uz
Feedback
➣↻𝐑𝐄𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄_𝐌𝐀𝐂𝐔𝐒𝐒🔞

➣↻𝐑𝐄𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄_𝐌𝐀𝐂𝐔𝐒𝐒🔞

Kanalga Telegram’da o‘tish

#دلنوشتـه😓 #تکستــ ✍ #موزیکـ🎧 #ازهمهـ_چیـــزوهـمہ_جـا🌎 #ازloveگـرفتهـ❤️ #تاDissلاو🚫 #حرفای_درک_بالا🔞👁🙊 #گیفـ_ها_ے_بامـزع🙃🤗 #حرفـ_دلـ_شمـاها🙊🙈 هـــــــدفـ ماراضـــــے بـودنـــــ شماستــــــ😌😘 جــــوین شـــو 👇🤙 @REVERSE_MACUSS ➣↻ѠEĿC♡M 🔞

Ko'proq ko'rsatish
291
Obunachilar
-124 soatlar
-27 kunlar
+430 kunlar
Postlar arxiv
- یادآوری: تلاش کردن برای آدم غلط شاید باعث بشه دیگه واسه آدم درست‌ هم تلاش نکنی.☁️🪔 @REVERSE_MACUSS

- هميشه كه نميشه چيزى خواست؛ يه بارم خوشحال باشيم به خاطر چيزايى كه داريم...🍁🥨 @REVERSE_MACUSS

میکس جذاب با ریتم شاد و باحال Join us : @REVERSE_MACUSS

- امیدوارم از نبردهایی که ازشون حرف نمیزنی برنده بیرون بیای...🌲🪵🔥 @REVERSE_MACUSS

. جدی چطور دوره لیسانس رو بدون حتی یک لیوان قهوه و چت جی‌پی‌تی گذروندم؟☕️🧠 .

. ‏اين زندگی نشد تلافی كنم تو زندگی بعديم پشه ميشم و ميام سراغت هرشب كنار گوشت ويز ويز ميكنم آرامشو ازت ميگيرم خلاصه.💤 .

. ‏يه سرى لباسارو میخرم فقط براى اينكه خريده باشم چون حس میکنم اگه اون لحظه نخرم ممكنه فشارم بيفته ولى بعدش هيچ استفاده‌اى ازشون نمیکنم.🧣 .

. پس من این بارونیامو نگه می‌دارم برای سر قبرم.🧥☔️ .

. ‏ما خیلی چیزا رو تو ایران باختیم، ولی غم‌انگیزترینش جوونیمون بود...⌛️ .

. اما؛ حرف‌ها نقابند، رفتارها حقیقت. به «رفتارِ» آدم‌ها دقت کن...🎭 .

- فکر میکنی که ضعیفی؟ تو با سخت‌ترین لحظات زندگیت بدون اینکه حتی به پدر و مادرت چیزی بگی، روبه رو شدی.🪵🍂🥧 @REVERSE_MACUSS

🎧 🎧 🎧 🎧 🎧 #New_Music ❖ʝσιɳ➼  @REVERSE_MACUSS

- اینو بفرست برای عاشقان پاستا و ماکارونی که فکر نکنه اسم همشون همین دوتاست.😁🍝 @REVERSE_MACUSS
+8
- اینو بفرست برای عاشقان پاستا و ماکارونی که فکر نکنه اسم همشون همین دوتاست.😁🍝 @REVERSE_MACUSS

. به دختر نگید زشت و چاق، به پسر هم نگید بی‌غیرت و بی‌عرضه، همین کلمات آدما رو پیر میکنه…🗣 .

. تنها چیزی که توی همه مراحل زندگیم کنارم بوده "سردرده".🤕 .

. ‏هوا دو ماه در سال سرده و خرید لباس زمستونی دیگه توجیه نداره. باید برم زودتر لباسای زمستونیِ سیو اینستاگراممو پاک کنم.📱🧣 .

عجب میکسی روز خوبی داشته باشید جیگرا Join us : @REVERSE_MACUSS

- و من ندهم به جهان ذره‌ای از فکر تو را.🧋🥐 @REVERSE_MACUSS
+1
- و من ندهم به جهان ذره‌ای از فکر تو را.🧋🥐 @REVERSE_MACUSS

. اگه حوصله نداشتی، نت گوشیت رو خاموش کن. اگه شخصیتت مثل همه نیست، به خودت اعتماد کن. اگه کسی بهت حس بدی میده،جواب پیامش رونده. اگه بودن تو جمعی آزارت میده، اونجا رو ترک کن. اگه لازمه گریه کن، نیازی نیست همیشه قوی باشی. تو حق اینو داری که هر وقت دلت خواست وارد فضای امنت بشی و با یه انرژی مضاعف به زندگی عادی بگردی! پس زیاد به خودت سخت نگیر ! .