uz
Feedback
Blockunity ™

Blockunity ™

Kanalga Telegram’da o‘tish

آکادمی Blockunity® ‼️به پیام های پین 📌 شده توجه کنید‼️ در این کانال دیدگاه شخصی نسبت اشتراک گذاشته می‌شود و توصیه مالی نیست. Founder: @Yasharsaljoughi ⚜️فعالیت آکادمی در حوزه امنیت بلاکچین ، فاندامنتال مارکت و تکنیکال بازار هست. ⚜️ Copyrights ©

Ko'proq ko'rsatish
3 575
Obunachilar
+224 soatlar
-17 kunlar
-5730 kunlar
Postlar arxiv
#bep2 یواش یواش به ترتیب ریکاوری ها در حال انتقال هست و انجام شدن. این دردسر هم تموم شد و بلاخره به پایان امد این دفتر bep2.
#bep2 یواش یواش به ترتیب ریکاوری ها در حال انتقال هست و انجام شدن. این دردسر هم تموم شد و بلاخره به پایان امد این دفتر bep2. دوستان پیام پین شده رو توی گروه بخونند حتما. و تا چند روز آینده یواش یواش ویدیو های آموزشی مقدماتی برای بلاکچین گذاشته میشه که میتونید دنبال کنید تا با این حوزه بهتر اشنا بشید و با ریسک کمتری فعالیت کنید. 💠Blockunity

البته آوری چنگ مسیر رو در دست گرفته و قراره ادامه بده پروسه دولوپ رو. پ‌.ن: آوری چنگ و مو شیخ باهم این پروژه رو راه اندازی کردند .

#apt فاندر اپتاس Mo shaikh کناره گیری کرد. خبر اش تازه داره تاثیر میذاره!

رشته توییت مهدی در این باره میتونه مسیر رو براتون روشن تر کنه https://x.com/rit3hd1/status/1560658317940326400?s=19

اما چطور سانسور شکل میگیره!؟ در بلاکچین ما غیرمتمرکز هستیم یعنی یک نهاد کنترل نمیکنه بلاکچین رو بلکه توسط ولیدیتور ها یا اعتبار سنج ها و ماینر ها در حال کنترل هست. حالا دولت ها و یا قانون گذار با ورود به همین مبحث و فشار اوردن به شرکت ها یا گروه هایی که به عنوان ماینر یا اعتبار سنج فعالیت میکنند ، باعث میشند که این گروه ها طبق قوانین اونها عمل کنند. مثال: بر روی بیتکوین ما ماینر داریم که کارش استخراج بلاک و تایید تراکنش ها هست بزرگترین استخر های ماینینگ حال حاضر f2pool و viaBTCوantpool و foundry usa و غیره هستند این شرکت ها ثبت شدند و حساب بانکی دارند و قانونگذار وقتی ورود میکنه طبق شفافیتی که وجود داره لیستی از ادرس های تحت تحریم رو ارائه میکنه به اینها و تاکیید میکنه اگر این ادرس تراکنشی در بلاک ماین شده شما قرار بده و انجام بشه ، جریمه اش گردن اینها هست و متهم به پولشویی میشوند. همین اتفاق برای اتریوم هم افتاد که تراکنش های خروجی تورنادو کش سانسور شد و هیچ اعتبار سنجی حق تایید اون تراکنش هارو نداشت! اما وقتی درباره بلاکچین خصوصی مثل XMR صحبت میکنید پابلیک کی اینجا رمزنگاری و مخفی شده و عملا نمیشه شناسایی کرد پس آزادی مالی هم وجود داره ولی همین ناشناسی باعث استفاده زیاد این ارز در مقاصد مجرمانه هم هست. /2

سوال پیش میاد مگر میشه سانسور کرد تراکنش رو روی بلاکچین اونم مثل بیتکوین؟ بله میشود! چطور؟ در دنیای بلاکچین ما دو مبحث شفافیت و ناشناسی داریم. ناشناسی میشه پروژه های خصوصی مثل مونرو XMR و بیش از ۹۰ درصد بلاکچین ها در دسته شفاف قرار میگیرند. یعنی چی شفافیت؟ شما روی بلاکچین چیزی دارید به اسم کلید عمومی Public key که همون ادرس ولت شما هست. هر کسی که این پابلیک کی یا ادرس ولت شما رو داشته باشه میتونه گذشته تراکنش ها و همچنین آینده تراکنش هاتون رو دنبال کنه و به قول معروف میتونه حتی اون رو بوکمارک کنه! این که شفافیت داریم خیلی خوبه ولی اگر همین ولت ما با صرافی های ایرانی تعامل داشته باشه ، شناسایی میشه و در دسته مشکوک قرار میگیره /1

#btc #senction بلاکچین شفاف هست ولی خصوصی نیست! همین شفافیت باعث این هم میشه که بشه سانسور کرد به واسطه قدرت!! بله دوستان طبق
#btc #senction بلاکچین شفاف هست ولی خصوصی نیست! همین شفافیت باعث این هم میشه که بشه سانسور کرد به واسطه قدرت!! بله دوستان طبق گزارش observe تراکنشی در بلاکچین بیتکوین دیروز قرار گرفت که تعامل با یک ادرس تحت تحریم آمریکا داشته و ماینر بلاک که F2pool بوده این تراکنش رو داخل بلاک استخراج نکرده و ماینر بعد تراکنش رو تایید کرده! منبع 💠Blockunity

یلداتون مبارک

تتر ۲ سال پیش

Repost from وب آموز
⭕️ مترو یا ایستگاه اتوبوس نشسته اید ناگهان تبلیغ دریافت 50 دلار هدیه مشاهده میکنید، با خوشحالی کد را اسکن میکنید و 50 دلار در
+1
⭕️ مترو یا ایستگاه اتوبوس نشسته اید ناگهان تبلیغ دریافت 50 دلار هدیه مشاهده میکنید، با خوشحالی کد را اسکن میکنید و 50 دلار دریافت میکنید. چقدر خوب حالا کجاش کلاهبرداریه؟! شما نمیتونید این پول رو برداشت کنید و برای برداشت باید مبلغی رو به عنوان کارمزد وارد کنید، به محض ریختن کارمزد اون مبلغ دزدیده میشود و این 50 دلار هیچ وقت قابل برداشت نیست! تصویر از مترو تهران واقعی است، مراقب باشید هر کدی را اسکن نکنید! 🆔 @Webamoozir

یک نظر شخصی دیگه هم بدم این هست که تایم هفتگی تارگت ۷۳ هزار (۷۲۹۰۰) رو بهم نشون میده

#btc محدوده ۹۴۴۰۰ رو دید کف این ناحیه ۹۳۷۴۰ هست که درصورت از دست رفتن این ناحیه میتونه بیتکوین تا ۹۱۷۸۰ حرکت کنه. در صورت حمایت این ناحیه ۹۶۳۰۰ برگرده. پ.ن: با توجه به کندل ۴ ساعت و ۳ کندل روزانه قرمز فشار فروش زیاد هست و میتونه نواحی حتی پایینتر که از ۹۱۷۸۰ تا ۸۸۷۲۰ ورود کنه. طبق اخرین تحلیل هنوز نواحی خرید فراهم نشده و فعلا باید نظاره گر باشیم.

گفتم یاداوری کنم ۸ ماه پیش #ftx ارز سولاناش رو که 800هزار تا بود رو دونه ای ۶۴دلار فروخت. نمیدونم چرا یهو یادش افتادم ولی جالب بود چون اگر تحت فشار نمیفروخت راحت 5x روش سود میکرد.

با ریزش مارکت دوباره ۱میلیارد دلار پول لیکویید شد

یاد آوری: اگر بر روی بلاکچین bep2 فعال بودید تا اخر سال میلادی فرصت دارید که موجودی خودتون رو روی نتورک Bep20 بلاکچین بایننس ریکاوری کنید. اگر این زمان بگذره به هیچ عنوان امکان ریکاوری نخواهید داشت. تمام مراحل داخل یوتوب در قالب ۴ ویدیو گذاشته شده که میتونید ببینید و انجام بدید. ویدیو اخر مربوط به مراحل ریکاوری هست. ‼️طبق ویدیو جلو برید. https://youtu.be/tNk3CrFBVIM?si=HqkdBy6Uh4gfTuG0

#btc هولدینگ ماراتون دیجیتال که یک شرکت فعال در بخش استخراج بیتکوین هست 15,574 عدد بیتکوین به ارزش یک و نیم میلیارد دلار خرید
#btc هولدینگ ماراتون دیجیتال که یک شرکت فعال در بخش استخراج بیتکوین هست 15,574 عدد بیتکوین به ارزش یک و نیم میلیارد دلار خریداری کردند. 💠Blockunity

#stock مارکت استاک بعد از FOMC قرمز شد و یک و نیم تریلیون دلار پول از بین رفته! 💠Blockunity
#stock مارکت استاک بعد از FOMC قرمز شد و یک و نیم تریلیون دلار پول از بین رفته! 💠Blockunity

Repost from Watcher Guru
JUST IN: $310,000,000 liquidated from the cryptocurrency market in the past 60 minutes. @WatcherGuru

#germany #bank #deutschebank بانک آلمان (Deutsch Bank) اعلام کرده قراره با استفاده از ZKsync یک بلاکچین لایه دوم راه اندازی ک
#germany #bank #deutschebank بانک آلمان (Deutsch Bank) اعلام کرده قراره با استفاده از ZKsync یک بلاکچین لایه دوم راه اندازی کنه. این بلاکچین اختصاصی برای موارد بانک قرار هست استفاده بشه. 💠Blockunity

#sonic #s #soniclab پروژه سونیک رفت روی مین نت. میتونید از پورتال زیر اقدام به تبدیل FTM به S بکنید. https://my.soniclabs.com
#sonic #s #soniclab پروژه سونیک رفت روی مین نت. میتونید از پورتال زیر اقدام به تبدیل FTM به S بکنید. https://my.soniclabs.com/upgrade پ.ن: در ارتباط با ایردراپ هنوز خبری اعلام نشده. 💠Blockunity