uz
Feedback
نیازمندیهای نوشیروانی

نیازمندیهای نوشیروانی

Kanalga Telegram’da o‘tish

➡️ @nitneeds_bot ⬅️ گروه @nitneeds 🔶 هدف اول کانال کمک به همدیگست ((: ✔️سوالات صنفی، درسی و.. ✔️فروش کتاب دست دو ✔️درخواست شماره و ایمیل اساتید ✔️پرسش و پاسخ راجب اساتید ✔️جزوات ،نمونه سوالات و pdfهای درخواستی

Ko'proq ko'rsatish
5 982
Obunachilar
-424 soatlar
+77 kunlar
+130 kunlar
Postlar arxiv
❓سلام کسی میدونه تو بابل کجا میتونم تکنسین داروخونه یاد بگیرم از انجمن پرستاران چیزی

❓کسی هست ترم بعد نخواد خوابگاه (دختران) بگیره و حقشو بفروشه؟

❓موبایل فروشی خوب توی بابل کسی میشناسه؟

❓یه برنامه که بتونه ویس طولانی فارسی رو به متن تبدیل کنه

❓کسی میدونه میانترم شیمی عمومی استاد اسدالهی چه تاریخی هست؟

❓کسی سوال میان ترم ترم های گذشته استاد اسدالهی شیمی عمومی رو داره یا سبک سوالات رو می‌دونه ممنون میشم بگه

❓دوستان کسی میدونه چرا وضعیت وام دانشجویی رو زده پرداخت شده ولی چیزی هنوز به حساب واریز نشده؟

❓سلام نمونه سوالات ریاضی مهندسی استاد عابدینیو میشه بفرستید ممنون

❓سلام کسی تو بابلسر اکیپ دوچرخه سواری میشناسه؟ دیدم که گاها گروهی دارن پیمایش میکنن، ولی نمیدونم از طرف کجان یا چه گروهین کسی میشناسه یا میدونه چطوریه؟

❓سلام کسی میدونه سطح سوالات یدلله زاده برای معادلات چطوره؟

❓اگر کسی هست ک ترمای قبل روش تولید و کارگاه با دکتر گودرزی پاس کرده یه پیام بذاره بیام پیویش سوال دارم ازش

❓سلام.میان ترم های شیمی ۱ استاد سروری چطوریه؟اگه کسی سوالاش رو داره لطفا بفرسته

❓ویدیوهای آموزشی ماشین ابزار انیورسال استاد علی نژاد کسی داره؟

❓❌اقا هرکی میدونه بگه لطفا❌ اسم اهنگ دومی که بچه های هنر برای جشن اختتامیه ایپکو زدن چی بود؟

❓میانترم برنامه نویسی یزدی چطوریه؟ نمونه سوال های سال قبلش رو بخونیم کافیه یا سختتره؟

❓اون رباته که سوالای ترم های میانترم همه اساتید و داشت کسی داره؟؟ فک کنم اسمشم ammo بود

❓دوستان کسی تازه گیا پاسپرت گرفته؟ میشه بگه چی لازم داره

❓دوستان کسی هست کتاب محاسبات عددی پیشرفته داشته باشه؟ برای امانت یا فروش.

❓کسی میدونه میانترم شیمی ۱ استاد اسدالهی چه تاریخی هست؟

❓سلام کسی هست که تسلط خبلی خوبی روی طراحی الگوریتم و ساختمان داده داشته باشه ؟ من هیچی بلد نیسم ازشون و میخوام برای کنکور بخونم اگر کسی هست که میتونه آموزش بده بگین لطفا هزینه تقبل میشه