🌹👌سخنان ناب و پند آموز👌🌹
Kanalga Telegram’da o‘tish
درودها دوستان عزیز و همراه✋ سخنان ناب و ارزنده👌 حکایتهای شیرین و آموزنده🌸 و هر👈سه شنبه👉دانستنی ها و اطلاعات عمومی✅ ساعات خوشی را برای شما آرزومندیم💞 حضورتان را قدردانیم🙏 🌹 آیدی کانال @pand_e_nab
Ko'proq ko'rsatish1 238
Obunachilar
+124 soatlar
+17 kunlar
+630 kunlar
Postlar arxiv
هر چقدر بگوییم:
مردها فلان
زن ها فلان
تنهایی خوب است
دنیا زشت است ؛
آخرش روزی قلبت برای کسی تندتر می زند ... !
چارلز_بوکوفسکی
@pand_e_nab
قرار نیست
من طوری زندگے کنم
که دنیا دوست داره
خب طبعاً قرار هم نیست
دنیا همونجوری بچرخه
که من دوست دارم
این به اون در
خیالــے نیست ..
دیوید_سالینچر
@pand_e_nab
خوشبختی در میان خانه ی شماست
بیهوده آن را در باغ همسایه جستجو می کنید
مارک_اورل
@pand_e_nab
جهان
فقط چیزهایی را
به ما می دهد!
که باور داریم می توانیم داشته باشیم.
@pand_e_nab
حبـاب ها همیشه قـربانی
هوای درون خـودشان هستند
افـکار امروز نقـش مهمی
در فـردای تو دارنـد
تکـرار اشتباه دیگر اشتباه نیست
انتخـاب اسـت!
@pand_e_nab
در زمستان هم میتوان بهار بود
مهربانی مثل باران است...
رایگان اما....با ارزش !
با مهربانی امید را در
دلها زنده نگه داریم
@pand_e_nab
"حال بهتری خواهیم داشت"
اگر دست برداریم از فردی که لیاقت محبت ندارد
دشمنی که ارزش جنگیدن ندارد
حقی که ارزش گرفتن ندارد
و فکری که ارزش اندیشیدن ندارد...
@pand_e_nab
اگر میخواهی پرواز کنی، باید همهچیزهایی را که تو را سنگین میکنند، رها کنی.
تونی موریسون
@pand_e_nab
.
موفقیت آدما در داشته هایشان نیست ،
بلکه در شخصیت و شعور وجودی آنهاست ....
@pand_e_nab
همیشه یک تکه رویای شخصی
توی جیبِ پیراهنت باشد...
چیزی شبیه عشق
چیزی شبیه امید
چیزی شبیه ایمان.
گاهی تنها چیزی که آدم را سر پا نگه میدارد،
نادیدنیِ شخصیِ آدم است.
چیزی شبیهِ یک تکه رویا
توی جیبِ پیراهنت...
@pand_e_nab
پــروردگارا 🤲
دست نیاز بهسوی تو بلند میکنم
بهسوی کسی که هیچگاه بر سرم منت نمیگذارد
نه از ثروت کسی، نه از نگاه منتدار خلق
بلکه از تـو♥️
که رازدار دلمی و مهربانتر از همه💗
در این لحظه آرامش و سلامتی را
برای خودم عزیزانم
و دوستانم از تو مسئلت دارم...🙏
@pand_e_nab
🌷🌼🌷🌼🌷
🌺🧚♀️حس بد را کش ندهید
قانون جهان هستی بر پایه احساس است،
اگر به هر دلیلی احساس خوبی نداشته
باشید و این احساس را ادامه دار کنید
جهان اتفاقات بد را وارد زندگیتان می کند
و این زنجیره آنقدر ادامه پیدا خواهد کرد تا روندتان را تغییر دهید به عبارتی شما از قانون حس خوب= اتفاقات خوب سرپیچی کردید و مجازات آنرا با اتفاقات بد زندگیتان می دهید.
نمی توانیم به مشکلات جامعه توجه نکنیم،
اما می توانیم بر نکات مثبت زندگیمان تمرکز کنیم و بابتشان سپاسگزار باشیم
و اینگونه حس خوبمان را تداوم ببخشیم و طبق قانون جهان پاداش ،حس خوبمان را با اتفاقات خوب دریافت کنیم.
با پیاده روی کردن
با در آغوش کشیدن فرزندمان، با دوش گرفتن
با نوشتن با یک فنجان چای،با آواز خواندن
با محبت کردن به عزیزانمان با صحبت کردن با خداوند احساسات مثبت ایجاد کنیم
@pand_e_nab
فرشته ها وجود دارن🌷🍃
اما گاهی وقت ها بال ندارن🌷🍃
بهشون می گن "دوست"❤️
تقدیم به دوستان گلم 🌷🍃
@pand_e_nab
سلام صبح بخیر ☕️
امروز را با نام ادب و معرفت ،
وفاداری آغاز میکنم❤️
با نام اباالفضل العباس علیه السلام 🖤
ان شاءالله باب الحوائج🖤
دستگیر شما در دنیا و آخرت باشه 🙏
صبحتون بخیر و نیکی ❤️
التماس دعا 🙏
@pand_e_nab
🌷خدایا 🙏امشب🌹
کوله پشتی ماراپر کن
🌷از آرزوهای زیبا
و دوست داشتنی تا🌹
🌷صبح فردا خنده رو و
از غم واندوه جدا باشیم🌹
🌷شبتون آرام🌹
خوابتون شیرین 🌛
@pand_e_nab
در دنیا هیچ چیز پایدار نیست
و اگر انسان توقع بقای چیزی را
داشته باشد احمق است
اما اگر از آنچه که برای
مدت کوتاهی دارد ، لذت نبرد
از آن هم احمق تر است...
ویلیام موام
@pand_e_nab
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
