ایموشن کد و بادی کدوt3 و قانون جذب
Kanalga Telegram’da o‘tish
سلاااام خوش اومدین احساسات بدام افتاده دنیای ساخته شده از انرژی انجام ایموشن کد تخصصی در زمینه 🔮 برداشتن دیواره قلبی 🔮 برداشتن دیواره ذهنی 🔮 ابطال طلسم ازدواج 🔮 رفع مشکلات روحی و جسمی ارتباط با مدیر گروه @NorAva69
Ko'proq ko'rsatish660
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
+130 kunlar
Postlar arxiv
.
🖍 چرا باید تاوان کار نیاکانمان را پس بدیم؟
🔸 کارمای ژنتیکی
انسان کارمای ژنتیکی را از نیاکانش به ارث مى برد. اين مى تواند به شكل يك طرز فكر و نگرش خاص، وضعيت زندگی یا بیماری باشد. اگر یکی از نیاکان شما یک بی توازنی و عدم تعادل شديد ايجاد كرده باشد اين موضوع مى تواند از طريق ساختمان DNA انتقال پیدا کند و باعث شود تا اختلاف او تحت نفوذ كارمايی او قرار بگیرند .
بیماری یکی از کارمای عمده است كه از طريق ژنتیکی انتقال مى يابد كه مى بايستى آن را ترک كرده و تغيير شكل بدهيم ، در غير اين صورت در طى نسل ها انتقال مى يابد تا اين كه نمود پیدا کند .
برای تغيير الگوی ژنتیکی خود ، لازم است كه فرد برای حل مشكل كنونى خود عمل نمايد . اگر این کار انجام گیرد، یعنی الگوی انرژی کارما آزاد گردد ، به رها كردن نسل های آینده از آن ھماھنگی به صورت فيزيكی با اخلاق ما ارتباط خواهد داشت .
.
🖍 احساس سنگینی و گره داری؟
شاید دعا یا طلسم باشه.
۱. احساس خفگی و خستگی، بیحال بودن، بدون اینکه کاری انجام داده باشی
۲. دائم کسل بودن ، و ناآرام بودن و عدم تمرکز
۳. خواب و رویا و کابوس دیدن
۴. عصبانی بودن نسبت به کارهای بی اهمیت
۵. کم شدن رزق و روزی و موقعی که کاری را شروع میکنیم با ضرر همراه خواهد بود.
۶. تاخیر در ازدواج یا ازدواج کردن و جدایی و طلاق بدون دلیل
۷. انزوا و دوری از اهل منزل و همسر و نفرت از همه
.
🖍 چرا باید قطع لینک انجام بدیم؟
دیدید که بعضی ها خوابهای آشفته می بینند و یا وقتی از خواب بیدار میشن ، مدام خسته و بی حوصله هستند ، دلیلش لینک های انرژیکی هست که با اشخاص مثبت یا منفی بصورت خودآگاه یا ناخودآگاه برقرار کردند و این باعث میشه که میدان انرژیکی شون تحت تاثیر انرژی های دیگران قرار بکیره که از تبعاتش بیقراری ، ناآرامی و حال بد و زیاد بودن افکار هست، این قطع لینک کمک میکنه هر ارتباط خواسته یا ناخواسته برقرار کردید قطع بشه و همیشه در آرامش باشیم.
اما گاهی اوقات، این تارها ممکن است آلوده یا بیش از حد وابسته شوند، بهویژه اگر رابطهای ناسالم، وابستگی شدید یا خاطرات دردناک در میان باشد. چنین وضعیتی میتواند باعث خستگی، اضطراب، احساس سنگینی یا حتی مانع از رشد و پیشرفت معنوی ما شود. که باید قطع لینک شود
.
🔸 علائم داشتن چشم زخم وحسادت
۱. خمیازه های تر و خشک
۲. خواب زیاد یا بی خوابی
۳. بیماریهای پوست و مو
۴. بد شانسی های مکرر
۵. کاهش یا انسداد رزق
۶. افت تحصیلی
۷. وجود مورچه و موریانه در منزل
۸. بیمار شدن مکرر اعضا خانواده
۹. کم شدن دید و بازدید
برای رفع چشم زخم و حسادت بایستی هاله خود را تقویت کنیم
.
🖍 علائم انرژی منفی در بدن
انسان ها
وقتی شکست میخورند
وقتی سرزنش میشوند
در بدنشان انرژی منفی تولید میشود
و دیگران علائم آن
سردرد مداوم
خستگی
بیخوابی
اضطراب
.
🖍 ۹ نشانه که کودک درون زخمیت هنوز شفا پیدا نکرده.
۱. در هنگام تصمیم گیری های جدید دچار اضطراب میشی
۲. معتقدی که مشکل درون تو وجود دارد
۳. در دفاع کردن از خودت و بیان ایدههات مشکل داری
۴. دائما خودت رو میزنی و سرزنش و سرکوب میکنی
۵. خودت را مسئول دیگران و موقعیت دیگران میبینی
۶. در اعتماد به دیگران مشکل داری
۷. تلاش میکنی که از درگیری اجتناب کنی
۸. گذشته و داستان گذشتهات رو نمیتونی رها کنی
۹. از ابراز احساسات به دیگران میترسی
.
🖍 اهمیت شفای کودک درون
چون کودک درون به خدا متصله، اگر شفای کودک درون حاصل بشه، کم کم رسالت شما خودشو نمایان میکند
تمام پاسخهای شما در کودک درون شماست، هرچه شفای کودک بهتر بشه، ارتباط شما با کودک درون بیشتر میشه
علت خیلی از رفتارها، انحرافات و اختلالات روانی ما، آسیب هاییه که در کودکی دیدیم؛ وقتی در کودکی آسیب های جدی می بینیم، برای حل مشکلاتمون،یه سری راهکارهایی رو انتخاب میکنیم که شاید در کودکی جواب میداد، اما توی بزرگسالی ما ناکارآمده! خیلی مهمه که تو بزرگسالی اجازه ندیم این کودک درونی آسیب دیده،تصمیم گیرنده زندگی مون باشه؛ وقتی تو جلسات تراپی شرکت میکنیم می تونیم با شناختن کودک درون خودمون و ارتباط برقرار کردن باهاش، در عین حال که سعی می کنیم نیازهای تأمین نشده ش رو برآورده کنیم، اجازه ندیم اون همچنان به راهکارهای مقابله ای تکراری خودش ادامه بده و زخم های کودکی در بزرگسالی هم برامون تکرار بشه
.
🖍 ۸ نشانه کودک درون آسیب دیده
🔺انواع ترسها: ترس از تاریکی، ترس از رهاشدگی ، ترس از خیانت، ترس از سرزنش و ترس از انتقاد
🔺 نگرانیها، اضطرابها، مثل اضطراب اجتماعی و...
🔺 احساس شرم بیدلیل، احساس بیارزشی و بیکفایتی
🔺 مهربانی بیش از حد و با هدف حفظ آدمها مثلا: انجام هر کاری برای حفظ رابطه
🔺 کمالگرایی منفی
🔺 کنترل نداشتن روی هیجانات
🔺 بیاعتمادی
🔺 عدمتوانایی در " نه " گفتن به دیگران
همه این ها به کودک درون ماهم مربوطه، کودک درون زخم خورده، آسیب دیده، میتونه هر کدوم از این مشکلاتی که گفتم رو برامون به وجود میاره، و این به این معنی نیست، که بخواید والدین یا اطرافیان و معلم ها و ... سرزنش کنید، همه ی آدم ها کودک درونشون آسیب دیده هست، یکی بیشتر یکی کمتر، ما باید این زنجیره رو قطع کنیم و کودکمون رو شفا بدیم
۱
.
🖍 کسی که چاکرای گلویش آلوده باشه این ۱۴ علائم رو داره ...
۱. نمیتواند عقاید و نظراتش را به راحتی بیان کند.
۲. خیلی پر حرفی میکند و از غیبت کردن لذت میبرد.
۳. دروغ گفتن برایشان آسان است.
۴. مدام صحبت های دیگران را قطع میکند.
۵. نمیتواند به خوبی خود را ابراز کند.
۶. هنر در شما پرورش نمییابد.
۷. صدای درونی شما همش شما را سرزنش میکند.
۸. خود را بی اهمیت تلقی می کنید
۹. صمیمیت با دیگران ندارید
۱۰. پوستتون کدر یا پرجوش میشه
۱۱. تو شغلتون پیشرفت نمی کنید
۱۲. موقع بحث و دعوا نمی تونید جوابی بدید
۱۳. تیروئید می گیرید
۱۴. از صحبت کردن می ترسید
💥 اگر شما هم سنگینی و انرژی منفی را در خود احساس میکنید ، نیاز به پاکسازی داری
.
🖍 وقتی گرفتاری پیش میاد، همهمون دست به دعا میشیم...
اما همین که آرامش برگشت،
خیلی وقتا یادمون میره اون آرامش از کی بود...
بیاید طوری باشیم که یاد خدا فقط برای وقت گرفتاری نباشه...
تو خوشیهامون هم یادمون نره کی نجاتمون داد.
.
🖍 شما خودتون را بیمار میکنید
شما به خودتون مریضی یا بیماری میدین. اگر ذهن شما اونقدر قدرتمنده که شما را بیمار میکنه، پس اونقدر قدرتمند هست که شما را درمان کنه.
هر درد یا علائمی که در بدن وجود داره، کار ضمیر ناخودآگاه هست که داره تلاش میکنه پیامی رو به شما بده.
اگر میدونستید ذهنتون و روحتون چه قدرتی دارند، هرگز منفی فکر نمیکردید و منفی صحبت نمیکردید
آرتروز دست دارید؟
چه چیزی در زندگیتون هست که دوست ندارید رهاش کنید؟
پزشکان فقط یک چسب زخم میذارن روی علائم، اونها به سراغ علت مشکل شخص نمیرن. یه چیزی بسیار بزرگتر از همه ما وجود داره که باهاش در ارتباطیم، گفته شده که این درمان آینده هست که دیگه لازم نیست ما به پزشک مراجعه کنیم جراحی بشیم یا هر چیزی.
💥 اگر شما هم سنگینی و انرژی منفی را در خود احساس میکنید ، نیاز به پاکسازی داری
.
🖍 6 نشونه که میگه شما کارمای اجدادی و خانوادگی دارید!
1. فقر خانوادههایی که نسلها در فقر زندگی کردند، ممکن است این باور را منتقل کنند که «پول به سختی به دست میآید» یا «لیاقت ثروت نداریم».
2. الگوهای تکراری در روابط ناسالم
روابط زناشویی پر از خیانت، خشونت که در نسلهای مختلف تکرار میشود.
3. ترسها و اضطرابهای موروثی
مثل ترس از جنگ، آوارگی و قحطی که از تجربههای نسلهای قبلی به ارث رسیدهاند.
4. بیماریهای مزمن یا روانتنی تکرارشونده
بعضی بیماریها مانند افسردگی، اضطراب، میتوانند ریشه روانی و اجدادی داشته باشند
5. باورهای محدودکننده و خودسرزنشی
مانند این که «ما همیشه باید رنج بکشیم»، «زن باید سکوت کند»، اینها باورهایی هستند که نسل به نسل منتقل شدهاند.
6. الگوهای قربانی بودن یا احساس گناه عمیق
مثلاً وقتی اجدادی در ظلم، جنگ یا ستمگری شرکت داشتهاند یا قربانی بودهاند و نسلهای بعدی احساس گناه میکنند.
💥 اگر شما هم سنگینی و انرژی منفی را در خود احساس میکنید ، نیاز به پاکسازی دارید
.
🖍 کارمای اجدادی و کارماسوزی به تو هم میرسه
🔸وجود الگوهای رفتاری مشابه: گاهی الگوهای منفی از نسلی به نسل دیگر منتقل میشوند که ممکن است به نظر بیاید ریشه در کارمای اجدادی دارد.
🔸 تکرار مشکلات مشابه: برخی خانوادهها با مشکلات مشابهی مانند فقر، بیماری یا جدایی مواجه میشوند.
🔸 تجربهی ترسهای بیدلیل: ترسهای ناشناخته و ناگهانی ممکن است به تجربیات اجدادی مرتبط باشد.
🔸 جذب روابط ناسالم: ممکن است فرد درگیر روابط ناسالم و مشابهی شود که شاید به الگوهای خانوادگی برگردد.
🔸 احساسات و عواطف منفی بدون دلیل مشخص: حس گناه، شرم یا غم بیدلیل که ممکن است از احساسات گذشتهی خانواده باشد.
هیچ کسی برای رنج کشیدن به این دنیا نیومده...اگه تو زندگی خودت و خانوادت داره یه سری مسایل و بیماریها نسل به نسل منتقل میشه این ژنیتکی و ارثی نیست میتونه کارمایی باشه که منتقل میشه الان وقتشه براش کاری کنی "تو اون کسی باش که تمومش میکنی"💥 اگر شما هم سنگینی و انرژی منفی را در خود احساس میکنید ، نیاز به پاکسازی داری
میدونستی اگر توی ماه نو پاکسازی کنی جذب خواسته ها سریعتر اتفاق میفته
میدونستی اگر کارت بانکی را زیر نور ماه نو بزاری شارژ میشه
میدونستی بهترین زمان شارژ سنگهاتونه
میدونستی اگر به زبان ساده خواسته هاتو بنویسی بزار زیر نور ماه احتمال رسیدن به اون خواسته ها زیاد میشه.
میدونستی پیاده روی توی طبیعت این روزا چقدر ارتعاشت رو بالا میبره
میدونستی بهترین زمان برای پاکسازی خونه و محیطه کارته
حواستون به این ماه نو باشه
نهایت استفاده را ببرید👍😊
لباس زیبا و تمیز بپوش ،آرایش کن و به خودت برس
این چند روز یه کاغذ بردارید و هر فکر منفی و آزار دهنده ای که توی سرتون هست را روی کاغذ بنویسید و اون کاغذ را بسوزونید یا پاره کنید بریزید دور.
پاشو خونه رامرتب کن و دوش آب نمک بگیر.
وقتی حالت عالی شد برو و خواسته هاتو بنویس
هر چی میخای همه را بنویس
نوشته هاتو بزار توی یه پاکت قرمز یا طلایی. پاکت را یه جایی نگه دار انشالله به خواسته هات رسیدی بنداز توی آب روان.
.
🖍 نشانه های کارمای اجدادی
شما یک روح آگاه و تکامل یافته از اجدادتان هستید که برای شفا قسمتهای تاریک روحشان انتخاب یا داوطلب شدهاید.
و این انتخاب دارما یا رسالت شماست.
پس در ابتدا شما با خانواده خود تفاوت فکری دارید الگوهای تکراری را که به خانواده آسیب میزند درک میکنید و این موضوع شما را رنج میدهد.
شما زودتر از سن خود رشد میکنید کائنات برای باِلا بردن آگاهی شما زندگی شما را دستخوش آزمون و خطاهای زیادی میکند.
آن هایی که کارما اجدادی دارند : در عشق مشکل دارند احساس تنهایی میکنند اطرافیان نزدیک به آنها صدمه میبینند بارها از صفر شروع میکنند زندگی سخت و غیرعادی دارند و اینها همه برای تکامل روح است برای انجام دارما.هر بار که خودتان هم در آن چرخه تکراری قرار میگیرید دردی در بدنتان ظاهر میشود که ریشه فیزیکی یا علت پزشکی ندارد ، این درد برای آگاهی شماست. 💥 اگر شما هم سنگینی و انرژی منفی را در خود احساس میکنید ، نیاز به پاکسازی دارید
.
🖍 افکار منفی
ذهن ما به افکار منفی گرایش داره ولی معنیش این نیست که ما محکوم به افکار منفی هستیم
بلکه معنیش اینه که وظیفه من و تو برگرداندن تعادل بین جنبه های مثبت و منفی زندگیه.
🔸 علائم انرژی منفی در بدن
انسان ها
وقتی شکست میخورند
وقتی سرزنش میشوند
در بدنشان انرژی منفی تولید میشود
و دیگران علائم آن سردرد مداوم خستگی بیخوابی اضطراب
.
🖍 علائم بسته بودن چاکرای قلب
ممکنه قلبت هنوز زخم هایی داشته باشه که تو رو از عشق و آرامش دور نگهداشتن...
اینجا ۳ نشونه مهم رو گفتم که ممکنه نشون بده چاکرای قلبت بستهست.
۱. احساس سنگینی و فشار در سینه ۲. سختی در ارتباط گرفتن با آدم ها ۳. ناتوانی در بخشیدن خودت یا دیگران
.
🖍 اگر چاکراها پاکسازی نشوند، چه مشکلاتی برای ما ایجاد میکنند؟
اگر چاکراها پاکسازی نشوند، ممکن است تعادل انرژی در بدن از بین برود و منجر به مشکلات جسمی، روحی و عاطفی شود. این مشکلات میتوانند شامل اضطراب، افسردگی، خستگی، اختلالات خواب، مشکلات گوارشی، کاهش خلاقیت، مشکلات ارتباطی و احساس عدم تعادل باشند.علائم نامتعادلی چاکراها: چاکرای ریشه: ترس، اضطراب، بیثباتی، عدم اعتماد به نفس. چاکرای خاجی: مشکلات جنسی، عدم خلاقیت، عدم لذت از زندگی. چاکرای شبکه خورشیدی: عدم اعتماد به نفس، مشکلات گوارشی، عصبانیت. چاکرای قلب: مشکلات عاطفی، عدم توانایی در ابراز عشق و محبت، غم و اندوه. چاکرای گلو: مشکلات ارتباطی، عدم توانایی در بیان خود، اختلالات تیروئید. چاکرای چشم سوم: مشکلات تمرکز، سردرد، مشکلات بینایی، کاهش شهود. چاکرای تاج: افسردگی، عدم اتصال به معنویت، احساس پوچی.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
