uz
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

Kanalga Telegram’da o‘tish

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

Ko'proq ko'rsatish
2 689
Obunachilar
+124 soatlar
+27 kunlar
+2830 kunlar
Postlar arxiv
ای کسخلا :))))) یدونه بزنه همشون کسپر شن یادبگیرن بشینن خونه واقعا این مردم «عادی» بمیرن و تیکه تیکه شن به کونمم نیست که اتفاقا فرصتی باشه خودم میرم میکشمشون

نمیدونم چرا انقد همه استرس دارن و من نه مشکل از کدوممونه؟😂

ترامپ : امشب یک تمدن کامل خواهد مرد، و دیگر هرگز احیا نخواهد شد. من نمی‌خواهم این اتفاق بیفتد، اما احتمالاً خواهد افتاد. با این حال، اکنون که ما تغییر کامل و تمام‌عیار رژیم را داریم، جایی که ذهن‌های متفاوت، باهوش‌تر و کمتر رادیکالیزه شده غالب هستند، شاید چیزی انقلابی و شگفت‌انگیز اتفاق بیفتد، چه کسی می‌داند؟ امشب خواهیم فهمید، یکی از مهمترین لحظات در تاریخ طولانی و پیچیده جهان. ۴۷ سال اخاذی، فساد و مرگ، سرانجام پایان خواهد یافت. خدا مردم بزرگ ایران را حفظ کند!

‼️ هشدار فوری به استفاده‌کنندگان و مسافران قطارها در کشور ایران. ⭕️ شهروندان گرامی، به منظور امنیت شما، خواهشمندیم از این لحظه تا ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ایران، از استفاده و سفر با قطار در سراسر ایران خودداری نمایید. ⭕️ حضور شما در قطارها و در مجاورت خطوط راه‌آهن جانتان را به خطر می‌اندازد.

🪕🎻

عموها در حال نواختن

پس ناله نکن از سرعتش😂

#ناشناس این گرون میده من ۴۰۰ میگیرم😂

ازینجا🦦

مال ما که خوب وا میکنه

#ناشناس کانفینگای ما عکس به زور باز میکنه چه برسه پورن

خواستم بگم در صورت برق رفتن میتونید همچنان پینترستی بمونید و شمعاتونو از من تهیه کنید/ گنده‌ هم زیاد دارم دیرتر تموم میشن😂😂
+3
خواستم بگم در صورت برق رفتن میتونید همچنان پینترستی بمونید و شمعاتونو از من تهیه کنید/ گنده‌ هم زیاد دارم دیرتر تموم میشن😂😂😂😂

‏رفتار پرخطر جنسی فقط دیدن پورن با کانفیگ میلیونی.

دلم روشنه ولی کلم کیریه

🚨 ترامپ: اگر مردم ایران برای اعتراض به خیابان‌ها بیایند، به محض مشاهده به آنها شلیک می‌شود و اگر به آنها سلاح داده شود، مردم خواهند جنگید. مردم ایران وقتی صدای بمب‌ها را نمی‌شنوند، ناامید می‌شوند و دلیل اینکه اعتراض نمی‌کنند این است که به آنها گفته شده قرار است به سمتشان شلیک شود. - @iransocial

Repost from کیان ملی 1
🔴خبرنگار: چطور حمله به پل‌ها و نیروگاه‌های ایران جنایت جنگی محسوب نمی‌شود؟ 🔴ترامپ: چون آنها ۴۵۰۰۰ نفر از مردم را ماه گذشته کشتند. میتونست بشه ۶۰ هزار نفر. آنها معترضان را کشتند. آنها حیوان هستند. https://t.me/kianmeli1

شکلات داشتیم

#ناشناس پس اگر موافقی یه دونه خرما بردار😂