uz
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

Kanalga Telegram’da o‘tish

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

Ko'proq ko'rsatish
207
Obunachilar
+124 soatlar
+27 kunlar
-230 kunlar
Postlar arxiv
نه من امید دارم که دیگه قرار نیست بردارم

دیگه بردار الان وقتی که هیچی گیرت نمیاد بعدا انباشته میشه بگا میریا

بلکه یک اتفاقاتی بیوفته دیگه کلا لازم نباشه بردارم 😞🙏🏻

نه اونارو کراشتم ترمای اخر

اینا اجباری ان و تک واحدی ان (بجز دفاع) اینارو بردار بجاش بعدا راحت باشی

انس با قرآن آشنایی با دفاع مقدس وصایای امام

دیوانه شدم

عمومی نمیدونم چرا نمیتونم اصن بردارم

فعلا تونستم ده واحد بردارم کلا

باشه مرسی

بیشتر از این بنظرم برندار

۱۷ تاش کن

وای

وای

بدتره

هرچی اجع به انتخاب واحد گفتن درست بود

یکم وا می‌ره روانت روزای بعد از درسات ولی میارزه چون اگر عادت کنی قدرت ذهنی ات بیشتر می‌شود

کصخلی هرروز بخوای با ساعتای کم بری دانشگاه آزاد کرج که همشون داعشی ان

اره احتمالا همینکارو بکنم