוצץ על רכב הפינוי ופצע לוחם נוסף.
למה ביירות לא רועדת?!?
למה אין שם 20 בניינים משוטחים ו100 הרוגים?!
למה אנחנו מאפשרים את הרפיסות הזאת?!? | 3 531 |
| 11 | תקשיבו טוב טוב לזה:
• משרד הבריאות הודיע שבצנצנות מחית פירות לתינוקות של חברת "פרינוק" נמצאו חומרי הרדמה למבוגרים
• המשרד בדק, ולא מדובר בבעיה בפס הייצור (ולכן אין ריקול) אלא בבעיה אך ורק בשני סניפי "זול ובגדול" בירושלים!
• עכשיו לשאלות: מיהם העובדים בסופר הזה שהחדירו רעל למוצרי תינוקות?! מאיזה מגזר לדעתכם?
איפה השבכ? שבכ צריך לבצע מעצר של כל העובדים בסופר ולבצע חקירות צורך! אותם מחבלים שהחדירו רעל בצנצנות, אולי החדירו רעל גם בעוף? בחלב?
מדובר פה בפיגוע לכל דבר ועניין.
לכשיימצאו המרעילים, צריך להחיל עליהם חוק עונש מוות למחבלים ולתלות אותם בכיכר העיר.
לא הקמנו מדינה יהודית בשביל שהאויב מבית יקבל מאיתנו עבודה ואז ירעיל אותנו.
אין דו קיום איתם!
נאצים | 3 829 |
| 12 | גם הבוקר
ממשלת הימין מכניסה מאות משאיות סיוע לאויב הנאצי בעזה,
כדי שלא יהיו רעבים ויהיה להם כוח לחפור במרץ עוד מנהרות, להניח מטענים, למלכד כל מה שזז ולשפר עמדות לקראת הסבב הבא. ואני צנצנת אם לא מבריחים במשאיות האלה גם אמלח בשפע.
אשכרה הממשלה מסייעת ברצח לוחמי צהל הבאים.
הזיה! | 5 883 |
| 13 | כשנעמה לזימי חסמה כביש
אף אחד לא פוצץ לה תפרצוף במכות,
אף אחד לא קרע לה את המכנסיים,
אף אחד לא עצר אותה למעצר בית,
ואף שוטר לא בא לבדוק אם היא שם.
יום אחד נתקן פה את מערכות האכיפה והמשפט המתועבות. | 3 363 |
| 14 | בושה לעיריית אריאל וכל הכבוד למשטרת ישראל!
"איילת שלום, הבוקר נסעתי ליד אוניברסיטת אריאל. בכיכר שבין האוניברסיטה לשופרסל עבדו בשתילה 4 "צעירים". כשעברתי לאט בכיכר אני קולט אחד מהם מסתכל על המגנט דגל ישראל ואז עלי ואשכרה עושה לי בידיו תנועות מגונות!
בכיכר הבאה חזרתי על עקבותי, אמרתי בוא נראה מה עוד הוא עושה ואכן לא הופתעתי. עכשיו הוא היה עסוק בלקרוא לעבר סטודנטית תמימה שבאה להיכנס בשערי האוניברסיטה.
התקשרתי למשטרה ותוך כמה רגעים חזר אלי מפקד הסיור שמיהר לעצור את האירוע. עיריית אריאל, זה מי שמצאתם לפרנס? זה מה שמקבל את באי העיר והסטודנטים?" בושה! | 3 566 |
| 15 | זה לא להאמין.
מי שמעלה את הסרטון הזה הוא בדואי משבט אלעזאזמה (ביר הדאג').
תראו כמה הם מעמיסים ובאיזה קלות, ממצרים הישר לנגב.
איפה כל האמלח הזה מוסלק?!
איך יכול להיות שעדיין, 3 שנים אחרי הטבח, כל הכפרים הבדואים בנגב, עדיין לא נכבשו חזרה+איסוף אמלח+ גירוש כל מחזיקיהם?!
למה מחכים?? | 6 821 |
| 16 | הערבים ביו"ש מריחים חולשה.
רגע לפני שהם מעזים להרים את הראש שלהם,
הם צריכים לחטוף מכות כואבות ומהר!
אפס הכלה לכל סוג קטנטן של טרור.
על כל זריקת אבנים בודדת חצי כפר צריך להמחק.
אם לא נוריד להם את הראש עכשיו,
נקבל אותם בתור נוחבות אלימים על סטרואידים. | 5 455 |
| 17 | נתניהו חייב לעמוד בלחץ מול אמריקה ולא לסגת בלבנון גם לא במילימטר!
בזאת נמדדת מנהיגות.
לא זימנת עשרות אלפי לוחמים בצווי 8, שעזבו בית משפחה עבודה,
הפסיקו את החיים,
ויצאו לכבוש את לבנון במחירים כואבים וגדולים,
כדי לבטל את הכל באבחה,
בגלל אינטרסים של אמריקה!
אנחנו לא פרובינציה שלהם,
והסכמי הכניעה שהם עושים עם אחרים תר קשורים אלינו בשום צורה!
אם נתניהו יתן הוראה לסגת בלבנון
אפילו מכפר אחד בודד שנכבש עד כה,
זאת תהא יריקה מכוערת בפרצופם של כל הלוחמים,
הפצועים,
הנופלים,
תושבי הצפון,
ואזרחי מדינת ישראל כולה!
קח אחריות @netanyahu ,
יש לך גיבוי מלא מעם ישראל לשמור על כבודה של המדינה!
העולם מעריך בעלי קומה זקופה וגאווה לאומית, לא סמרטוטים כנועים. | 3 344 |
| 18 | מחסום נעלין הבוקר
מה זה לעזאזל?!
למה הוא לא מחוסל במקום?!
איך מסתכנים בלהוציא אותו מהרכב חי?!
למה אנחנו לא לומדים?!
בעוד שנתיים הנוחבה הזה יקבל הזדמנות שניה מבית המשפט ואז כנראה גם יצליח לרצוח כמה יהודים!
אנחנו פשוט לא לומדים שזה מטריף! | 5 832 |
| 19 | אם היו אומרים לכם שברגעים אלה באגר של אויבים עולה והורס את קברי הוריכם, מה הייתם אומרים?
אז שתדעו שממש בימים אלה עולה לו באגר מיריחו ופורץ דרך אל מצוקי הקרנטל בתוך בית הקברות העתיק מימי בית שני!
זה "שטח A" מה שמחייב את מדינת ישראל לבטל אחת ולתמיד את חלוקת השטח השקרית של הסכמי אוסלו ולעצור במיידי את העבודות!
קדימה! איפה אלוף פקמ"ז? איפה המנהל האזרחי? איפה קמ"ט ארכיאולוגיה? אלה נכסי המורשת שלנו!
באיזה קטע אנחנו נותנים לאויב למחוק לנו אותם?? | 7 114 |
| 20 | תקשיבו זה מטורף.
מילא אברך התאגיד רועי שרון לא מדווח על פיגועי אבנים יומיומיים שמסתיימים בפגיעות רכוש בלבד, מילא.
אבל שימו לב:
רק היום בלבד, נפצעו 9(!!) יהודים בפיגועים ברחבי יוש, וכתב ערוץ התקשורת הציבורית שאתם מממנים לא טרח לדווח על אף אחד מהם!!!
אז הנה שוב אני פה בהתנדבות, תהיו איתי:
10:30 ז"א לעבר יהודים צפונית לעין יברוד פצוע שפונה לשערי צדק.
16:20 רועה צאן מחוות אלחי נפצע מאלימות של ערבים שתקפו אותו עם לום סמוך לסבסטיה.
17:00 מחבלים יידו אבנים מרכב חולף לעבר רכב ישראלי כ 300 מטר אחרי שבי שומרון לכיוון סבסטיה, הנהג איבד שליטה והתהפך בנס 4 פצועים ולא נרצחים.
17:50 : פורעים ערבים יידו אבנים לעבר תושבים במעיין סמוך לנקודת ההתיישבות החדשה דרומית לדיר אבו משעל 3 פצועים פונו לטיפול.
איך הטרור המשתולל הזה לא מדווח?!?
ואיפה אלוף הפיקוד?!
איפה הממשלה?!
איך אתם נותנים לנאצים ככה להרים את הראש?! | 7 913 |
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
