uz
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

Kanalga Telegram’da o‘tish

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

Ko'proq ko'rsatish
206
Obunachilar
+124 soatlar
+27 kunlar
-230 kunlar
Postlar arxiv
فین میکنم دردم میاد 💔

sticker.webp0.11 KB

چون راحت تره

سوال من اینه چرا هنوز بینیتو شستشو مبدب

ببخشید باید اینجا هم میذاشتمش 😞

Do u get dejavu huh
+1
Do u get dejavu huh

کسی همچین چیزی واسش پیش اومده؟

اقا من امروز رفتم برای شستشوی بینیم سرم شستشو بگیرم از یه داروخانه خیلی بزرگ که همه‌چی داره، نداشت؟

Repost from
باز مثل ۴۰۱ مردم درگیر این کسشرا شدن و نمیخوان بفهمن مشکل نه پهلویه نه زن زندگی آزادی درواقع مشکل آخوند کیریه که ۵۰ ساله مثل بختک افتاده رو ایران درحالی که مردم دارن گیسای همدیگه رو میکشن و خون این همه آدمو پایمال میکنن

خدا نکنه

وای بمیرم:(

واقعا این چندوقته یه چیزایی دیدیم که دیگه هرگز فکر نکنم زندگی‌‌هامون مثل قبل بشه

وای لعنت به این زندگی مگه ما چند بار زندگی می‌کنیم که اینطوری می‌شه؟ اون کامنته که خوندم راجع به اینکه خانومه گفته بود یه وعده فقط در روز می‌خورم همه‌ش توی ذهنمه

اگر نیستی خب نباید به خودت بگیری وقتی ابویسلی داریم میپریم به یک اخوند به کون

دقیقا

اینی که شما داری میبینی اخوند به کونه

کسخلی؟ هیچکدوم از ماها سلطنت طلب نیستیم و در عین حال اخوند به کون هم نیستیم

اره