uz
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Kanalga Telegram’da o‘tish

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Ko'proq ko'rsatish
2 686
Obunachilar
-624 soatlar
-67 kunlar
+2630 kunlar
Postlar arxiv
یچیزی زدن ساختمونمون ۵ دقیقه داشت میلرزید :/

ترامپ صبح که بیدار میشه با خودش میگه: «بذار یه توئیت بزنم دنیا رو بریزم به هم، تا شب هم خدا بزرگه!»؛ حالا این وسط پزشکیان باید تصمیم بگیره که با «باهوش» بودنش بره فضا، یا با «عصر حجر» برگرده به غار!

از شنبه باید برم سرکار آخوند و ترامپ سیکیم ننلرین آغزونا

‏چمیدونم دلم میخواست یه جایی بودم با یه کوکتل خنک تو دستم روی شنای داغ قدم میزدم صدای موج میومد باد میرفت لای موهام و هیچ دغدغه دیگه ای نداشتم.

‏چه میدونم ۱۰۰ گیگ کانفیگ بذار روی میز بگو برای تو کردم.

اژه‌ای ایز دت یو؟

Repost from "ویراگو"‌
‏ترامپ تنها رژیمی که چنج کرد، رژیم غذایی من بود.

سلامتی کس پاره مادر آخوند

‏به هر دری میزنی که وصل شی و وقتی وصل میشی کار خاصی نمیکنی حتی ممکنه گوشی رو بذاری کنار و بری دنبال زندگیت انگار فقط باید خیالت راحت میشد که این کورسو هست و برقراره

‏ما منتظر بودیم تو یه روزی گورتو گم کنی. ولی تو لیترالی گورتو گم کردی. گورتو پیدا نمی‌کنی. گور واسه‌ت پیدا نمی‌کنن. لیترالی

بابام هر خبریو میخونه مامانم ازونور داد میزنه میگه واااا اینو که دخترم ۳ روز پیش گفت :)) یه حس مانوک خدابخشیان عجیبی دارم😁😁

خوش جنگ ⚔️
+1
خوش جنگ ⚔️

‏کسب و کار آنلاین چه جوک بزرگی بود تو این کشور و ما چه دلقک‌هایی بودیم که سال‌ها براش زحمت کشیدیم.

‏پولای پرنسس نباید خرج کانفیگ میشد.‏ اینا همش باید برای ادا و لوازم آرایش و لباس و کیف و کفش خرج میشد.

سرباز آمریکاییه ویدیو گذاشته که اقا من نمیتونم اعزام شم ایران نه اینکه نخوام از کشورم محافظت کنم ولی اونجا پر دخترای کاراملیه که نمیتونم در برابرشون مقاومت کنم 😂🦦😂🦦😂🦦

نت بلاکس هم جزو اون مشاغلیه که اگه ایران نبود کلا وجود نداشت

‏این رژیم چنجی که این مرتیکه کون زرد میگه انجام شده منظورش اینه حکومت را از حکومت آخوندی تبدیل به حکومت سپاهی کرده

یه marin امریکایی به طور متوسط بالای ۴۰۰۰ ساعت تمرین بدنی دیده و هر روز تحت سنگین‌ترین تست و تمرین‌هاست! سپاهی فکر کرده با یه ارگان تاپاله که ولو میشدن سر پشت بوم تخمه میشکوندن و با اسنایپر معترض‌های بی سلاح رو هدشات میکردن میتونه شانسی جلوی امریکا داشته باشه:)))

خب یه قسمت جدید آنلاک شده امشب یه چیزای پوشالی از آسمون ریخت به نام نوار آلمینیومی ظاهرا برای کور کردن راداراست برقارم که زدن جالب داره میشه

شما اگه Battlefield بازی کرده بودید می دونستی که صدای AC-130 به علاوه قطع برق یعنی نیروی آمریکایی روی زمین تهران درگیره!

pineapple ➕ - Telegram kanali @pineappleplusss statistikasi va tahlili