pineapple ➕
Kanalga Telegram’da o‘tish
حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw
Ko'proq ko'rsatish2 692
Obunachilar
-624 soatlar
-27 kunlar
+2230 kunlar
Postlar arxiv
2 692
Repost from [ رسانه مردمی - ایران ما ]
🚨 کارولین لیویت سخنگوی کاخ سفید:
طرح ده امتیازی اولیه ایران اساسا غير جدى غير قابل قبول و کاملا دور انداخته شده است. به معنای واقعی کلمه توسط پرزیدنت ترامپ و تیم مذاکره کننده اش در زباله ها انداخته شد. این ایده که پرزیدنت ترامپ یک لیست آرزوهای ایرانی را به عنوان معامله قبول خواهد کرد کاملاً مزخرف است.
- @iransocial
2 692
#ناشناس
من همش یاد اون اخرای گات میفتم ک دنریس رفت سرسی رو بکشه هفت اقلیمو بگیره حرصش گرفت کل مردم شهرو اتیش زد
ترامپ اخر حرصی میشه بمب اتمو میندازه رو سر هممونو میره
2 692
دیشب توهم زده بودم که ترامپ برنامه داره یجوری هممون رو بکشه و نزدیک ۱ میلیون نفر بمونن و اون یک میلیون نفر رو قراره برای آزمایشات اولیه زندگی در ماه، بفرسته ماه
2 692
قالیباف: پس از ۳ نقض کلیدی چارچوب مورد تواقق، آتشبس و مذاکره بیمعناست/ تهاجم به لبنان، تجاوز به آسمان ایران و انکار حق غنیسازی، نقض سه بند کلیدی چارچوب مورد توافق است
2 692
Repost from Reza Pahlavi | رضا پهلوی
هممیهنان عزیزم،
ملت بزرگ ایران،
به همه شما که در این ۱۰۰ روز برای آزادی و بازپسگیری ایران ایستادید؛ با فداکاری در برابر گلولهها سینه سپر کردید و در ۴۰ روز گذشته خطر بمباران را به جان خریدید، درود میفرستم.
میدانم خبر آتشبس دوهفتهای میان جمهوری اسلامی با آمریکا و اسرائیل، بسیاری از شما را دلسرد کرده است. اما امروز، نه زمان ناامیدی، که زمان باور بیشتر به پیروزی است. آنچه در این ۴۰ روز رخ داد، دقیقاً در مسیر همان مطالباتی است که ملت ایران از جامعه جهانی خواست و بعد از جانفشانی در خیابانهای ایران، در تظاهرات روز جهانی اقدام در ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) نیز فریاد زد.
ضرباتی که در تنها ۴۰ روز بر پیکر جمهوری اسلامی وارد شد، بیسابقه بوده، و برای این رژیم جبرانناپذیر است. حذف علی خامنهای، قاتل دهها هزار ایرانی شجاع، بهتنهایی دستاوردی تاریخی برای ملت ماست. حال آنکه، به جز او، دهها تن از فرماندهان و عاملان اصلی سرکوب در سپاه و بسیج و دستگاههای اطلاعاتی رژیم نیز از میان برداشته شدند. هزاران نیروی سرکوب به هلاکت رسیدند. ساختار فرماندهی و کنترل سرکوب، فلج شده و فروپاشیده است. زیرساختهای نظامی، که نه برای دفاع از ایران، بلکه برای صدور تروریسم و بیثباتی ساخته شده بودند، نابود شدهاند. منابع مالی رژیم برای سرکوب در داخل و تروریسم در خارج، بهشدت کاهش یافته است. جمهوری اسلامی امروز در منطقه و جهان از همیشه منزویتر و منفورتر است.
آنچه برای این رژیم باقی مانده، تکیه بر مزدوران بیگانه و اقلیتی خونریز و خونشوی است که منافعشان در بقای این رژیم است؛ رژیمی که در میدان واقعیت شکستی سخت خورده، اما با قطع اینترنت به ۹۰ میلیون ایرانی، و از طریق ماشین دروغپردازیاش، هنوز ژست پیروزی میگیرد و رجز میخواند. آنها که مدعی بودند هرگز تن به آتشبس نمیدهند، امروز هم رهبر و فرماندهانشان را از دست دادهاند، هم جنگ را باختهاند، هم آتشبس را پذیرفتهاند، و هم به میز مذاکره برای تسلیم کامل کشانده شدهاند.
ما اما از آغاز میدانستیم که جمهوری اسلامی تنها با حذف فرماندهی و تضعیف دستگاه سرکوب از طریق حملات هوایی، سقوط نمیکند. از همین رو بود که در تمام پیامهایم به شما تاکید کردم که این ما ملت ایران هستیم که باید ضربه نهایی را به رژیم ضعیفشده وارد و آن را سرنگون کنیم.
میخواهم بدانید که من وضعیت شما در ایران را بسیار دقیق زیر نظر دارم. میدانم که جمهوری اسلامی بسیار تضعیف شده اما هنوز توانایی سرکوب آن به طور کامل از بین نرفته است. همه هدف من این است که اقدام نهایی برای سرنگون کردن جمهوری اسلامی با کمترین هزینه جانی باشد. جان تکتک شما برای من ارزشمند است. پس، از شما میخواهم که شکیبا باشید، از خودتان محافظت کنید، و با باور به پیروزی و آمادگی کامل، در انتظار لحظه تعیینکننده بمانید. در این فاصله، من و همه هممیهنانمان در خارج از کشور با تمام توان، خواست شما را که پایان دادن به جمهوری اسلامی است، فریاد خواهیم زد.
ایمان داشته باشید که هیچ نیرویی در جهان توان ایستادن در برابر قدرت یک ملت متحد را ندارد. جمهوری اسلامی این بار، راه گریز، و بختی برای بقا ندارد؛ و به دستان پرقدرت شما ملت بزرگ ایران سرنگون خواهد شد.
پاینده ایران،
رضا پهلوی
@OfficialRezaPahlavi
2 692
من بعد از شنیدن خبر آتش بس:
We only said goodbye with words
I died a hundred times
You go back to ur country
And I go back to BLACK (akhoond)
2 692
ایران تنگه هرمز را که امروز صبح به مدت حدود ۱۰ دقیقه به طور جزئی باز بود، تا اطلاع ثانوی به دلیل حمله اسرائیل به لبنان بست
ایران با بستن مجدد تنگه هرمز، آتشبس رو نقض کرد.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
