uz
Feedback
Monastro

Monastro

Kanalga Telegram’da o‘tish

سایت آسترولوژی موناسترو http://monastro.org/ تمام خدمات موناسترو در فروشگاه سایت موناسترو موجود است . خدماتی غیر از آن انجام نخواهد شد 🙏🏻 لینک حمایت مالی از موناسترو https://monastro.org/donate/ @Monastro_bot

Ko'proq ko'rsatish
8 097
Obunachilar
+524 soatlar
+137 kunlar
+17930 kunlar
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+240
2 kanalda
May '26
+306
1 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+254
1 kanalda
Get PRO
Mart '26
+141
1 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+294
2 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+151
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+269
1 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+301
3 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+618
2 kanalda
Get PRO
Sentabr '25
+175
2 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+159
1 kanalda
Get PRO
Iyul '25
+316
1 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+335
0 kanalda
Get PRO
May '25
+200
0 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+237
1 kanalda
Get PRO
Mart '25
+175
0 kanalda
Get PRO
Fevral '25
+158
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '25
+218
1 kanalda
Get PRO
Dekabr '24
+191
1 kanalda
Get PRO
Noyabr '24
+157
1 kanalda
Get PRO
Oktabr '24
+167
1 kanalda
Get PRO
Sentabr '24
+208
2 kanalda
Get PRO
Avgust '24
+167
0 kanalda
Get PRO
Iyul '24
+166
1 kanalda
Get PRO
Iyun '24
+103
2 kanalda
Get PRO
May '24
+146
0 kanalda
Get PRO
Aprel '24
+351
1 kanalda
Get PRO
Mart '24
+197
0 kanalda
Get PRO
Fevral '24
+241
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '24
+178
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '23
+184
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '23
+221
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '23
+597
0 kanalda
Get PRO
Sentabr '23
+5 418
0 kanalda
Sana
Obunachilarni jalb qilish
Esdaliklar
Kanallar
23 Iyun+11
22 Iyun+7
21 Iyun+5
20 Iyun+6
19 Iyun+12
18 Iyun+10
17 Iyun+3
16 Iyun+10
15 Iyun+13
14 Iyun+3
13 Iyun+13
12 Iyun+16
11 Iyun+12
10 Iyun+8
09 Iyun+15
08 Iyun+15
07 Iyun+14
06 Iyun+9
05 Iyun+10
04 Iyun+11
03 Iyun+10
02 Iyun+15
01 Iyun+12
Kanal postlari
خب دوستان مرکوری وارد نشان کنسر شده و قبلش مارس هم که رفت در نشان تاروس و کایران هم قبل از اینا وارد تاروس شده این همه تاروس و کنسر تکون اساسی خوردن و مرکوری که در دنیای امنیت و خونه و امنیت یه اشاره ای میکنه و برمیگرده نشان کنسرت (خونه و وطن و امنیتت) در کدوم حوزه زندگیته ؟ یا حتما میدونی تاروس برای تو در کدوم حوزه زندگیته ؟ اگر نمیدونی در پلی لیست اموزش استرولوژی در کانال موناسترو توضیح داده شده لینک پلی لیست به هر حال ارزشهای واقعی ما تکون اساسی خوردن و یه مقاومتی در مقابل ارزش‌ها و اصالت و اعتماد به نفسمون به وجود میاد زخمهای قدیمی بالا میان تا دیده بشه این دیدن زخم‌ها تا هشت سال اینده وجود داره پس خوبه اگاهانه از ابتدا بجای زیر فرش زدن و مقاومت یا خشم و عصبانیت باهاش روبرو بشیم تا خودمون با نوع بودن خودمون مسیر شفا رو تمیز کنیم و وقتی این رقم بخوره ثروت و پول هم طبیعتا ابزاری خواهد بود برای عبور ما نه نیازی که بخواییم برای زور بزنیم و بجنگیم یا تلاش زیادی داشته باشیم پازلها داره تکمیل میشه 🤍 @monastro

2
ساعت صفر۲۵ / فصل پنجم / قسمت دوم / تفاوت شهودو ترس
739
3
ساعت صفر ۲۵/ فصل پنجم/ قسمت اول/ چگونه نشانه ها ظاهر میشوند ؟
1 319
4
ساعت صفر۲۳/فصل چهارم/ قسمت آخر/ ساختن امنیت درونی
1 472
5
ساعت صفر ۲۲/ فصل چهارم/ قسمت چهارم/ مراقبت از انرژی
1 814
6
هوروسکوپ سال 2026 بی نظیره . اونجا که گفتی می تونی همرو در یک لحظه تجربه کنی و برای من اتفاق افتاد. اونجا که گفتی جهان گذشته رو تکرار می کنه ولی تو میبینی که متفاوت شدی گریه ام گرفت . معجزه همون لحظه ایه که تصمیم میگیری خودتو باور کنی .نمی دونی چقدر خوشحالم که پیدات کردم . ازت ممنونم ❤️❤️🌸🌸 گوارای وجودتون وقتی اگاهانه پیش بریم هر لحظه برامون معجزه میشه در همین دنیای عجیب و پیچیده و نامعلوم 🙏🏻 @monastro
2 356
7
امروز کایران وارد نشان تاروس شد و یک فصل جدید آغاز می‌شود؛ فصلی که بیشتر از هر چیز با احساس امنیت، ارزشمندی و رابطه ما با زندگی گره خورده است. قراره ۸ سال در تاروس باشه و در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۶ به حالت برگشتی دوباره برمیگرده در ایریس اگر کایران در سال‌های گذشته از ما می‌پرسید «تو کی هستی؟»، حالا سؤالش کمی متفاوت شده در تاروس میپرسه : «روی چه چیزی احساس امنیت می‌کنی؟» تاروس با پول، منابع، بدن، آرامش، خانه، طبیعت و حس ثبات و امنیت در ارتباط است. اما کایران جایی را لمس می‌کند که هنوز زخمی یا حساس است. برای همین ممکن است در سال‌های پیش رو بیشتر متوجه شویم که کجا از کمبود می‌ترسیم، کجا ارزش خودمان را به شرایط بیرونی گره زده‌ایم، یا کجا به چیزی چسبیده‌ایم فقط چون تصور می‌کنیم بدون آن امن نخواهیم بود. اما هدیه این مسیر هم همین‌جاست. کایران در تاروس نمی‌خواهد امنیت را از ما بگیرد؛ می‌خواهد نشان بده امنیت واقعی از درون ساخته می‌شود، نه از آنچه در بیرون در اختیار داریم. شاید یکی از مهم‌ترین پرسش‌های این دوره این باشد: «اگر همه چیز تغییر کند، آیا هنوز می‌توانم به خودم و به زندگی اعتماد کنم؟» ❌این همزمانی ورود مارس به تاروس و کایران به تاروس رو بهش حواس بدید چون در این فاصله ۴۰ روزه که مارس در تاروس هست عمیق تر باشید و امشب در موناسترو در موردش کامل و جامع گفتم❌ یادتون باشه گاهی بزرگ‌ترین ثروت، داشتن چیزی نیست؛ دانستن این است که حتی در میان تغییرات، ریشه‌های تو همچنان زنده‌اند. و شاید از امروز، زمان شنیدن صدای همان ریشه‌ها باشد. و حضور خورشید در جمینی و راهوی جادویی در اکواریوس رو به فال نیک میگیریم چون هر دو در گوشهای ما همه کار میکنن تا در سطح ارتعاش بالا بتونیم اگاهانه بشنویم 💎 @monastro
2 754
8
پیام ناشناس : 💚درود و مهر مونا جان 😎امروز شنیدم کایران نماد درمانگری ترانزیت میکند و یک دوره هشت ساله سخت و طاقت فرسا را برای همگی ما بپایان میرساند میدونم ودیک کار هستی ولی از آنجا که به همه سبکها آغوشت باز هست میخوام بگم کایران برای من نماد تسلیم و پذیرش هست چیزی که تو به سبک خودت بهم یاد دادی و منم برداشتمش سپاس از وجودت که سرشار از عشق و درمانگری روح هست نه جسم که کار طبیبان هست.😇 🥰مرسی که هستی🧚‍♀ سپاس از پیامتان😍 پاسخ رو در پیام بعدی میدم 🌈 @monastro
2 126
9
پیام ناشناس : راستش خانم مونا من اینجا یخورده گیج شدم چون من ویدیو قالیباف کامل دیدم و یادمه اونجا از نوع زندگی قالیباف و انرژی ها گفتید و اگر توافق بشه چه تاریکی ممکنه حاکم بشه ولی خاطرم هست که گفتید انرژی های اون موقع اون پتانسیل داشت و از اون انرژی ها عبور کردیم و خوشبختانه اون موقع توافق نشد ولی نمیدونم ایا الان با این توافق کنونی و انرژی های فعلی باز خطر قالیباف و اون تاریکی ها هنوز هست یا خیر —- دوستان عزیز اونموقع با انرژی اون رو در مورد توافقات گفتم و بعد از اون یادتون باشه برای دو روز بعد که ماه وبال بود گفتم امکان توافق وجود نداره و اما در مورد ماهیت قالیباف همانی که گفته شده تغییر نخواهد کرد و یادتون باشه آنچه او یا هر کس دیگه زندگی میکنه در مقابل اراده مردم و ملت هیچ است هر کس میتونه خواسته ای داشته باشه و در سطح ارتعاش پایین بخواهد هر چیزی رو در این دوران زندگی کنه و یادمون باشه کیتو در لیوست فراموش نکنیم که من در دنیای موناسترو پیشگویی نمیکنم و برای کنترل و گرفتن اختیار همراهان حرفی نمیزنم در دنیای موناسترو از نگاه استرولوژی پتانسیل های موجود گفته میشود و در این مسیر هر ماهیت یا انسانی در سطح ارتعاش بالا یا پایین در همین پتانسیلها میتونه خالق باشه یا مخرب و گیر در گذشته و توهم و رویا و … در دنیای موناسترو ما آماده عبور هستیم و در همین سال ۲۰۲۶ که سال خلق دارماست و پایان کارما خودمان با دست خودمان زنجیرهای پوسیده را قطع می‌کنیم تا وارث نور باشیم . ما انتخاب می‌کنیم که دنیایی بسازیم که برای خودمان و نسلهای آینده وارث نور باشیم . @monastro
2 213
10
فردا ۲۰ جون ۲۰۲۶ ساعت ۲ بعدازظهر به وقت ایران مارس وارد نشان تاروس میشه از نشان خودش خارج میشه و این سیاره سرعت و اراده و خشم وارد خاک ثابت و صبور و لجباز تاروس میشه در نشانی که عزت نفس و ارزشهای شخصی و ثروت ما رو حاکمیت میکنه یک زلزله در این تاروس چارت در حال وقوع هست زلزله ای که زمین را تکان میده ثبات ما و ارزشهای ما و حساب بانکی ما رو تکان خواهد داد تا دقایقی دیگر در کانال موناسترو کامل و جامع در مورد این تعامل و تاثیراتش بر روی خلق و خو و ارزش‌ها و ثروتمان و سرمایه هامون در ارتعاش بالا و پایین گفتم اپلود میشه اگاهانه عبور کنیم و حواس دهیم این تعامل دقیقا قبل از اخرین گرفتگی های این سال هست و ما اماده عبور هستیم تا بتوانیم در مسیر درست از آن استفاده کنیم بسیاری این تمام مسیر پشت سر را خراب میکنند و کسانی که اگاهانه پیش میروند از این پل به زیباترین شکل ممکن عبور خواهند کرد و بل تمام تعهدات و چالشهای پیش رو مسیر را پیش میروند . تو در کدام دسته ای ؟ @monastro
2 151
11
آخ آخ مونا جون یادت میاد وقتی قالیوف داشت میرفت پاکستان واسه مذاکره سراسیمه آمدی و صحبت کردی واسمون حالا این روزها که پیش خودم فکر میکردم متوجه شدم واقعا تنها راستگوی عالم فقط شهودت هست که بهت دروغ نمیگه و رویا نمیفروشه. کاش در کنار ترامپ چارت این جاه طلب زمانه را برامون باز کنی عجب جانوریست این دیگه. بهرحال مرسی از اینکه هستی و احسنت به شهودت دست مریزاد دختر اینله. 💎💎💎💎 دوستان عزیز‌در همون لایوی که از قالیباف و مذاکرات داشتیم من قالیباف رو موشکافی کردم از نوع بودنش از سیاستش از آنچه خواهد بود و اون لایو چند تکه شد پس اینبار میتونید اگاهانه بشنوید قطعا اکنون وقتی بشنوید خیلی چیزهای دیگه براتون باز خواهد شد و هر کس که در مسیر خودش اختیار در دست داره با این اطلاعات خیلی تمیزتر و اگاهانه تر میتونه پیش بره یادتون باشه دنیای موناسترو برای ترساندن نیست و حقایق تلخ و شیرین همه برای اگاهانه پیش رفتن هست 🙏🏻 @monastro
2 546
12
ساعت صفر ۲۱/ فصل چهارم / قسمت سوم / مرزبندی
2 798
13
ساعت صفر ۲۰ / فصل چهارم / قسمت دوم / نظم روزانه
3 266
14
دوستان عزیز خدمات تفسیر چارت و انرژی خوانی فقط برای عزیزان خارج از ایران مقدور هست عزیزانی که در ایران هستید اگر قبلا تفسیر چارت گرفتید همون برای تمام عمرتون راهنمای شماست فقط باید اگاهانه بشنوید اگر هم هیچ وقت از من تفسیر نگرفتید هوروسکوپهای ۲۰۲۶ در سه سری برای عبور از سال ۲۰۲۶ و عبور روح از تمام آنچه گذرونده و ورود به دنیای دارما کامل و جامع هست که از سایت موناسترو میتونید تهیه کنید 🙏🏻 با عشق @monastro
3 220
15
چه هدیه ارزشمندی منم بلوطم مثل اولولا 😍🙏🏻🌈
چه هدیه ارزشمندی منم بلوطم مثل اولولا 😍🙏🏻🌈
2 954
16
قدردان پیام پر مهر و عشقت هستم 💎💎💎 مونا جان و قلبم ✨🫂 سلام به روی ماهت 🌝 عزیییز دلم میدونم که خودت میدونی چقد عاشقتم . ۲ نفر تو این دنیا تونستن منو عاشق خودم کنن و بتونم این عشقو در خودم ببینم . اولیش تو هستی . خبلی قدردانتم . مونا من با چطور آرزو کردن یاد گرفتم چطور آرزو کنم و با حرفای جواهری تو تونستم خودمو تا سطح آرزوهام برسونم . مونا من با تو فهمیدم خونه کجاس ، امنیت چیه ، عشق چه شکلیه ، ارزش من به چیه . خوبتر دیدم ، شنیدم ، حرف زدم ..تونستم درک کنم خونواده محکمترین ریشمه ، متوجه شدم همه چی منم و همه چی حول و وحور اونچیزی که منم میچرخه پس تبدیل به من بهتری شدم . آرزو‌کردم دوست تو باشم و درک کردم تو هرلحظه بهترین دوستمی که کمک میکنی بهترین دوست خودم باشم ، ازت یاد گرفتم با فرشته ها و الهه ها چطوری حرف بزنم ، درک کردم خوابهام چی دارن بهم میگن . متوجه ارزش سکوت شدم .درک کردم نور و تاریکی باهم معنا پیدا میکنن و این معنا رو با عشق بیشتری پذیرفتم . پذیرفتم من وارث نورم . مونا من با تو تکرار نشدم تبدیل شدم و این جادویی ترین و شگفت انگیز ترین چیزیه که برام اتفاق افتاده. ازت الهام گرفتم و زیباتر شدم . اگه فقط یه الهام از هزاران الهام بخشیتو که با عشق بهم بخشیدی رو بخام بگم . اینه که با هر از دست دادن نپاشم و خلق کنم و جادویی ترین خلقم کاشت درخت و هدیه دادنش و الهام بخش بودنه . مونا من بعده ۳۸ سال تو در و دیوار خوردن ، بعده تولدم ۸ اسفند به بزرگترین آرزوم رسیدم . سرجای خودم نشستم ، مونا من عاشق اینم که در خدمت باشم و حالا در خدمتم با عشق . عشقی که هر لحظه قلبمو پرنور میکنه . آرزوم حالا فقط اینه که هم ارتعاش باشم و بمونم . آرزومه بیای خونه ( ایران زیبامون )و در آغوش بگیرمت . مونا با تک تک سلولام عاشقتم و دوستت دارم تو تا ابد جادویی ترین الهام بخش این جهان زیبایی . دیشب میخاستم این پیامو بدم ، کمالگراییم نذاشت ، صب خابتو دیدم ، میخاستی از خونه ای که داخلش بودی و چند قدمی خونه ی من بود بری ، همه اومده بودن تورو ببینن منم‌اومدم اما اجازه ندادی ببینمت ، پس دست بکار شدم و واست این مسج گذاشتم . مونا با اشک مینویسم ، اشک شوق ، عاشقانه عاشقتم و هر لحظه برای جادوی حضور ناب و پر برکتت قدردانم . این هدیه هم برای تو‌که ماندگارترینی تو قلب‌و‌روح‌هرکسی‌که‌تونسته قلب و‌روح زیباتو درک کنه . الهی بینهایت شکر الهی بینهایت شکر الهی بینهایت شکر از اگوست ۲۰۲۴ وقتی پدرم تبدیل شد و تو گفتی راههای عبور از ازدست دادن رو بشنوم این الهامو ازت گرفتم و مثه نور پخشش کردم تو دنیام و این عادتم شد . تبدیل شدن ( مرگ و‌تولد ) ها رو اینطوری گرامی میدارم . عشق بهت با تک تک سلولام‌که عاشقتن . دوستت دارم 🫂✨❤️‍🩹💋🌝🪽🦋🌱🪄
2 753
17
در گوهره ی خویش سه پیوند گسسته است یک غرش طوفان وجودت دو رسم حقایق پس پرده سه درک وضوح این لطافت جذب روشنی در همه حال میسر است بی درنگ آماده باش درود و عشق مونای جان عزیز دل ❤️ امروز بعدازظهر من این پیام رو دریافت کردم در مراقبه بودم و امروز غروب اتفاقا داشتم با تودم میگفتم چقدر دلم میخواد امروز اوراکلین لونا بذارید برامون 🙏😍 وقتی انرژی خوانی پرقدرت و زیبای شما رو گوش کردم لذت بردم چنان همسو بوده و هست همیشه انرژی زیبای شما که واقعا نمیشه نادیده گرفت و تشکر نکرد قدردان وجود نازنینت هستم ❤️❤️❤️🙏🌈 یادم رفت بگم با سابلیمینال شما داشتم مراقبه میکردم خیلی قدرتمند بود و من تونستم اتصال خیلی عمیقی داشته باشم سپاسگزارم نازنین دختر زیبا وجودت پر از عشق و نور و جاوید باد ❤️❤️❤️🙏🌈 💎💎💎💎 گوارای وجودتون
2 770
18
ساعت صفر ۱۹ / فصل چهارم / قسمت اول / بازگشت به بدن
3 025
19
sticker.webp
3 431
20
سلام مونای عزیز ... میخواستم برای این ماه نو ارزشمند و طبق سخن های ارجمند شما بتونم ابراز وجود داشته باشم که از شما که هم ارتعاش و راهنمای من بودید تشکر کنم عمیقا و صمیمانه از شما متشکرم بابت تمام کد ها و راهنمایی ارزشمندتون که تونست من رو به مهمترین چیز یعنی خودم و اقتدارم برسونه که سالها انکارش میکردم و قادر به دیدنش نبودم اشنا شدن با شما برای من یک معجزه بود و استرولوژی برای من یه سرچشمه قدرتمند که گوارای وجود عزیز شما تونست من رو بیدار کنه براتون بهترین ها و شادی عشق و اگاهی ارزومندم و امیدوارم که هر مرحله از زندگیتون رو بتونید با رضایت قلبی و رشد سپری کن روزگار به کامتون باشه استاد بزرگوار و عزیز 💎💎💎 این ماه نو ارزشمند مبارک شما عزیزان ♉️ 🌙
3 210