دلبرِ دلخراب
Kanalga Telegram’da o‘tish
2 006
Obunachilar
-224 soatlar
-907 kunlar
-80730 kunlar
Postlar arxiv
2 007
باید قبول کنیم که بعضی از آدمها وقتی که باهاشون ارتباط نداریم قشنگن، وقتی که باهاشون نون و نمک نخوردیم قشنگن، وقتی که راز هامون رو نمیدونن قشنگن، وقتی که ضعفهامون رو نمیدونن قشنگن، وقتی تو خلوتمون راه پیدا نکردن قشنگن، خلاصه که بعضی آدمها از دور قشنگن، دور نگهشون دارید تا صدمه نبینید.
2 007
اگه به اون وایب اولیهای که از بعضی آدمها گرفتی، اعتماد میکردی، الان قلبت شکسته نبود
2 007
میدونی چرا بعضیها وقتی هستی پست میزنن و وقتی نیستی پیگیرتن؟ اونها عقده دارن، اونها میخوان تو صف انتظارشون باشی چون از هیچی براشون بهتری، پس عزیزم این آدمها رو از خودت ناامید کن، این آدمها تا زمانی که تو زندگیت حضور دارن بلاتکلیفی.
2 007
من كه میدونم مامان بابات هيچوقت بهت اهميت ندادن و برات اون اسباب بازى رو نخريدن و تو من رو با اون اسباب بازى اشتباه گرفتی، روانى دوقطبى.
2 007
ولی یادم نمیره که مرهم بودی تو این روزام دقیقا وقتی که هیچکس نبود، روزای بودنتو تا عمر دارم فراموش نمیکنم عزیز من.
2 007
شما یکم سنت بره بالا متوجه میشی لیاقت مردم همون سین زدن و جواب ندادنه، نه طومار نوشتن.
2 007
آنها از زن بیدار میترسند، از زنی که میخندد، میرقصد، انتخاب میکند و اجازه نمیگیرد، چون زن آگاه فقط زندگی نمیکند، مرزهای کهنه را میشکند و جهان را از نو معنا میکند.
2 007
نمیشود ناراحت نبود، گریه نکرد، اشک نریخت، نمیشود موها را نکند، لبها را نجویید، به مردن فکر نکرد در حالیکه بهترین دوره سنی ما در گندترین شرایط به هدر میرود
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
