pineapple ➕
Kanalga Telegram’da o‘tish
حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw
Ko'proq ko'rsatish2 689
Obunachilar
+124 soatlar
+27 kunlar
+2830 kunlar
Postlar arxiv
2 688
ای کسخلا :)))))
یدونه بزنه همشون کسپر شن یادبگیرن بشینن خونه
واقعا این مردم «عادی» بمیرن و تیکه تیکه شن به کونمم نیست که اتفاقا فرصتی باشه خودم میرم میکشمشون
2 688
ترامپ : امشب یک تمدن کامل خواهد مرد، و دیگر هرگز احیا نخواهد شد. من نمیخواهم این اتفاق بیفتد، اما احتمالاً خواهد افتاد. با این حال، اکنون که ما تغییر کامل و تمامعیار رژیم را داریم، جایی که ذهنهای متفاوت، باهوشتر و کمتر رادیکالیزه شده غالب هستند، شاید چیزی انقلابی و شگفتانگیز اتفاق بیفتد، چه کسی میداند؟ امشب خواهیم فهمید، یکی از مهمترین لحظات در تاریخ طولانی و پیچیده جهان. ۴۷ سال اخاذی، فساد و مرگ، سرانجام پایان خواهد یافت. خدا مردم بزرگ ایران را حفظ کند!
2 688
‼️ هشدار فوری به استفادهکنندگان و مسافران قطارها در کشور ایران.
⭕️ شهروندان گرامی، به منظور امنیت شما، خواهشمندیم از این لحظه تا ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ایران، از استفاده و سفر با قطار در سراسر ایران خودداری نمایید.
⭕️ حضور شما در قطارها و در مجاورت خطوط راهآهن جانتان را به خطر میاندازد.
2 688
+3
خواستم بگم در صورت برق رفتن میتونید همچنان پینترستی بمونید و شمعاتونو از من تهیه کنید/ گنده هم زیاد دارم دیرتر تموم میشن😂😂😂😂
2 688
Repost from [ رسانه مردمی - ایران ما ]
🚨 ترامپ: اگر مردم ایران برای اعتراض به خیابانها بیایند، به محض مشاهده به آنها شلیک میشود و اگر به آنها سلاح داده شود، مردم خواهند جنگید.
مردم ایران وقتی صدای بمبها را نمیشنوند، ناامید میشوند و دلیل اینکه اعتراض نمیکنند این است که به آنها گفته شده قرار است به سمتشان شلیک شود.
- @iransocial
2 688
Repost from کیان ملی 1
🔴خبرنگار: چطور حمله به پلها و نیروگاههای ایران جنایت جنگی محسوب نمیشود؟
🔴ترامپ: چون آنها ۴۵۰۰۰ نفر از مردم را ماه گذشته کشتند. میتونست بشه ۶۰ هزار نفر. آنها معترضان را کشتند. آنها حیوان هستند.
https://t.me/kianmeli1
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
