uz
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

Kanalga Telegram’da o‘tish

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

Ko'proq ko'rsatish
205
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
-430 kunlar
Postlar arxiv
بعد یعنی چی خب؟ این چرا همینطوری مرد؟

من از روز اول جنگ توی یه شوک خیلی عجیبی گیر کردم یعنی واقعا داره کسخلم در میره،

شما باورتون می‌شه خامنه‌ای مرده؟

وقوع این سانحه ناگوار را به ملت شهید پرور و غیور ایران تسلیت عرض می‌نمایم

مردم

😭😭😭😭😭😭😭😭

💔💔

همه‌ وصل بجز من

بعد صدساللل وصل شدم

تبریک به ملت شهید پرور و غیور ایران🙏

آهان منظورت اسلیپ نته

فقط بستگی داره کجا باشی و نتت چجوری باشه

حتی یسری از پروکسیام تلگرامو باز میکنن

یعنی چی دروغ😭😭😭 این همه ادم وصلن بعد وی‌پی‌انا کار نمیکنن؟

دروغ، مگر اینکه پول مکس داده باشید که من هرگز پول اینو نمی‌دم چون به نظام وصله

با هزارتا بگایی و بدبختی

بابا وی‌پی‌انا کار میکنن