🌹کانال گل زیبا🌹
Kanalga Telegram’da o‘tish
❤سلام به کانال #گل_زیبا خوش اومدین❤ گر درک کنى خودت ،خدا را بينى درکش نکنى، کعبه و بتخانه يکيست ... بی صبرانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما بزرگواران هستیم @kanalgool
Ko'proq ko'rsatish1 598
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
-2430 kunlar
Postlar arxiv
1 598
همه چیز در زندگی گذرا و موقتی است📍
هروقت باران بیاید ، بالاخره بند خواهد آمد📍
هروقت ضربه میخورید، بالاخره خوب میشوید. بعد از تاریکی همیشه روشنایی ست📍
هر روز صبح طلوع خورشید میخواهد همین را بگوید اما شما یادتان میرود و درعوض فکر میکنید که شب همیشه باقی میماند.
اما اینطور نیست. هیچچیز همیشگی نیست🔆✅🔆
پس اگر اوضاع زندگی خوب است از آن لذت ببرید چون همیشگی نیست📍
اگر اوضاع بد است، نگران نباشید چون این شرایط هم همیشه نمیماند📍
فقط به این دلیل که دراین لحظه زندگیتان سخت شده به این معنی نیست که نمیتوانید بخندید📍
فقط به این دلیل که چیزی اذیتتان میکند به این معنی نیست که نمیتوانید لبخند بزنید📍
هر لحظه برای شما شروعی تازه و پایانی تازه است📍
هر لحظه فرصت جدیدی به شما داده میشود📍
فقط باید از این فرصت بهترین استفاده را بکنید📍
@kanalgool
1 598
🌓 شوخی های خاص خدا و بندگان روزه دارش!
👈 حالات خاص و خوشمزه روزه داران
-- تا حالا فکر کردین اجر روزه دار فقط محدود به اون موقع که گرسنه و تشنه هست نمیشه
اون لحظات نزدیک به اذان صبح از همه اجرش بیشتره
وقتی هر کی به یه سمتی میدوه که بخوره و بیاشامه😁
خدا با ذوق به ملائکه میگه بیاین نگاه کنید چجوری دارن میدوند و میخورن بهم، فقط برای اینکه تسلیم امر من باشند و یک ثانیه از امر من تخطی نکنند🙂
بنظرم تصاویر ما از اون بالا خیلی خنده داره و خدا هم میخنده😅
اصلا ماه مبارک رمضان ماه گرفتن ثواب مفته
یعنی آدم ببخشید🙂 تف هم میکنه ثواب داره 😳😅نخند جدی میگم شما یه نصف برنج مونده لایه دندونت میری تف میکنی خدا میگه ببینید حال کنید اندازه ی یه نصف برنجم از فرمان من سرپیچی نکرد برای این کارش هم براش ثواب بنویسید.
اصلا ماه مبارک رمضان خیلی خاصه
جدی میگم
خدا میگه نگاه کنین این بنده ای که کل رجب و شعبان خواست روزه بگیره نتونست از خواب پاشه سحری بخوره ببین از اول ماه مبارک رمضان چجوری سر وقت پا میشه اینو تا دیروز با لگد میزدی نمیتونست پاشه ولی توی این ماه چون من دستور دادم ساعت ۴ صبح پا میشه دو پرس قرمه سبزی و هشت لیوان آب میخوره لذا بخاطر اون نتونستن و این تونستنش براش ثواب بنویسید😜
حتی طرف روزه نگرفته چون مریض بوده، دم افطار روزه دارا افطار میکنن این حسرت میخوره خدا میگه آخی ببینین بنده ام حسرت خورد به اینم یه چیزی بدید بره.
خلاصه در این ماه ما بخوایم یا نخوایم مورد رحمت و مغفرت هستیم فقط کافیه لج نکنیم همین فقط😌
اصلا طرف دلش درد میگیره خدا میگه بنویس
ملائکه میگن خداجان چی رو بنویسیم یارو دلش خب درد میکنه
میگه وردار قلمتو بنویس این طفلک انقدر سحری خورد دلش درد گرفت
ملائکه میگن بابا خب کمتر میخورد
خدا میگه خب حالا نمیدونسته آپشن ذخیره ی آب فقط مال شتره 🐫😂
ولی در هر صورت چون برای اطاعت از امر من خورده بنویسین.
مورد داشتیم طرف داشته با خودش شکلک در میآورده خدا گفته بنویس فرشته ها گفتن انصافا دیگه این ثواب نداره😳
خدا گفته این چون از شدت گرسنگی رد داده براش حسنه بنویسید 🤣
جدی میگم توی ماه مبارک چون انسان با یک فریضه ی طولانی ۲۴ساعته مواجه میشه لایق رحمت دائم میشه.
به فرشته ها هم میگه اینقدرم سر روزه دار جماعت با من چونه نزنید روزه دار جماعت خط قرمز منن ،عزیز دل منن
حواستونو جمع کنین اینا تکون خوردن شما فقط بنویسین بعدا خودم یه دلیلی پیدا میکنم که بهشون پاداش بدم.😁😁😁
و واکنش بندههای روزهدار خدا 😌😎
بندههای خوب خدا...✨
توی این ماه خوب خوب خدا ...✨
وقت سحر وافطار مشتاق دعاهاتونم ❤️
@kanalgool
1 598
دلت را بتکان؛
غصه هایت که ریخت
توهم همه رافراموش کن..!
دلت را بتکان؛
اشتباه هایت که افتاد روی زمین،
بگذارهمان جاباقی بماند
فقط ازلابه لای اشتباه هایت
یک تجربه بکش بیرون قاب کن و
بزن به دیواردلت…
دلت رامحکم ترکه بتکانی
تمام کینه هایت هم میرزد
تمام آن غم های بزرگ و
همه ی حسرتها و آرزوهایت ...
حالا ارام تر، آرام تربتکان ...
تاخاطره هایت نیفتد !
تلخ یاشیرین،چه تفاوت میکند…
خاطره ،خاطره است باید باشد، باید بماند…
عزیزم خانه تکانی دلت مبارک!!❤️
1 598
🌸این گلهای زیبا
💕تقدیم به همه دوستان
🌸که در این ماه بندگی
💕روزه هستند
🌸ما را از
💕دعای خیرتون فراموش نکنید
🌸تنتون سلامت
💕طاعات وعبادات شما قبول حق
1 598
برادر بايد باشد!
بايد باشد تا تو تمام خودت را رو كني!
لبخندت عميق تر شود و دلت قرص تر!
برادر تلنگر زندگي ست
براي تضمين دلخوشي هايت،
دلخوشي هاي صميمي و بي شيله پيله!
او فقط بايد باشد،
همين كه هست كافي ست
تا تو از داشتنش به خود ببالي!
قدر بودن هاي گرم و جانانه برادر را بدانيم!
1 598
اینها تنها گوشه ای از مشکلاتی هست که برای کودکانی که زیاد با موبایل کار میکنند پیش میاد😱⚡️
شما گوشی دست بچه هاتون میدید⁉️
@kanalgool
1 598
یه وقتایی فکر می کنی به ته خط رسیدی❓
فکر میکنی همه چیز تموم شده⁉️
این پست نظرت رو عوض می کنه♻️
1 598
♪🌸ꦿ
روزبه نعمتالهی، خواننده روز چهارشنبه ۲۹ بهمن در چهلم جانباختگان اعتراضات دیماه ایران قطعه «رقص شعلهها» را که در آن با همراهی مادرش «فرشته جواهری» خوانده است، منتشر کرد.
او همراه با انتشار این قطعه با اشاره به داغداری خانوادههای جانباختگان نوشت: این داغ سنگینتر از آن است که با آواز فرياد شود و با سوگواری آرام.
او «رقص در سوگ» را تصویری با شکوه توصیف کرد و افزود: «رقص در سوگ، تصویر با شکوهیست. رقص شعلههاست؛ رقصِ ایران است که همچون ققنوسی از دل خاکستر بلند میشود و اندوه ما را زير پر و بالش ميگیرد.»
روزبه نعمتالهی سپس به حضور مادرش «فرشته جواهری» در این موزیک ویدئو اشاره کرد و نوشت: «مادرم که میخواند، انگار صدای بغضآلود ایران بود. بغلش کردم و خیال کردم که در آغوش ایران آرام گرفتهام؛ وای از آهِ مادران داغديده»
او در پایان «رقص شعلهها» را «ترانهای برای ایران» خواند و نوشت: «بلند شو ایران با شکوهِ من، بلند شو»❣
1 598
🟡خــدایـا.... بـه حرمـت
♥️️معنویت ماه رمضان
🟡چشمی گریان نباشـه
♥️قـلبی شکستـه نشـه
🟡دلها از غصه خالی باشه
♥️و بیمـاری و بـلای بـد
🟡ازهـمه دور بـاشـه آمين
♥️طاعات و عباداتتون قبول
♥️
🟡♥️
♥️🟡♥️
🟡♥️🟡♥️
♥️🟡♥️🟡♥️
1 598
داشتن دو یا چند اختلال خلقی و اضطرابی ممکن است خطر زوال عقل را تا ۹۰٪ افزایش دهد
◽️تحقیقات گذشته، برخی از بیماریهای روانی، مانند افسردگی و اضطراب را با افزایش خطر ابتلا به زوال عقل مرتبط دانسته است. یک مطالعه جدید نشان داده است افرادی که چندین بیماری روانی دارند، نسبت به افرادی که یک بیماری دارند، خطر ابتلا به زوال عقل بیشتری دارند.
◽️وجود همزمان اختلالات خلقی و اضطرابی با افزایش احتمال زوال عقل تا ۹۰٪ مرتبط است. محققان گزارش دادند که این درصد خطر با هر اختلال روانی همزمان دیگر افزایش مییابد.
◽️دانشمندان معتقدند که مشکلات سلامت روان ممکن است به دلیل التهاب مزمن و تغییرات ساختاری مغز و همچنین افزایش پروتئین آمیلوئید بتا در مغز، که از ویژگیهای بارز آلزایمر است، با خطر بالاتر زوال عقل مرتبط باشند.
#پزشکی_سلامت
@kanalgool
1 598
.
یه تکنیک ساده برای رفع استرس، ساخت جعبه نگرانیه.
یک جعبه مقوایی مثل جعبه کفش بردارید و در اون رو محکم چسب نواری بزنید و بالای اون یک شکاف کوچک مثل صندوق رای گیری ایجاد کنید.
حالا هر نگرانی که نسبت به یک موضوع دارید رو ،روی یک تکه کاغذ بنویسید و داخل جعبه بندازید.
بعد از گذشت چندماه در جعبه رو باز کنید و تمام نگرانی های گذشته خودتون رو دوباره بخونید باور کنید که کلی میخندید و در اوج ناباوری می بینید که ۹۰ درصد اون استرسها اصلاً اتفاق نیفتاده.
با این روش مغزتون یاد بگیره که به سادگی با مسائل کوچیک مضطرب نشه اگه این روش را ادامه بدید بعد یک مدت دیگه اصلا احتیاجی به جعبه نگرانی ندارید
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
