uz
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Kanalga Telegram’da o‘tish

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Ko'proq ko'rsatish
2 693
Obunachilar
-624 soatlar
-27 kunlar
+2230 kunlar
Postlar arxiv
Repost from Net_Serv
اگه به دانلود فایل‌ها، برنامه‌ها یا محتویات از سایت‌های غیر داخلی نیاز دارید و به دلیل مشکلات اینترنت یا هزینه بالای کانفیگ‌ها قادر به انجام این کار نیستید، لینک رو ارسال کنید. در صورت امکان، فایل رو روی سرورهای داخلی آپلود می‌کنم @Net_serv_support1

وحید آنلاین شو 🥹

تعرفه کانفیگ استارلینگ بعد به توافق نرسیدن صعودی شد

ونس برگرده آمریکا خودش میشینه پشت بی دو میاد حمله میکنه

خبر کوتاه بود و جانبخش، توافق نشد

چی میشه مذاکرتون red wedding شه؟

👌

#ناشناس اره عزیزم از احوند هر چیزی برمیومد

دیگه داره شلوغ میشه😭

#ناشناس چقدر دلم برای تهران تنگ شده کاش اونجا بودم الان

شما دماوندو از غرب‌ترین جای تهران دارید دیگه تا تهش برید💀
شما دماوندو از غرب‌ترین جای تهران دارید دیگه تا تهش برید💀

باورت میشه؟🐸🐸🐸

#ناشناس اونجا تهرانه که انقدر اسمونش تمیزه؟؟؟

🤲🏽

واقعا عمویم نتانیاهو

تمام مدت اینجوری بودیم که کاش «بمب» 😂
+1
تمام مدت اینجوری بودیم که کاش «بمب» 😂

عباس داداش منتظرم بیای بیرون بگی سازنده بوده فردا بمب اتم بباره رو سرمون

مود صبحم vs مود برگشتنی خانه

Video xabar00:10