uz
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

Kanalga Telegram’da o‘tish

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

Ko'proq ko'rsatish
209
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+37 kunlar
+230 kunlar
Postlar arxiv
همین

منم دیدم =)

ببخشید ولی این بازاریا همونان که رفتن تو صدا و سیما گفتن که اومدن مغازه های مارو شیشه هاشو شکوندن

من دیدم یسریا داشتن تو توییتر میگفتن جمعیت خیلی از ۴۰۱ بیشتر بود؟:)

Repost from N/a
حالا با شروع این اعتراضات تا ۲ تا کاسب ریختن تو خیابون که بابت شغل خودشون اعتراض کنن یه عده شروع کردن به زیرسوال بردن عظمت جنبش زن زندگی‌ آزادی، بعضیاشون که کاملاً معتقدند این جنبش برای قشر "مرفه" جامعه بود که دغدغه‌ی اقتصادی نداشتن و تنها دغدغه‌شون پوشش روی سرشون بود. جنبش زن زندگی آزادی انقدری عظمت داشت که آثار این شعار هنوز هم روی نیمکت‌های صندلی یک مدرسه‌ی روستایی از مناطق محروم باقی مانده، کدام قشر مرفه؟؟ اون قشر مرفه بودن که تو مدارس شهرستان‌ها مسموم می‌شدند و توسط مدیران و معلم‌هاشون لو داده می‌شدند؟ اون قشر مرفه بودن که تو دانشگاها دست به اعتراض و درآوردن مقنعه‌هاشون می‌زدند؟ اون قشر مرفه بودن که بخاطر جا‌به‌جا شدن با "مترو" توسط گشت ارشاد کشته‌ شدند؟ شما ایرانی‌ها زن ستیزی درتون نهادینه‌ شده، بدون اینکه به انجام کاری که می‌کنید و حرفی که می‌زنید آگاه باشید عادت به قیاس دو چیز متفاوت دارید. اگر فکر می‌کنید اعتراض ۶ تا مغازه دار بابت جیب و منافع خودشون، تکرار می‌کنم برای منافع مالی خودشون، جنبشی بزرگ‌تر و تاثیرگذار تر از زن زندگی آزادی بوده من دیگه حرفی برای گفتن ندارم. فقط میخوام یادآوری کنم اینکه الان ۶۰ درصد زنان بیرون از خونه بدون حجاب اجباری در حال تردد هستن از آثار جنبش زن زندگی آزادیه، امیدوارم‌ اعتراضات دو روزه‌ی کاسبان تهرانی که اگر دلار ۵ هزارتومن بکشه پایین برمیگردن سر جاشون و به کارشون ادامه میدن هم به همون اندازه تاثیر گذار باشه.

اعتراضات ۱۴۰۱ با زن‌ها شروع شد و بعد مشکلات دیگه هم اضافه شد، مثلا این بارم همینجوری مشکلات اضافه شه و حقوق زنان هم بیاد وسط؟

اره

آره میتونه همه رو درگیر کنه

امیدوارم ادامه داره باشه

ولی در کل اینکه یچیزی شروع شده خوبه

و کلا چون بخاطر زن‌ها و مشکلات اونا نیست

بله دقیقا

به نظرم بخاطر این الان مردها و بازاریا ریختن بیرون سر اینه که این اعتراضا بخاطر یه زن نیست

بگو عشقم

همینو داشت میگفت میگفت نه محو نمیکنیم قیافه هارو تو تاریخ ماندگار بشن =) اگر مثلا پنجاه و هفت بود قیافه معترضارو محو میکردیم 😭

من یچیزی بگم

گاون دیگه قیافه رو کامل میذارن

بابا این منوتوییا چقدر نفهمن :)))

امیدوارم متوجه باشید که دارید در زمین ج‌ا بازی میکنید